PB! Hvor længe? :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvor længe tog PB for jer, før det lykkedes?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

3.147 visninger
58 svar
0 synes godt om
3. oktober 2010

Mellepige

Hej alle De damer og De herre

Jeg er lidt nysgerrig om hvor længe i har været igang med projekt baby? Vi har selv været igang i 8 mdr.

Jeg ved ikke om der har været sådan en afstemning før? - men laver altså lige en igen, hvis der har været en.. :-)

Kram..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2010

Bavianis

Jeg har stemt 5 mdr, for det tog det denne gang. Sidste gang var det dog kun 2.

Anmeld

3. oktober 2010

Nadia&Daniel

Har stemt 3 mdr. og 5 mdr. Første gang tog det 3 mdr. - mistede dog dette få dage før jul 2009 - men blev gravid igen 2 mdr. efter.. Og er i dag 35+5..

Anmeld

3. oktober 2010

Mellepige

Nadia&Daniel skriver:

Har stemt 3 mdr. og 5 mdr. Første gang tog det 3 mdr. - mistede dog dette få dage før jul 2009 - men blev gravid igen 2 mdr. efter.. Og er i dag 35+5..

Det er jeg ked af at hører! Godt i kom op på hesten igen, og det gik så hurtigt med at blive gravide igen.

Anmeld

3. oktober 2010

tioyv

har været igang i 1år og 11måneder  håber snart der sker noget....

Anmeld

3. oktober 2010

Amso

Jeg har skrevet over 1 år, for første gang mistede vi desværre. Der var der gået et år. Der gik så kun 2-3 måneder før jeg blev gravid igen. Har valgt at "sætte dem sammen" de to graviditeter, da det kun lykkedes her anden gang (22+ henne)

Anmeld

3. oktober 2010

Mellepige

tioyv skriver:

har været igang i 1år og 11måneder  håber snart der sker noget....

Krydser finger for jer, at der snart kommer en lille spire i mavsen  Jeg syns ventetiden er meget irriterende!  man står magteløs. Gad man selv kunne bestemme, og sige, nu skal det altså bare være nu!

Anmeld

3. oktober 2010

Mellepige

Amso skriver:

Jeg har skrevet over 1 år, for første gang mistede vi desværre. Der var der gået et år. Der gik så kun 2-3 måneder før jeg blev gravid igen. Har valgt at "sætte dem sammen" de to graviditeter, da det kun lykkedes her anden gang (22+ henne)

Det er jeg ked af at hører!

Men tillykke med din gravidetet!

Anmeld

3. oktober 2010

tioyv

1m1i1a skriver:

Krydser finger for jer, at der snart kommer en lille spire i mavsen  Jeg syns ventetiden er meget irriterende!  man står magteløs. Gad man selv kunne bestemme, og sige, nu skal det altså bare være nu!

tak  ja ventetiden er enormt irriterende fordi man ikk selv kan bestemme, og så når man syns at alle andre omkring en bare er gravide sådan vupti.. 

men håber mens blir væk nu, har testdag d 10, er sikker på der må være lidt magi ved 10/10/10

håber der snart er to streger hos jer

Anmeld

3. oktober 2010

twinboys

Desværre over et år... men fik da to lækre drenge  fordi jeg lod det vente på sig... smiler

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.