Kravlegård for og imod

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. oktober 2010

SaNiNa

Vi har ikke brugt kravlegård, vi har slet ikke haft brug for sådan en. Mem det er der jo nok mange som syntes da Nicklas var alle steder og er det endnu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2010

Diana...

Vi havde en til Lucas men vi brugte den næsten ikke vi købte den pga dyrene, men de var så dygtige til at passe på Lucas dog tror jeg vi får brugt den her anden gang da Lucas er under 2 år når den næste kommer og er en rigtig rod. Så tror vi får brugt den til lille pigen så hun kan få lov at ligge i fred en gang i mellem uden at blive overfaldet af Lucas og dyr. 

Anmeld

3. oktober 2010

Skouboe

Vi har det ret fodkoldt om vinteren, så jeg bruger kravlegården meget. Bunden er hævet og der er en lækker uro, og en masse at kigge på, og så bytter jeg legetøjet ud ugentligt, så det ikke bliver kedeligt.

Vores er 1x1 meter, så der er også plads til legetæppet indimellem.

Anmeld

3. oktober 2010

MetteT

Vi havde en til Kathrine da hun var lille og vi var rigtig glade for den.. Men vi har også hund, så syns det er rart at ha et sted at lægge hende hvor jeg vidste hun ku være 100% i fred for ham.. Især hvis jeg lige skulle på toilettet f.eks, så kan man jo ikke være over ham hele tiden.. Selvom han bestemt ikke var slem ved hende på nogen måde, men rart man ku være helt sikker..

Så når den bette kommer engang til Marts skal den i brug igen..

Knus Mette

Anmeld

3. oktober 2010

Sujan

Jeg har ingen børn og er ikke engang gravid men håber på snart at blive det...

Jeg regner med je skal have en kravlegård.. Jeg har to store hunde så ville være et sted jeg ville kunne ligge bebs trygt når jeg lige skal et eller andey hurtigt..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.