Hvor mange gæster??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. oktober 2010

NoName

Vi var 19, havde inviteret 20, men den ene oldemor (90år) kunne ikke holde det ud, så hun meldte pas...

Vi inviterede kun nærmeste familie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2010

Melbek

Vi har inviteret 54.

Vi har inviteret dem vi kommer sammen med. jeg har masser af onkler og fastre, der ikke bliver inviteret, da jeg ikke ser dem eller de ikke viser interesse i mig eller min familie. Og ligeledes på min kærestes side. Dog har vi tætte forhold med fætre og kusiner og så har vi valgt, at kun inviterer 4 vennepar, som er dem vi ses ofte med.

Stor fest, men vi vil ikke kunne skære flere fra. en perfekt fest for min lille pige

Anmeld

4. oktober 2010

MariaJ

Vi bliver 15 voksne, to teenage"børn" og to småbørn + dåbsbarnet. Det er halvt familie og halvt venner.

Vi bor i udlandet og langt fra begge vores familier, og det var vores valg at vi gerne ville holde barnedåb her hvor vi bor, selvom det ville betyde at ikke ret mange kunne være med. Hvis vi havde boet i køreafstand fra familierne ville vi nok have inviteret vores allernærmeste familie (forældre og søskende med partnere og afkom) og en håndfuld venner. Så var vi kommet op på ca. 20-25 voksne og 10+ børn. 

Anmeld

4. oktober 2010

Bare mig..

Vi havde inviteret 80 og der kom 75.. Så med mig kæresten og Nicoline, var vi så 78..

Det er udelukkende familie og lidt venner.. -De nærmeste! Min fars familie var ikke engang med.. Mine forældre er skilt så havde et enkelt hold bonusbedsteforældre med, ellers kun de nærmeste, men vi har også en STOR familie..

- Vi vidste simpelthen ikke hvor vi skulle fjerne nogen, for det er de absolut nærmeste..

Anmeld

4. oktober 2010

saxa

Vi var 54 til Yasmins barnedåb.. Og så havde vi endda skåret i gæsterne.. Ud af dem havde vi 3 hold tætte vennepar med og der var en del børn..

Det er en dejlig anledning at samle familien påOg det sjældent sker.. Jeg er skilsmissebarn og min mors og fars familie hygger sig i hinandens selskab (og de ser jo ikke hinanden andet end hvis vi holder noget) Det samme antal regner jeg med at vi kommer til at ligge på her anden gang - da der self ikke skal gøres forskel..

Anmeld

4. oktober 2010

Bare mig..

Caroline86 skriver:

vi var knapt 80 og det var KUN familie.. 2 store familier og tætte forhold.. for os kunne det ikke være anderledes

Det er jo stort set det samme her, dog havde vi de nærmeste venner med.. - ca 10 venner..

Anmeld

4. oktober 2010

banaman89

Vi var 65 personer ved min datters dåb for 1 år siden og til min søns dåb den 31-okt bliver vi ca 55 personer ..

Min familie og Jakobs familie - begge ud til vores fætter og kusiner inkl deres kærester/børn - plus nogle venner som dog ikke skal med denne gang ..

Anmeld

4. oktober 2010

oo

det blir 40 plus bare med den nærmeste familie til vores navngivningsfest, da vi begge kommer fra store søskendeflokke hvoraf Sørens søskende allesammen har voksne børn også  men det går! vi er vant til mange mennesker jo

Anmeld

4. oktober 2010

Silas&Mille

Vi har også snakket lidt om barnedåb de sidste par dage, den bette er godt nok ikke kommet til verden endnu, men derfor kan man jo godt snakke

Den liste jeg har lavet indtil videre siger 52 + os selv, så 55. Men det er uden venner, men kun familie (bedsteforældre, søskende (+ påhæng hvis de har nogen) , oldeforældre, tip-oldemor, vores tanter/onkler, samt fætre/kusiner (på min mors og papfars side + påhæng hvis de har nogen).

Hvis vi skal have nogle vennepar med, bliver vi nok 60-65 stykker.

Anmeld

4. oktober 2010

Bellinda89

Vi var 55

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.