Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hvor mange af jer har en kravlegård og bruger I den?
Elizabeth har længe IKKE ville ligge i sin. Hun bliver rigtig ked af det. Jeg ved ikke hvorfor? hun vil hellere ligge på sofaen og lege med mine fingre og en stofble. vi har også skumbrikker, som hun godt gider at lægge lidt på. Ellers vil hun helst sidde i skråstolen og i bumbostolen...
Er det en dårlig investering?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg brugte kravlegård, og ikke gulvet i Liams første 3 mdr da jeg bare slet ikke kunne bukke mig ned pga. smerter i ryggen, efterfølgende 3-5 mdr lå han både på gulv og i kravlegård, dog mest gulvet, han var i kravlegården hvis hunden var lidt for glad
Jeg har ikke kunnet undvære min, det er helt sikkert!
Eliza/lykke skriver: Hvor mange af jer har en kravlegård og bruger I den? Elizabeth har længe IKKE ville ligge i sin. Hun bliver rigtig ked af det. Jeg ved ikke hvorfor? hun vil hellere ligge på sofaen og lege med mine fingre og en stofble. vi har også skumbrikker, som hun godt gider at lægge lidt på. Ellers vil hun helst sidde i skråstolen og i bumbostolen... Er det en dårlig investering?
Hejsa
Synes det kommer meget an på barnet:0)
Asta var en meget stille barn og hun var ikke en der pillede ved ting, proppede ting i munden osv. Så der brugte jeg ikke kravlegård.
Nu har vi fået Anton og han er nu 6 mdr og vi skal have stillet en op i en fart. Han triller rundt som en basat - finder alt - ruller sig rundt i alt og propper alt i munden. Så hvis ikke han skal koomme galt af sted i en alt for tidlig alder er jeg nødt til at bure ham lidt inde:0)
Christina
Nej og aldrig haft til mine drenge da de var små,...
Vi har lige snakket om at det nok er det dårligste køb vi har gjort.... Vi brugte den da vores datter var så lille at hun ikke kunne komme nogle steder alligevel og nu hvor hun er overalt bliver hun eddikesur hvis hun kommer op i den. Så..... Vores ryger i kælderen inden så længe....
michella80 skriver: Vi har lige snakket om at det nok er det dårligste køb vi har gjort.... Vi brugte den da vores datter var så lille at hun ikke kunne komme nogle steder alligevel og nu hvor hun er overalt bliver hun eddikesur hvis hun kommer op i den. Så..... Vores ryger i kælderen inden så længe....
Jeg tror også, at vi pakker vores sammen snart. Den fylder meget, og hun bruger den måske 15 min om dagen.
Snart skal hun i vuggestue, og er hjemme og vågen i 4 timer inden sengetid - så skal hun ikke ligge bag tremmer, når vi endelig har hende for os selv
Nej, ville ikke ane hvad vi skulle bruge den til
Vi har hverken hund eller større børn der render rundt og så fylder sådan én ad H til.
Eliza/lykke skriver: Jeg tror også, at vi pakker vores sammen snart. Den fylder meget, og hun bruger den måske 15 min om dagen. Snart skal hun i vuggestue, og er hjemme og vågen i 4 timer inden sengetid - så skal hun ikke ligge bag tremmer, når vi endelig har hende for os selv
Ha ha ha nej.... Jeg plejer også at grine lidt når vi har prøvet at sætte vores datter derned. Så siger jeg: SÅ! Nu er du kommet i fængsel.... Kan sgu da godt forstå hun ikke gider sidde der.
nej stemmer jeg og vi har heller ikke kan slet ikke se hvad jeg skal bruge en til
Vi har brugt vores til at 'skærme' for større søskende, og til når jeg lige skullle i bad og gerne ville være sikker på at baby ikke kom galt afsted i mens.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128