Råd søges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. oktober 2010

AnneH

er helt enig med alle de andres svar.

Da min storesøster fortalte hele familien på engang at de ventede sig, var det virkelig svært at finde en grimasse som passede og ville nok have ønsket at de havde fortalt det til os alene.

Men det hjælper ikke at skjule det for hende, det bliver man også ked af. selv om det er ment på den bedste måde.

Men giv hende lov til at reagere og sunde sig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2010

Brams

barn2 skriver:

Hej

Jeg har lige fundet ud af at jeg er gravid og har hårdt brug for et råd..

Jeg har en veninde som forgæves har forsøgt at blive gravid i over 1 ½ år.. Hun er nu i behandling og vi håber at der snart sker noget..

Men nu står jeg altså med en positiv graviditetstest og vi har en fælles veninde som også har fundet ud af at hun er gravid.. Vi skal være sammen med en flok veninder i morgen og har snakket om at fortælle det til dem der... Men ved ikke hvordan den barnløse veninde vil tage det..

Vi snakkede om at det måske var et misforstået hensyn at tage hvis vi holdt det hemmeligt bare for at skåne hende, men jeg ville bare synes at det var så mega hårdt hvis det var mig..

Er der nogen der har et godt argument enten for eller imod?? Eller et råd??

Det skal også siges at imens hun har forsøgt har både jeg og en anden fælles veninde fået et barn, og hun har givet udtryk for at det var hårdt at se alle andre med deres små babyer...

Håber at der er nogen der kan hjælpe..

MVH Barn2

Har selv prøvet at se alle omkring mig blive gravide, mens jeg selv ikke kunne. Ville helt sikkert fortælle hende det, men også som en anden skriver, sige det til hende inden, så hun kan forberede sig. Det er helt sikkert bedre at være ærlig

Hilsen Trine (barnløs i 12 år, men nu med en dejlig prinsesse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.