er det normalt...?? 1.gangsgravid..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. oktober 2010

Mira0911

Nina Sophia skriver:

selvom jeg er ret bange for nåle, så er jeg villig til at gennemgå ALT for at få det bare en anelse bedre..

Jeg kan lægge og tude og have det som om jeg er ved at gå af influenza og tårene bare render ned af kinderne fordi jeg ikke kan være nogen steder og jeg bare har så meget kvalme..

tak for tippet ¨

skal til læge næste mandag, d. 11, og have taget blodprøver så må jeg spørge hende om hun ikke kan hjælpe mig lidt af med kvalmen...

Jeg selv hader nåle så gevaldigt... Akupunkturnåle synes jeg slet ikke er slemt... 

Synes da du skal snakke med din læge når du alligevel skal afsted.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2010

NessaXenia

MoarJ skriver:

Jeg selv hader nåle så gevaldigt... Akupunkturnåle synes jeg slet ikke er slemt... 

Synes da du skal snakke med din læge når du alligevel skal afsted.. 

det vil jeg gøre

Anmeld

3. oktober 2010

Mira0911

Nina Sophia skriver:

det vil jeg gøre

Super... Gir du en updater når det er? 

Anmeld

3. oktober 2010

NessaXenia

MoarJ skriver:

Super... Gir du en updater når det er? 

det skal jeg nok

Og hip hip hurra for emla plaster når jeg skal op og have tage alle de mange blodprøver d. 11...

Anmeld

3. oktober 2010

AnneBJ

Nina Sophia skriver:

Jeg kan lægge og tude og have det som om jeg er ved at gå af influenza og tårene bare render ned af kinderne fordi jeg ikke kan være nogen steder og jeg bare har så meget kvalme..

Det er du desværre heller ikke ene om.. Sådan har jeg også haft det.Følte mig så magtesløs og anede ikke hvad jeg skulle stille op. Samtidig ville jeg ikke være pivet, for det er jo "lykkelige omstændigheder"

Så jeg synes helt klar også du skal tale med din læge.. Jeg fik også akupunktur, uden den vilde effekt dog, men endte også med recept på kvalmestillende medicin..

Anmeld

3. oktober 2010

Mira0911

Nina Sophia skriver:

det skal jeg nok

Og hip hip hurra for emla plaster når jeg skal op og have tage alle de mange blodprøver d. 11...

emla plaster? Det har jeg aldrig hørt om... 

Anmeld

3. oktober 2010

SussieThyssen

Nina Sophia skriver:

jeg er snart inde i 9. uge, har indtil videre kunne "kontrolere" kvalmen, og de sidste 4-5 dage har jeg nærmest ikke haft nogen kvalme, men så da jeg vågner imorges, har jeg helt vildt meget kvalme, falder nemt i søvn igen efter kæresten er stået op kl 9.30, og bliver så vækket kl 11.20 og han siger at jeg skal komme ud og spise morgenmad..

Lidt efter jeg er stået op kaster jeg op, for 1. gang i min graviditet.

- er det normalt at først af kaste op i næsten 9. uge?

Jeg har haft en del murren og det nev også igår aftes og i morges..

Er det normalt??

Knus fortvivlet 1. gangsgravid..

Vil da lige give et lille tip.
For mange hjælper det at have et par kiks og en æblejuice ved sengen, som man spiser inden man står op, så maven får lidt at arbejde med, og lig så lige lidt og sund dig inden du rejser dig.

Kan da sige at jeg med nr 2 havde kvalme til 5. md, men med de 2 andre var det fra omkring uge 4 og så klingede det stille af efter 12 uge.
Har aldrig brækket mig.
Og så kunne jeg simpelthen ikke spise noget efter kl 5 om eftermiddagen indtil uge 13-14 stykker. Morgenkvalme havde jeg aldrig...jeg havde bare hajer i min morgente...hehe!
(underforstået at jeg var morgensur...noget jeg ellers aldrig er LOL)

Kærligst
Sussie

Anmeld

3. oktober 2010

NessaXenia

MoarJ skriver:

det er sådan et plaster man sætter på det sted man skal stikkes/have drop whatever det er, man blir helt lam i 1 time på det sted plasteret har siddet.. og man mærker I N T E T, det er det bedste, jeg skal helt klart have en ordentlig stak med på fødegangen til den tid

det skal sidde på det sted hvor man skal stikkes i ca, 40 min..

så tager man det af, og så kan lægen stikke løs..

Jeg kan kun anbefale det hvis man har forbi overfor nåle som jeg, eller til børn

Anmeld

3. oktober 2010

Mira0911

Nina Sophia skriver:

det er sådan et plaster man sætter på det sted man skal stikkes/have drop whatever det er, man blir helt lam i 1 time på det sted plasteret har siddet.. og man mærker I N T E T, det er det bedste, jeg skal helt klart have en ordentlig stak med på fødegangen til den tid

det skal sidde på det sted hvor man skal stikkes i ca, 40 min..

så tager man det af, og så kan lægen stikke løs..

Jeg kan kun anbefale det hvis man har forbi overfor nåle som jeg, eller til børn

Okey... Smart nok... :O) 

Anmeld

3. oktober 2010

NessaXenia

MoarJ skriver:

http://www.sundhedsguiden.dk/da/temaer/alle-temaer/babyhaandbogen/vaccination/

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.