Hvor mange gæster??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvor mange inviterede i til barnedåb/navngivning??

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

5.487 visninger
36 svar
0 synes godt om
3. oktober 2010

VIPpigen

Hvor mange har/havde i inviteret med til barnedåb??

Jeg er virkelig i et dilemma da jeg til 2 mostre på mors side, og 2 onkler på fars side har et rigtig godt forhold, og gerne vil have dem med.
Mine forældre er skilt, og har begge nye kærester, så min liste af mine nærmeste bliver på 23, og det er KUN familie. Og så har jeg enda valgt den ene af lillepigens oldeforældre fra, da ham og jeg ikke har noget specielt forhold til hinanden.

Hvis kæresten tager HELE sin familie, så er det 17. Og så har vi 11 i Venner. Det er jo for pokker 51 og UDEN os selv. Syntes bare det lyder helt vildt. Jeg kan pt. skære 3 fra da det er mors nye kærestes børn, og jeg ikke kender dem. Min fars kæreste har 2 børn som jeg kender bedre, og jeg tænker skal med.

MEN syntes bare det lyder helt vildt

Kom gerne med en begrundelse for hvorfor i havde så mange, eller så lidt med til dåb/navngivning.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2010

Mira0911

Vi var 60 til Julie's barnedåb... ;) 

Min bio familie, p-familie og svigerfamilie... 

Anmeld

3. oktober 2010

B&J

vi var 23 og det var super..  men nok også fordi det kun er min mors side der er med da vi ikke har noget med min fars side af gøre ellers var vi nok ind 50 stykker og vi valgt nogle fra på min mors side ellers ville vi være for mange syntes vi 

Anmeld

3. oktober 2010

Pige2009

VIPpigen skriver:

Hvor mange har/havde i inviteret med til barnedåb??

Jeg er virkelig i et dilemma da jeg til 2 mostre på mors side, og 2 onkler på fars side har et rigtig godt forhold, og gerne vil have dem med.
Mine forældre er skilt, og har begge nye kærester, så min liste af mine nærmeste bliver på 23, og det er KUN familie. Og så har jeg enda valgt den ene af lillepigens oldeforældre fra, da ham og jeg ikke har noget specielt forhold til hinanden.

Hvis kæresten tager HELE sin familie, så er det 17. Og så har vi 11 i Venner. Det er jo for pokker 51 og UDEN os selv. Syntes bare det lyder helt vildt. Jeg kan pt. skære 3 fra da det er mors nye kærestes børn, og jeg ikke kender dem. Min fars kæreste har 2 børn som jeg kender bedre, og jeg tænker skal med.

MEN syntes bare det lyder helt vildt

Kom gerne med en begrundelse for hvorfor i havde så mange, eller så lidt med til dåb/navngivning.

Vi havde kun nærmeste familie og venner med og vi var 29 (der var inviteret 32). Jeg synes hurtigt barnedåb kan blive noget opskruet, så vi havde begrænset det meget

Anmeld

3. oktober 2010

dorthemus

Vi blir 15 voksne og 5 børn

Anmeld

3. oktober 2010

LotteN

jeg tror vi var lige omkring 30 stk.

Vi havde fravalgt kusiner og fætre, men inviteret vores mostre og onkler med. plus vi så havde taget et fælles vennepar med og kke flere indefor vennekredsen.

Anmeld

3. oktober 2010

VIPpigen

LotteN skriver:

jeg tror vi var lige omkring 30 stk.

Vi havde fravalgt kusiner og fætre, men inviteret vores mostre og onkler med. plus vi så havde taget et fælles vennepar med og kke flere indefor vennekredsen.

Var det jeres fætre og kusiner der var fravalgt, eller barnets?? hihi.

Anmeld

3. oktober 2010

LotteN

VIPpigen skriver:

Var det jeres fætre og kusiner der var fravalgt, eller barnets?? hihi.

hehe. ja det gav jo lige sig selv for mig - da lærke ingen fætre eller kusiner har endnu

Så det var vores fætre og kusiner

Anmeld

3. oktober 2010

VIPpigen

LotteN skriver:

hehe. ja det gav jo lige sig selv for mig - da lærke ingen fætre eller kusiner har endnu

Så det var vores fætre og kusiner

Okai. Her har lillepigen så 2 til den tid, fætter skulle gerne komme en lille måned inden hun kommer, og kusine er lidt over 2. Men fætre og kusiner er mere eller mindre banlyst fra min side, har 8 snart 9 på min fars side, og 5 på min mors side. Og dem på min mors side har 3 af dem selv fået børn. Kæresten har så kun 3 i det hele, så de kan godt komme med, og de er også tættere end jeg er med nogen af mine fætre eller kusiner.

Anmeld

3. oktober 2010

LotteN

VIPpigen skriver:

Okai. Her har lillepigen så 2 til den tid, fætter skulle gerne komme en lille måned inden hun kommer, og kusine er lidt over 2. Men fætre og kusiner er mere eller mindre banlyst fra min side, har 8 snart 9 på min fars side, og 5 på min mors side. Og dem på min mors side har 3 af dem selv fået børn. Kæresten har så kun 3 i det hele, så de kan godt komme med, og de er også tættere end jeg er med nogen af mine fætre eller kusiner.

Jeg selv har også 9 kusiner og fætre og kæresten har 5 og derfor valgte vi at sortere dem fra, selvom jeg snakker meget med mine - men et eller andet sted skal "stregen jo trække"

men hvis I gerne vil være færre, så er det jo netop der I så kunne skære lidt fra

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.