:( Så skete det jeg frygtede.. kan snart ikke græde mere

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. oktober 2010

Miia90

åhhh neeej

tanker og krammr til dig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2010

Maalene

betiinsen skriver:

Var til tryghedsscanning idag med kæresten, og burde være 7+0 idag, MEN NEJ, barnet var ikke vokset siden 4+4, og jordemorderen havde ikke rigtigt noget hun kunne trøste mig med. Hun kunne ikke forstå jeg ikke havde blødt endnu osv. Nu skal jeg til lægen i morgen, og går ud fra han sender mig videre så det kan komme ud...

Er så ked af det, havde håbet på at se et lille hjerte slå og at det hele var i den fineste orden.. Er helt ude af den..

Havde også hele tiden på fornemmelsen af jeg ikke kunne være så heldig, har været meget igennem det sidste år. og håber snart at det hele ender godt...

Åhh nej søde

Hvor er jeg bare ked af det på jeres vegne... Nej altså, hvor er det bare SÅ uretfærdigt

Ved slet slet ikke hvad jeg skal sige, ved hvordan jeg selv ville have haft det, eftersom vi jo næsten er lige langt henne...

Pyhh, bliver jo virkelig selv nervøs nu

Er SÅ ked af det søde, det fortjente I virkelig ikke - den eneste trøst er, at barnet højst sandsynligt havde været virkelig syg, hvis den var kommet ud - håber på det bedste for jer

Anmeld

3. oktober 2010

Bavianis

Åh nej dog. Øv.

Jeg må også sende dig et stort knus herfra

Susanne

Anmeld

3. oktober 2010

CamillaSoefelt

En kæmpe herfra.

Anmeld

3. oktober 2010

betiinsen

tak piger.. er bare ked af det og vil bare gerne have det ud af min krop nu, når det alligevel ikke lever..

Anmeld

3. oktober 2010

Leonora

Åhh øv øv fvor er det tarveligt...det er bare ikke til at bære...forstår godt du er ked...du må bare prøve at tænke at den lille bebs ikke var rask...du skal blive gravid hurtigt igen

Kæmpe kram fra mig til dig

Anmeld

3. oktober 2010

Miss.Sunshine

betiinsen skriver:

tak piger.. er bare ked af det og vil bare gerne have det ud af min krop nu, når det alligevel ikke lever..

hej. Er virkelig ked af det på dine vegne.

er bare nødt til at spørge om du ikke kan være kortere henne?

Altså når du ikke bløder eller noget. Syntes du skal kræve at blive scannet igen om en uge,just in case.

Ved ikke om det var noget du selv havde tænkt på,men ville altså bare nævne det. håber det er ok

Knus

Anmeld

3. oktober 2010

CiSo

Sender dig de varmeste tanker. 

Anmeld

3. oktober 2010

betiinsen

Ja kan godt følge dig. Men var til scanning for halvanden uge siden fordi jeg havde ondt, og der så det fint ud og de sagde jeg var lige 5 uger henne.

Og var så til scanning ved jordemoderen idag, og hun så billedet og sagde at jeg ifølge hendes kun var 4+5 ca. størrelsesmæssigt, så det ikke havde udviklet sig som det skulle..

Anmeld

3. oktober 2010

Miss.Sunshine

betiinsen skriver:

Ja kan godt følge dig. Men var til scanning for halvanden uge siden fordi jeg havde ondt, og der så det fint ud og de sagde jeg var lige 5 uger henne.

Og var så til scanning ved jordemoderen idag, og hun så billedet og sagde at jeg ifølge hendes kun var 4+5 ca. størrelsesmæssigt, så det ikke havde udviklet sig som det skulle..

Hmm,,ved godt man skal tale pænt,men det er fandme noget lort!

Så vil jeg faktisk hellere få min mens til tiden end at opleve glæden for den så tages fra en igen.

Øv hvor er det synd for dig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.