Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
AnneBJ skriver: Det er du desværre heller ikke ene om.. Sådan har jeg også haft det.Følte mig så magtesløs og anede ikke hvad jeg skulle stille op. Samtidig ville jeg ikke være pivet, for det er jo "lykkelige omstændigheder" Så jeg synes helt klar også du skal tale med din læge.. Jeg fik også akupunktur, uden den vilde effekt dog, men endte også med recept på kvalmestillende medicin..
Det er du desværre heller ikke ene om.. Sådan har jeg også haft det.Følte mig så magtesløs og anede ikke hvad jeg skulle stille op. Samtidig ville jeg ikke være pivet, for det er jo "lykkelige omstændigheder" Så jeg synes helt klar også du skal tale med din læge.. Jeg fik også akupunktur, uden den vilde effekt dog, men endte også med recept på kvalmestillende medicin..
okay, håber min læge kan hjælpe mig lidt så
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Nina Sophia skriver: http://www.sundhedsguiden.dk/da/temaer/alle-temaer/babyhaandbogen/vaccination/
http://www.sundhedsguiden.dk/da/temaer/alle-temaer/babyhaandbogen/vaccination/
Koster det ikke knaster det plaster?
MoarJ skriver: Koster det ikke knaster det plaster?
altså min mor tager nogen med hjem fra arbejde til mig
men ellers koster 2 stk, 79,- eller er det 89 ,-
på apoteket.. er ret sikker på det er 89,. for 2 stk..
Nina Sophia skriver: altså min mor tager nogen med hjem fra arbejde til mig men ellers koster 2 stk, 79,- eller er det 89 ,- på apoteket.. er ret sikker på det er 89,. for 2 stk..
Okey....
SussieThyssen skriver: Vil da lige give et lille tip.For mange hjælper det at have et par kiks og en æblejuice ved sengen, som man spiser inden man står op, så maven får lidt at arbejde med, og lig så lige lidt og sund dig inden du rejser dig. Kan da sige at jeg med nr 2 havde kvalme til 5. md, men med de 2 andre var det fra omkring uge 4 og så klingede det stille af efter 12 uge.Har aldrig brækket mig.Og så kunne jeg simpelthen ikke spise noget efter kl 5 om eftermiddagen indtil uge 13-14 stykker. Morgenkvalme havde jeg aldrig...jeg havde bare hajer i min morgente...hehe!(underforstået at jeg var morgensur...noget jeg ellers aldrig er LOL)KærligstSussie
Vil da lige give et lille tip.For mange hjælper det at have et par kiks og en æblejuice ved sengen, som man spiser inden man står op, så maven får lidt at arbejde med, og lig så lige lidt og sund dig inden du rejser dig.
Kan da sige at jeg med nr 2 havde kvalme til 5. md, men med de 2 andre var det fra omkring uge 4 og så klingede det stille af efter 12 uge.Har aldrig brækket mig.Og så kunne jeg simpelthen ikke spise noget efter kl 5 om eftermiddagen indtil uge 13-14 stykker. Morgenkvalme havde jeg aldrig...jeg havde bare hajer i min morgente...hehe!(underforstået at jeg var morgensur...noget jeg ellers aldrig er LOL)KærligstSussie
jeg har kiks ved natbordet, men puha jeg sys ik det er fordi de råber til mig; kom spis mig, jeg er super chrispy og dejlig
Jeg har også 'hajer i morgenkaffen'
stakkels min knoklende mand
Nina Sophia skriver: jeg har kiks ved natbordet, men puha jeg sys ik det er fordi de råber til mig; kom spis mig, jeg er super chrispy og dejlig Jeg har også 'hajer i morgenkaffen' stakkels min knoklende mand
Jeg har også troligt prøvet med kiks, knækbrød og mandler i sengen. Samt juice, saft, vand osv... intet hjalp! Det er selvfølgelig ting der er nemme at prøve af
Hehe.Det kan altså hjælpe meget hvis du ikke indtager syreholdige ting, så som kaffe
SussieThyssen skriver: Hehe.Det kan altså hjælpe meget hvis du ikke indtager syreholdige ting, så som kaffe
drikker en lille kop om morgen ? er det for meget ?
ellers må jeg jo drikke noget andet..
Nina Sophia skriver: drikker en lille kop om morgen ? er det for meget ? ellers må jeg jo drikke noget andet..
welll..hvis det bekommer dig vel at drikke kaffe, så kan jeg ikke se det skulle gøre noget. Hvis jeg fik kaffe under graviditet, så brændte min mave sig vej lige direkte ned i helvede LOLmen sådan er vi jo så forskellige. Så eksperimenter du bare lidt.Men helt sikkert er det, at vi alle har forskellige ting, der fremmer kvalme og halsbrand.Og det tror jeg alle herinde kan skrive under på
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128