Øv hvor er det bare træls.....kan ikke sove fordi jeg har ondt 
Var jo oppe ved lægen for 2½ uge siden, fordi jeg blev ved med at have smerter fra blæren, eller det føltes i hvert fald som smerter derfra + at jeg havde ondt lige over skambenet. Har haft blæresmerter de sidste 5 uger nu. Hun undersøgte mig og mente at det bare var muskelsmerter i underlivet og jeg fik en henvisning til fys. Jeg har trænet og trænet og det hjælper bare ikke en disse. Smerterne er blevet meget kraftigere som tiden er gået. altså smerterne over skambenet er blevet mere intense, og jeg har skiftevis meget ondt i begge sider af underlivet. Det føles som knive der stikker alle vegne i underlivet. Det trykker helt vildt alle vegne dernede, og nogen gange har jeg følelsen af at der simpelthen ikke er plads til mit underliv dernede.....ja ved godt jeg lyder tosset 
Jeg er normalt ikke en der klynker, synes faktisk det der med at føde, er vand i forhold til det her. frygter at lægen har taget fejl, og at det er en underlivsbetændelse. Hvis det er det, så kan jeg vist godt vinke farvel til flere børn......for en ubehandlet underlivsbetændelse i 5 uger, kan da ødelægge alt dernede.
Jeg ringer til lægen imorgen tidlig, og så har hun bare at give mig pencilin den her gang. Kender min krop, og det her er bare ikke normalt 
Anmeld