Har ondt og kan ikke sove

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.803 visninger
17 svar
0 synes godt om
4. oktober 2010

Carina1977

Øv hvor er det bare træls.....kan ikke sove fordi jeg har ondt

Var jo oppe ved lægen for 2½ uge siden, fordi jeg blev ved med at have smerter fra blæren, eller det føltes i hvert fald som smerter derfra + at jeg havde ondt lige over skambenet. Har haft blæresmerter de sidste 5 uger nu. Hun undersøgte mig og mente at det bare var muskelsmerter i underlivet og jeg fik en henvisning til fys. Jeg har trænet og trænet og det hjælper bare ikke en disse. Smerterne er blevet meget kraftigere som tiden er gået. altså smerterne over skambenet er blevet mere intense, og jeg har skiftevis meget ondt i begge sider af underlivet. Det føles som knive der stikker alle vegne i underlivet. Det trykker helt vildt alle vegne dernede, og nogen gange har jeg følelsen af at der simpelthen ikke er plads til mit underliv dernede.....ja ved godt jeg lyder tosset

Jeg er normalt ikke en der klynker, synes faktisk det der med at føde, er vand i forhold til det her. frygter at lægen har taget fejl, og at det er en underlivsbetændelse. Hvis det er det, så kan jeg vist godt vinke farvel til flere børn......for en ubehandlet underlivsbetændelse i 5 uger, kan da ødelægge alt dernede.

Jeg ringer til lægen imorgen tidlig, og så har hun bare at give mig pencilin den her gang. Kender min krop, og det her er bare ikke normalt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2010

Carina1977

Nu har jeg haft ringet til lægen, og jeg har heldigvis fået en tid kl. 14 her i eftermiddag....så håber jeg virkelig hun kan finde ud af hvad det er. Jeg faldt først i søvn kl. 4 i nat af ren udmattelse....og kl. 6.30 ringede vækkeuret  her de sidste 14 dage, har jeg kun sovet 2-3 timer hver nat. Jeg er i vildt søvnunderskud, og ligner et nervevrag med poser under øjnene.

Håber virkelig hun finder ud af hvad der er galt....orker ikke mere. synes ikke livet er specielt fedt længere. Og nej jeg er ikke deprimeret, men smerter så lang tid, kan virkelig sætte en dæmper for alting.

Anmeld

4. oktober 2010

1977

Profilbillede for 1977

Jeg har også haft underlige smerter i underlivet, som så viste sig at være spændinger i musklerne. Så jeg fik af vide jeg skulle have massage indefra, men fik det aldig, da det var ALT for grænseoverskridende

Anmeld

4. oktober 2010

SussieThyssen

Carina1977 skriver:

Øv hvor er det bare træls.....kan ikke sove fordi jeg har ondt

Var jo oppe ved lægen for 2½ uge siden, fordi jeg blev ved med at have smerter fra blæren, eller det føltes i hvert fald som smerter derfra + at jeg havde ondt lige over skambenet. Har haft blæresmerter de sidste 5 uger nu. Hun undersøgte mig og mente at det bare var muskelsmerter i underlivet og jeg fik en henvisning til fys. Jeg har trænet og trænet og det hjælper bare ikke en disse. Smerterne er blevet meget kraftigere som tiden er gået. altså smerterne over skambenet er blevet mere intense, og jeg har skiftevis meget ondt i begge sider af underlivet. Det føles som knive der stikker alle vegne i underlivet. Det trykker helt vildt alle vegne dernede, og nogen gange har jeg følelsen af at der simpelthen ikke er plads til mit underliv dernede.....ja ved godt jeg lyder tosset

Jeg er normalt ikke en der klynker, synes faktisk det der med at føde, er vand i forhold til det her. frygter at lægen har taget fejl, og at det er en underlivsbetændelse. Hvis det er det, så kan jeg vist godt vinke farvel til flere børn......for en ubehandlet underlivsbetændelse i 5 uger, kan da ødelægge alt dernede.

Jeg ringer til lægen imorgen tidlig, og så har hun bare at give mig pencilin den her gang. Kender min krop, og det her er bare ikke normalt

Hej søde..sikke da noget skidt.

Der er flere ting du kan prøve.

1) Massage (udefra)
2) Akupunktur
3) Afspænding

Og så kombineret med noget muskelafslappende og smertestillinde.
Prøv lige at tage en god snak med din læge om disse ting.
Du kan først prøve med Ipren og pamol...tage 2 af hver 3 gange dagligt til en start.
Der findes også et fantastisk middel der hedder Bonyl, som man tager en af om dagen og supplerer så med pamol 2x3 gange dagligt.

Jeg tror, du er fyldt med små myoser i bækkenmusklerne, og så hjælper træning overhovedet ikke.
Tag en hvilepause i træningen, og prøv det andet.
Varme hjælper også rigtigt godt...her kan du købe nogle uldtrusser med halvlange ben. De fås i forskellige farver og er meget lækre, selvom de ikke just er sexede...men de varmer godt om bækkenet og lårene.
Femilet har dem bl.a.
Håber du kan bruge disse små tips.
Jeg ved alt om hvordan det er at blive holdt vågen af smerter i bækkenet...og det er ikke spor sjovt.

Kærligst
Sussie

Anmeld

4. oktober 2010

Carina1977

Jeanne skriver:

Jeg har også haft underlige smerter i underlivet, som så viste sig at være spændinger i musklerne. Så jeg fik af vide jeg skulle have massage indefra, men fik det aldig, da det var ALT for grænseoverskridende

Det var jo også det min læge mente det var til at starte med, fordi jeg netop havde ondt, når hun trykkede bestemte steder indvendig. Men mit bliver bare værre og værre for hver dag der går.

Mine smerter begyndte så småt 1 uge efter jeg havde været sammen med min kæreste. hvis han havde været for voldsom, så havde smerterne nok dukket op dagen efter, skulle jeg mene. Blærebetændelse har jeg ikke, kønssygdomme har jeg ikke, så der er egentlig kun een ting tilbage, som hun ikke har taget prøver for....og det er underlivsbetændelse. Men nu må jeg se....kunne være fedt, hvis der eksisterede nogle piller, der kunne bedøve en fra livet og ned

Anmeld

4. oktober 2010

1977

Profilbillede for 1977

Jeg har stadig ondt ved sex. Det kan give nogle store jag i underlivet når vi er i gang, og så kan det gøre ondt i flere dage

Men jeg håber da for dig at det "bare" er en underlivsbetændelse så du kan få det overstået. Har selv prøvet det TRE gange og for filan det gør ondt!!!

Anmeld

4. oktober 2010

Carina1977

SussieThyssen skriver:

Hej søde..sikke da noget skidt.

Der er flere ting du kan prøve.

1) Massage (udefra)
2) Akupunktur
3) Afspænding

Og så kombineret med noget muskelafslappende og smertestillinde.
Prøv lige at tage en god snak med din læge om disse ting.
Du kan først prøve med Ipren og pamol...tage 2 af hver 3 gange dagligt til en start.
Der findes også et fantastisk middel der hedder Bonyl, som man tager en af om dagen og supplerer så med pamol 2x3 gange dagligt.

Jeg tror, du er fyldt med små myoser i bækkenmusklerne, og så hjælper træning overhovedet ikke.
Tag en hvilepause i træningen, og prøv det andet.
Varme hjælper også rigtigt godt...her kan du købe nogle uldtrusser med halvlange ben. De fås i forskellige farver og er meget lækre, selvom de ikke just er sexede...men de varmer godt om bækkenet og lårene.
Femilet har dem bl.a.
Håber du kan bruge disse små tips.
Jeg ved alt om hvordan det er at blive holdt vågen af smerter i bækkenet...og det er ikke spor sjovt.

Kærligst
Sussie

Tak for dine gode råd

Jeg tager i forvejen smertestillende (ibuprofen), men de hjælper bare ikke en disse. Vil så gerne bare have en enkelt god nats søvn.....manglende søvn og en stresset krop, er bestemt ikke en god cocktail til den sygdom jeg i forvejen har.

Jeg ved ikke hvad jeg skal, for jeg har bare ikke råd til alle mulige behandlinger. Får heldigvis fysioterapi vederlagsfrit.

Anmeld

4. oktober 2010

Carina1977

Jeanne skriver:

Jeg har stadig ondt ved sex. Det kan give nogle store jag i underlivet når vi er i gang, og så kan det gøre ondt i flere dage

Men jeg håber da for dig at det "bare" er en underlivsbetændelse så du kan få det overstået. Har selv prøvet det TRE gange og for filan det gør ondt!!!

Jeg har ikke turdet have sex med min kæreste efter at de smerter her er opstået. Er bange for at jeg gør ondt værre og har egentlig ikke lyst, når jeg har de her kæmpe smerter....så han må ordne sig selv

Anmeld

4. oktober 2010

SussieThyssen

Carina1977 skriver:

Tak for dine gode råd

Jeg tager i forvejen smertestillende (ibuprofen), men de hjælper bare ikke en disse. Vil så gerne bare have en enkelt god nats søvn.....manglende søvn og en stresset krop, er bestemt ikke en god cocktail til den sygdom jeg i forvejen har.

Jeg ved ikke hvad jeg skal, for jeg har bare ikke råd til alle mulige behandlinger. Får heldigvis fysioterapi vederlagsfrit.

Nu er det sådan med smertestillende at det ikke er alt der virker på den enkelte.
Og man kan også blive "immun" over for bestemte typer smertestillende efter et stykke tid.
Ibuprofen er også et meget skrapt middel, så måske skulle du skifte mærke.
Man kan få Ipren på recept med samme styrke som Ibuprofen.
Men vil da helt sikkert anbefale at du snakker med din læge om at få Bonyl.
De er super og langt blidere ved hele kroppen, men er et muskelafslappende middel, som også virker framragende til fx tandpine og andre koncentrerede smerter.
Når man tager Bonyl, skal man tage dem i en periode..hver dag. De opbygger et depot i kroppen, og det gode ved dem er, at man så kun behøver en om dagen.

Anmeld

4. oktober 2010

SussieThyssen

SussieThyssen skriver:

Nu er det sådan med smertestillende at det ikke er alt der virker på den enkelte.
Og man kan også blive "immun" over for bestemte typer smertestillende efter et stykke tid.
Ibuprofen er også et meget skrapt middel, så måske skulle du skifte mærke.
Man kan få Ipren på recept med samme styrke som Ibuprofen.
Men vil da helt sikkert anbefale at du snakker med din læge om at få Bonyl.
De er super og langt blidere ved hele kroppen, men er et muskelafslappende middel, som også virker framragende til fx tandpine og andre koncentrerede smerter.
Når man tager Bonyl, skal man tage dem i en periode..hver dag. De opbygger et depot i kroppen, og det gode ved dem er, at man så kun behøver en om dagen.

Du kunne jo overveje at melde dig til afspænding hos fx LOF, AOF eller FOF...de er yderst rimelige i pris..og sæsonen er vist lige gået igang, så de kan sikkert finde en plads til dig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.