Sujan skriver:
Nu er jeg selv en der har prøvet længe mens alle andre bliver gravide på stribe..
Og jeg tænker at hvis det er en rigtig god veninde skulle i måske trække hende til side og fortælle hende det først og at det bliver fortalt til alle senere på dagen.. Så har hun lidt tid til at forholde sig til det i stedet for hun får det at vide i en stor forsamling...
Jeg glæder mig selv på mine veninders vejne.. Men nogle gange er det svært lige at tage bomben hvis man sidder sammen med en masse andre... Er jo ikke fordi man ikke er glad på andres vejne.. Det er bare hårdt når man selv så gerne vil...
Og hun skal have lov at blive lidt ked.. Fortæl hende at det forstår i godt..
Jeg er fuldstændig enig. Når du vælger lige at hive hende til siden viser det også hende, at du har forståelse for hendes situation.
Selv har jeg prøvet i 2 år, og det vigtigste har været, at dem som er blevet gravide har fortalt det med omtanke for min situation.
Det sidste man skal gøre er at holde det hemmeligt, eller lufte det for hende rundt om et bord i andres selskab. Især nu du ved, hun har det hårdt med den slags.
I øvrigt dejligt du gør dig de overvejelser. Der er mange som slet ikke tager det hensyn.

Anmeld