Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg har stemt chrome men fra den kan jeg ikke linke på baby.dk så hvis jeg vil linke så hopper jeg over på explore
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
JEg bruger for det meste Mozilla Firefox, men nogen gange bruger jeg explore, bl.a. til netbank
Safari.. Men kun pga jeg har MacBook.. Inden den brugte jeg Firefox..
vidste ikke hvad jeg skulle stemme da der kun står mizilla og firefox, men det er det samme.
Har stemt Firefox - men mener altså den hedder Mozilla Firefox, så er de ikke det samme??
Det er meeeeget hurtigere end Explorer og bedre sikkerhed (siger nørderne, der laver min computer)....
lotchen skriver: Har stemt Firefox - men mener altså den hedder Mozilla Firefox, så er de ikke det samme?? Det er meeeeget hurtigere end Explorer og bedre sikkerhed (siger nørderne, der laver min computer)....
Samme her, har dog problemer med det for tiden - synes det er sååå langsomt.. måske jeg skal prøve google chrome..
FrkT skriver: Hehe, jeg skiftede i går til Chrome efter at have haft Explorer hele mit liv. Synes også det er super hurtigt, dog mangler jeg den linie ude i venstre side med foretrukne og alt det, som der er i explorer.... nogen der ved om man kan få det med i Chrome også?
Hehe, jeg skiftede i går til Chrome efter at have haft Explorer hele mit liv. Synes også det er super hurtigt, dog mangler jeg den linie ude i venstre side med foretrukne og alt det, som der er i explorer.... nogen der ved om man kan få det med i Chrome også?
Det er der dine favoritter ligger.. Og hvis du skal sætte en adresse på dine favoritter skal du trykke på stjernen der står ude til højre i adresselinjen
BlyViol skriver: google crome. Men hvis jeg skal se film på sputnik eller på netbank er det explorer
google crome.
Men hvis jeg skal se film på sputnik eller på netbank er det explorer
Det er det samme her
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128