Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
BB-2010 skriver: Her har det taget 3 år! 9 forsøg på fertilitetsklinik. Så er lykkelig over at være gravid i 18. uge :-)
Her har det taget 3 år! 9 forsøg på fertilitetsklinik.
Så er lykkelig over at være gravid i 18. uge :-)
Tusinde gange tillykke
Det må godt nok også have været en hård og sej kamp.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Alexis - i den virtuelle verden! skriver: Hehe, det ved jeg sgu ik. Men kø kultur er jo ikke ligefrem det DK kan bryste sig mest af. Vi ved ikke hvorfor det ikke vil lykkes. Ingen af os fejler noget. Det er nok det mest frustrerende. Jeg håber det må gå Jer nemmere
Hehe, det ved jeg sgu ik. Men kø kultur er jo ikke ligefrem det DK kan bryste sig mest af.
Vi ved ikke hvorfor det ikke vil lykkes. Ingen af os fejler noget. Det er nok det mest frustrerende.
Jeg håber det må gå Jer nemmere
Hehe..
Det må være rigtig frustrerende! Syns selv de sølle 8 mdr vi har været igang nu er frustrende. Men mon ikke i ligepludselig rammer plet! Jeg krydser finger på jeres vegne at det snart sker og der kommer en lille bebs..
Tusinde tak
CamillaValby skriver: Tusinde gange tillykke Det må godt nok også have været en hård og sej kamp.
Tusind tak
Ja det har været meget meget hårdt.. Men jeg er lykkelig nu hehe...
BB-2010 skriver: Tusind tak Ja det har været meget meget hårdt.. Men jeg er lykkelig nu hehe...
Det kan jeg godt forstå.
Sender en masse lykke mod din vej
1m1i1a skriver: Dejligt
Dejligt
rigtigt dejligt men tror der er noget med den månede jeg blev gravid i hihihi for det gjorde min mor også
1m1i1a skriver: Hvor er jeg GLAD på dine vegne! Det må ha været noget af en kamp! Godt at det lykkeds
Hvor er jeg GLAD på dine vegne! Det må ha været noget af en kamp!
Godt at det lykkeds
Tusind tak, hvor er det sødt skrevet
B&J skriver: rigtigt dejligt men tror der er noget med den månede jeg blev gravid i hihihi for det gjorde min mor også
Hehe ej hvor sjovt Det må der ha været!
Vi har været i gang med PB en lille måneds tid Desværre er der intet sket i første forsøg.
Håber snart der sker noget
Sjovt at se, hvor forskellige vi er. Jeg krydser fingrer for , at jer, som prøver, også snart bliver gravide.
1m1i1a skriver: Hehe ej hvor sjovt Det må der ha været!
jepper ved ikke lige hvad der sker for min kæreste er fisk jeg er fisk og min dreng er fisk min mor er fisk min søster kunne næsten være det men hoppede lige over
B&J skriver: jepper ved ikke lige hvad der sker for min kæreste er fisk jeg er fisk og min dreng er fisk min mor er fisk min søster kunne næsten være det men hoppede lige over
Hold da op, det var lige hele rækken! det er lidt sjovt sådan noget..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128