Mad :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

723 visninger
14 svar
0 synes godt om
3. oktober 2010

Sofia24

Hej Skønne Mødre!

Synes det kunne være godt at høre hvornår I begyndte at give Jeres børn andet end modermælk/MME - og hvad startede i med at give?

Knus Sofia - med en skøn dreng på 2 måneder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2010

Tdittmann

Ved det første barn gav jeg grød fra 4 mdr. 

Ved nr. 2 fra 6½ mdr

og her ved nr. 3 er jeg startet på grød da han var 3½ mdr.

Anmeld

3. oktober 2010

NatasjaL

Sofia24 skriver:

Hej Skønne Mødre!

Synes det kunne være godt at høre hvornår I begyndte at give Jeres børn andet end modermælk/MME - og hvad startede i med at give?

hej

jeg startede så småt med grød da vores søn var 3½ måned, med et par skefulde om dagen, og så stille og roligt mere af gangen, han har nu fået grød i snart 14 dage, og får en halv potion af gangen + mme man skal bare starte med det grød/mos der er fra 4 måneder, hvis du ikke laver det selv, laver du det selv kan du feks lave rismel grød, eller havre flager.

Anmeld

3. oktober 2010

Sofia24

NatasjaL skriver:

hej

jeg startede så småt med grød da vores søn var 3½ måned, med et par skefulde om dagen, og så stille og roligt mere af gangen, han har nu fået grød i snart 14 dage, og får en halv potion af gangen + mme man skal bare starte med det grød/mos der er fra 4 måneder, hvis du ikke laver det selv, laver du det selv kan du feks lave rismel grød, eller havre flager.

Hej !

Hvorfor startede I lige der? Jeg har hørt om flere som startede pga dårligere nattesøvn, men hvad var grunden hos Jer hvis der altså er en grund?  Tak for svar

Anmeld

3. oktober 2010

NatasjaL

Sofia24 skriver:

Hej !

Hvorfor startede I lige der? Jeg har hørt om flere som startede pga dårligere nattesøvn, men hvad var grunden hos Jer hvis der altså er en grund?  Tak for svar

ved ikke om der var nogen grund, han var begyndt at vågne ved en 4 tiden om morgen og skulle have sutten, det har han ikke gjort siden vi startede med grøden.

vi startede også med grød til vores datter dengang hun var 3 ½ måned.

Anmeld

4. oktober 2010

Tulle28

Jeg er en af (de få har jeg indtryk af?) som ventede med at give fast føde indtil 6 mdr. Jeg fuldammede indtil da.

Vi startede med frugtmos og nu går vi over til grøntsagsmos og grød.

Knus Tulle

Anmeld

4. oktober 2010

Koen.

vi startede ved 3 1/2 mdr med risgrød, men gik hurtigt over til kartoffemos nu er hun snart 6 mdr og spiser stort set alt allerede!

Anmeld

4. oktober 2010

Valle81

Sofia24 skriver:

Hej Skønne Mødre!

Hejsa:0)

Anton var lige tæt på at have rundet de 4 mdr:0)

Vi startede ud med hirsegrød:0)

Han var top motiveret så efter et par dage smagte han majsgrød og hurtigt fik han græd om formiddagen og kartoffel/grøntsagsmos til aftensmad:0)

Han elsker sin grød g er nu 6 mdr og får grød7mos 3 gange om dagen samt et mellemmåltid bestående af en most banan med frugtmos:0)

Han er mad glad og gider ikek sin flaske:0)

Christina

Anmeld

4. oktober 2010

NatasjaL

lillespurv20 skriver:

vi startede ved 3 1/2 mdr med risgrød, men gik hurtigt over til kartoffemos nu er hun snart 6 mdr og spiser stort set alt allerede!

hvornår startede du med kartofelmos?

kan nemlig ikke huske hvornår jeg startede med det, da min datter var lille

Anmeld

4. oktober 2010

Koen.

NatasjaL skriver:

hvornår startede du med kartofelmos?

kan nemlig ikke huske hvornår jeg startede med det, da min datter var lille

et par dage før 4 mdr

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.