:( Så skete det jeg frygtede.. kan snart ikke græde mere

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. oktober 2010

A&F

Det er jeg ked af at høre, det må være forfærdelig for dig, men som de andre nævner,  må der have været noget galt med barnet . Ønsker virkelig for dig og din kæreste, at I snart får det bedre igen, og så håber jeg for jer, at ønskebarnet snart er der igen.

Mange kram herfra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2010

betiinsen

sådan har jeg det også.. troede også mere på det fordi jeg var blevet scannet for halvanden uge siden..

Anmeld

3. oktober 2010

VIPpigen

Puha, ikke det man vil høre. Men vend den lidt positivt, og lad os sige der måske var noget galt med barnet. Kender det godt med at alt bare går skidt, men kan trøste med at det vil vende før eller senere, der er altid lys for enden af tunnelen. Der er altid positivt i vente, og når det kommer vil du sætte meget større pris på det.

Håber i klare jer. STOR

Anmeld

3. oktober 2010

twinboys

Ååååååååååååhhhh nej sender dig lige et stort kram...

Majbritt

Anmeld

3. oktober 2010

CamillaValby

Du får lige et  med på vejen.

Håber at du snart er oven på igen. Det er hårdt kender alt til dine følelser

Anmeld

3. oktober 2010

Moar2011

betiinsen skriver:

Var til tryghedsscanning idag med kæresten, og burde være 7+0 idag, MEN NEJ, barnet var ikke vokset siden 4+4, og jordemorderen havde ikke rigtigt noget hun kunne trøste mig med. Hun kunne ikke forstå jeg ikke havde blødt endnu osv. Nu skal jeg til lægen i morgen, og går ud fra han sender mig videre så det kan komme ud...

Er så ked af det, havde håbet på at se et lille hjerte slå og at det hele var i den fineste orden.. Er helt ude af den..

Havde også hele tiden på fornemmelsen af jeg ikke kunne være så heldig, har været meget igennem det sidste år. og håber snart at det hele ender godt...

- Puuha, det er jeg rigtig ked af at høre - stort knus herfra..

Puha, skal selv til tryghedsscanning på lørdag 7+2, er lige lidt nervøs nu :s ..

Anmeld

3. oktober 2010

Mira0911

Stakkels jer! Sender masser af tanker til jer... 

Anmeld

3. oktober 2010

mullesmith2

Åh gud nej, det gør mig ondt at høre. Hvor er det frygteligt for jer. Kan slet ikke forestille mig hvor ondt det må gøre at få sådan en besked når man nu var så glad. Jeg håber bare det hele kommer til at forløbe hurtigt så i kan få startet på en frisk igen. Man kan jo trøste sig med at når fosteret ikke vokser så er det ofte fordi det har fejlet noget og ikke ville have kunne overleve det uanset hvad (ja det er jo egentlig en ringe trøst men det er bedre det sker nu end senere i graviditeten) Virkelig mange kram herfra

Knus Mulle

Anmeld

3. oktober 2010

FrkC

Ej for søren !!!! Det var da skrækkeligt ..

Føler virkelig med dig !

Sender dig bunkevis af tanker og

Anmeld

3. oktober 2010

Trine89

årrh nej søde.. 

hvor er jeg bare ked af det på dine vejne. 

Sender dig en masse varme tanker og et STORT

Trine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.