Feberkrampe.... :(. Øv en forskrækkelse!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.238 visninger
20 svar
0 synes godt om
3. oktober 2010

SpunkenJo

Igår fik Carl og jeg en tur i ambulancen til Glostrup. Knægten fik feberkrampe igår. Det er det værste jeg har set. Sikke en oplevelse.

Er der andre der har prøvet det?

Og er det sket flere gange end een?

Jeg håber aldrig nogensinde det ske igen, for det var da ubehageligt!

En livløs lille dreng med sitren i kroppen mens ansigtet bare bliver mere og mere blåt, er en oplevelse jeg ikke ønsker for nogen.

Knus Jo
- som lige nu er panikfor at sove, selvom jeg er træt træt træt!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2010

Mira0911

Det må virkelig være en grim oplevelse... Har aldrig oplevet og håber heller ikke jeg kommer til det...

Hvor gammel er din søn?

Anmeld

3. oktober 2010

SpunkenJo

MoarJ skriver:

Det må virkelig være en grim oplevelse... Har aldrig oplevet og håber heller ikke jeg kommer til det...

Hvor gammel er din søn?

Han er på tirsdag 1 1/2 år gammel. Så ikke så stor endnu.

De siger det kan være arveligt betinget, men ingen af os andre i familien har nogensinde haft det....?

Jeg håber det var denne ene gang!!

Anmeld

3. oktober 2010

SpunkenJo

MoarJ skriver:

Hvor gammel er din søn?

De siger det kan være arveligt betinget, men ingen af os andre i familien har nogensinde haft det....?

Anmeld

3. oktober 2010

Kamilla-m

SpunkenJo skriver:

ved ikke lige hvorfor mine kommentare er slettet.

men jeg har også prøvet det med min søn. lucas stoppede med og trække vejret og vendte det hvide ud af øjene. noget jeg ALDRIG håber andre kommer ud for. det er SÅ grim en oplevelse, det er biget nab aldrig glemmer. vi fik sådan noget stesolid med hjem til ham som han skal have med over alt s;

Anmeld

3. oktober 2010

Mira0911

SpunkenJo skriver:

Vores datter er knap 20 mdr... Og jeg frygter virkelig at det skal ske.. Har ikke hørt om at det skulle være arveligt...

Anmeld

3. oktober 2010

Kamilla-m

MoarJ skriver:

Vores datter er knap 20 mdr... Og jeg frygter virkelig at det skal ske.. Har ikke hørt om at det skulle være arveligt...

det kan godt være arveligt. fik vi nemlig afvide da lucas havde det.

Anmeld

3. oktober 2010

SpunkenJo

MortilMogL skriver:

ved ikke lige hvorfor mine kommentare er slettet.

men jeg har også prøvet det med min søn. lucas stoppede med og trække vejret og vendte det hvide ud af øjene. noget jeg ALDRIG håber andre kommer ud for. det er SÅ grim en oplevelse, det er biget nab aldrig glemmer. vi fik sådan noget stesolid med hjem til ham som han skal have med over alt s;

Det fik vi også med hjem. Men planen er det aldrig skal bruges......

Han sitrede, og så blev han blå næse-mund-hage... Mand jeg blev bange!

Nu er vi heldigvis hjemme igen. Og han sover sig en go lur. Men jeg tør simpelthen ikke lægge min trætte krop på langs, for hva nu hvis jeg ikke hører ham!!! Så manden sover nu, så kan jeg sove bagefter. Sådan må lige sove på skift, indtil hans feber er helt væk igen tænker jeg.

Har I prøvet det mere end den ene gang?

Anmeld

3. oktober 2010

Kamilla-m

SpunkenJo skriver:

Det fik vi også med hjem. Men planen er det aldrig skal bruges......

Han sitrede, og så blev han blå næse-mund-hage... Mand jeg blev bange!

Nu er vi heldigvis hjemme igen. Og han sover sig en go lur. Men jeg tør simpelthen ikke lægge min trætte krop på langs, for hva nu hvis jeg ikke hører ham!!! Så manden sover nu, så kan jeg sove bagefter. Sådan må lige sove på skift, indtil hans feber er helt væk igen tænker jeg.

Har I prøvet det mere end den ene gang?

lucas blev også helt blå i hoved til sidst.

nej han har heldigvis ikke prøvet det før. lucas var også ca halvanden år dengang han havde det. men de sagde til os at var de undet et år når de får det får de det ret sandsynligt igen, men hvis de er over er chancen noget mindre.

men det er en frygt der sidder fast i dig for altid. specielt når han har feber. + jeg frygter det meget nu når det kan være arveligt med mathilde. der er jo stor chance for at hun også for det engang,

Anmeld

3. oktober 2010

SpunkenJo

MoarJ skriver:

Det er da også bare det værste...

Carl har før haft 41 i feber, og jeg har derefter tænkt, at så var det ilgesom testen. Feberkrampe er altså ikke et issue her. Men der tog jeg fejl. Det har nødvendigvis ikke noget at gøre med hvor høj temperaturen er. Det kan også forekomme ved kun 38.... Det er hastigheden af temperaturstigningen der har indflydelse mener man, og ikke kun hvor høj høj den er. Så en kombi eller een af delene.

Men arveligt. Åbenbart! Vidste det helelr ikke selv indtil igår

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.