Kravlegård for og imod

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Bruger I kravlegård?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.852 visninger
14 svar
0 synes godt om
3. oktober 2010

Eliza/lykke

Hvor mange af jer har en kravlegård og bruger I den?

Elizabeth har længe IKKE ville ligge i sin. Hun bliver rigtig ked af det. Jeg ved ikke hvorfor? hun vil hellere ligge på sofaen og lege med mine fingre og en stofble. vi har også skumbrikker, som hun godt gider at lægge lidt på. Ellers vil hun helst sidde i skråstolen og i bumbostolen...

Er det en dårlig investering?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2010

L-Mortil3

Jeg brugte kravlegård, og ikke gulvet i Liams første 3 mdr da jeg bare slet ikke kunne bukke mig ned pga. smerter i ryggen, efterfølgende 3-5 mdr lå han både på gulv og i kravlegård, dog mest gulvet, han var i kravlegården hvis hunden var lidt for glad

Jeg har ikke kunnet undvære min, det er helt sikkert!

Anmeld

3. oktober 2010

Valle81

Eliza/lykke skriver:

Hvor mange af jer har en kravlegård og bruger I den?

Elizabeth har længe IKKE ville ligge i sin. Hun bliver rigtig ked af det. Jeg ved ikke hvorfor? hun vil hellere ligge på sofaen og lege med mine fingre og en stofble. vi har også skumbrikker, som hun godt gider at lægge lidt på. Ellers vil hun helst sidde i skråstolen og i bumbostolen...

Er det en dårlig investering?

Hejsa

Synes det kommer meget an på barnet:0)

Asta var en meget stille barn og hun var ikke en der pillede ved ting, proppede ting i munden osv. Så der brugte jeg ikke kravlegård.

Nu har vi fået Anton og han er nu 6 mdr og vi skal have stillet en op i en fart. Han triller rundt som en basat - finder alt - ruller sig rundt i alt og propper alt i munden. Så hvis ikke han skal koomme galt af sted i en alt for tidlig alder er jeg nødt til at bure ham lidt inde:0)

Christina

Anmeld

3. oktober 2010

twinboys

Nej og aldrig haft til mine drenge da de var små,...

Anmeld

3. oktober 2010

Barbamama

Vi har lige snakket om at det nok er det dårligste køb vi har gjort.... Vi brugte den da vores datter var så lille at hun ikke kunne komme nogle steder alligevel og nu hvor hun er overalt bliver hun eddikesur hvis hun kommer op i den. Så..... Vores ryger i kælderen inden så længe....

Anmeld

3. oktober 2010

Eliza/lykke

michella80 skriver:

Vi har lige snakket om at det nok er det dårligste køb vi har gjort.... Vi brugte den da vores datter var så lille at hun ikke kunne komme nogle steder alligevel og nu hvor hun er overalt bliver hun eddikesur hvis hun kommer op i den. Så..... Vores ryger i kælderen inden så længe....

Jeg tror også, at vi pakker vores sammen snart. Den fylder meget, og hun bruger den måske 15 min om dagen.

Snart skal hun i vuggestue, og er hjemme og vågen i 4 timer inden sengetid - så skal hun ikke ligge bag tremmer, når vi endelig har hende for os selv

Anmeld

3. oktober 2010

dorthemus

Nej, ville ikke ane hvad vi skulle bruge den til

Vi har hverken hund eller større børn der render rundt og så fylder sådan én ad H til.

Anmeld

3. oktober 2010

Barbamama

Eliza/lykke skriver:

Jeg tror også, at vi pakker vores sammen snart. Den fylder meget, og hun bruger den måske 15 min om dagen.

Snart skal hun i vuggestue, og er hjemme og vågen i 4 timer inden sengetid - så skal hun ikke ligge bag tremmer, når vi endelig har hende for os selv

Ha ha ha nej.... Jeg plejer også at grine lidt når vi har prøvet at sætte vores datter derned. Så siger jeg: SÅ! Nu er du kommet i fængsel.... Kan sgu da godt forstå hun ikke gider sidde der.

Anmeld

3. oktober 2010

B&J

nej stemmer jeg og vi har heller ikke kan slet ikke se hvad jeg skal bruge en til

Anmeld

3. oktober 2010

Mumto3

Vi har brugt vores til at 'skærme' for større søskende, og til når jeg lige skullle i bad og gerne ville være sikker på at baby ikke kom galt afsted i mens.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.