Hvilken internet browser bruger I?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvilken internet browser bruger I?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.285 visninger
20 svar
0 synes godt om
3. oktober 2010

FrkT

Inspireret af en anden tråd blev jeg nysgerrig (igen igen).... hvilken internet browser bruger I?

Jeg har altid kun brugt Internet Explorer, men er for nylig skiftet til Google Chrome, som jeg stadig ikke helt kan finde rundt i. Men prøver da 

Men hvad med jer? Hvad bruger I?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2010

Pige2009

Det er lidt forskelligt Har svaret Firefox, men jeg bruger også af og til Explorer og Chrome...

Anmeld

3. oktober 2010

Mira0911

Google Chrome... Skiftet til idag... Dejligt nemt... Og HURTIGT! 

Anmeld

3. oktober 2010

FrkT

MoarJ skriver:

Google Chrome... Skiftet til idag... Dejligt nemt... Og HURTIGT! 

Hehe, jeg skiftede i går til Chrome efter at have haft Explorer hele mit liv. Synes også det er super hurtigt, dog mangler jeg den linie ude i venstre side med foretrukne og alt det, som der er i explorer.... nogen der ved om man kan få det med i Chrome også?

Anmeld

3. oktober 2010

Mira0911

FrkT skriver:

Hehe, jeg skiftede i går til Chrome efter at have haft Explorer hele mit liv. Synes også det er super hurtigt, dog mangler jeg den linie ude i venstre side med foretrukne og alt det, som der er i explorer.... nogen der ved om man kan få det med i Chrome også?

Favoritter i Chrome har jeg så ikke lige fundet ud af hvordan det fungere... 

Anmeld

3. oktober 2010

NoName

FrkT skriver:

Inspireret af en anden tråd blev jeg nysgerrig (igen igen).... hvilken internet browser bruger I?

Jeg har altid kun brugt Internet Explorer, men er for nylig skiftet til Google Chrome, som jeg stadig ikke helt kan finde rundt i. Men prøver da 

Men hvad med jer? Hvad bruger I?

Har ikke stemt Frk T....

jeg mangler en mulighed...

Der står Mozilla Firefox på min browser......... så ved ikke om jeg skal stemme mozilla eller firefox ???????????????

NoName

Anmeld

3. oktober 2010

otlitrom

noname skriver:

Har ikke stemt Frk T....

jeg mangler en mulighed...

Der står Mozilla Firefox på min browser......... så ved ikke om jeg skal stemme mozilla eller firefox ???????????????

NoName

Mozilla Firefos hører sammen jo! Og den bruger jeg også Men Henrik synes vist jeg skal prøve Google Chrome, selvom jeg ikke blev venner med den sidst!

Anmeld

3. oktober 2010

Vidunderligeunger

google crome.

Men hvis jeg skal se film på sputnik eller på netbank er det explorer

Anmeld

3. oktober 2010

SoffiLine

Google Chrome Det er det bedste & det er hurtigt

Anmeld

3. oktober 2010

Carina1977

Jeg bruger internet explore....jeg synes slet ikke den er så tung, som folk går og siger.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.