Mad :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. oktober 2010

NatasjaL

lillespurv20 skriver:

et par dage før 4 mdr

okay

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2010

SussieThyssen

Sofia24 skriver:

Hej Skønne Mødre!

Synes det kunne være godt at høre hvornår I begyndte at give Jeres børn andet end modermælk/MME - og hvad startede i med at give?

Knus Sofia - med en skøn dreng på 2 måneder

Mine har altid fået vælling efter en uge/14 dage..til natten.
Og ellers har de fået vælling-grød fra de var ca 8-10 uger, men jeg har jo også fået gigabørn, så der skulle noget til LOL

Kærligst
Sussie

Anmeld

4. oktober 2010

Eliza/lykke

Elizabeth startede på hirsegrød som 3½ mrd. Pulverbarn. MME blandet i pulvet istedet for vand. Hun startede fordi, at hun afviser flasken fuldstændigt. Gør det stadig. Så hun drikker stortset KUN af tudekop.

3½ mrd: hirsegrød lavet af pulver og MME + MME i kop

4 mrd: risgrød af pulver + frugtmos og MME i kop

4½ mrd: risgrød med gulerodsmos + MME i kop

Knap 5mrd: risgrød, hirsegrød, frugtmos med og uden ris, MME og vand. Hun spiser nu en hel portion 2 gange om dagen.

Morgen får hun stadig flaske, men drikker kun 100 ml.... aften inden sengetid drikker hun også max 100 ml, dog af tudekop.

Anmeld

4. oktober 2010

serinasmor

hun begyndte at få kartoffelmos da hun var 4 mdr ... vi kunne se på hende hun var klar .. hun fulgte os med øjnene når vi spiste og åbnede munden og smaskede ... og så var der et appetitspring lige der der gjorde at hun enten skulle have mere MME eller et måltid tungere mad...

Serinasmor

Anmeld

4. oktober 2010

Nybagt mor

Vi begyndte da han var ca 4 mdr, og da troede vi at han havde været klar et stykke tid - da han også kiggede langt efter hvad vi spiste.

Da vi kom igang, ville han dog ikke rigtig.

Først da han var ca 6 mdr - kom der rigtig gang i grøden - til trods for at vi holdt ved og havde tilbudt ham det et par gange dagligt fra start af.

Så det er nok meget forskelligt, men han var/er nu også ret brystglad - så kan forestille mig at det nok er derfor han ikke havde så travlt med grøden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.