Babys hovede ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. oktober 2010

morethanperfect

Nadia&Daniel skriver:

Skal til Jordemoder den 14 okt. (daniel og min's 2 års dag) -  gerne finger for at vores guldklump's hovede er på rette vej.. Sidst var det en stjernekigger..

Uhh .. Selvf. skal jeg nok krydse fingre .. 

Håber da ikke det blir en lille stjernekigger .. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2010

Pige2009

Lauras hovede stod fast fra 32. uge og hendes hoved så fint ud ved fødslen...

Anmeld

3. oktober 2010

isimaven

morethanperfect skriver:

Hejsa ..

Min baby har ligget fast siden uge 30 , og er begyndt og tænke på hovedformen når han kommer ud ? .. Han må da nærmest blive mast når han ligger så lang nede ? Ved godt det lyder dumt , men blir nød til at ha svar på det ?

min den første havde det vildeste aflange baghoved da hun kom ud og havde da siddet fast i ca. 6 uger men jeg lagde overhovedet ikke mærke til hvodan det så ud var bare blændet af lykke og kærlighed
jeg opdagede det først ca. en uge efter fødslen da vi fik de første billeder fremkaldt og fik nærmest et chok men da så hendes hoved helt normalt ud så det havde bare rettet sig af sig selv. Vi behøvede ikke noget kranio sekral terapi her hun var det mest rolige og harmoniske spædbarn man kunne forestille sig så det behøver man absolut ikke at bekymre sig om

knus herfra

Anmeld

3. oktober 2010

morethanperfect

Baagøe skriver:

Lauras hovede stod fast fra 32. uge og hendes hoved så fint ud ved fødslen...

Okay .. 

Anmeld

3. oktober 2010

morethanperfect

isimaven skriver:

min den første havde det vildeste aflange baghoved da hun kom ud og havde da siddet fast i ca. 6 uger men jeg lagde overhovedet ikke mærke til hvodan det så ud var bare blændet af lykke og kærlighed
jeg opdagede det først ca. en uge efter fødslen da vi fik de første billeder fremkaldt og fik nærmest et chok men da så hendes hoved helt normalt ud så det havde bare rettet sig af sig selv. Vi behøvede ikke noget kranio sekral terapi her hun var det mest rolige og harmoniske spædbarn man kunne forestille sig så det behøver man absolut ikke at bekymre sig om

knus herfra

Ja okay .. Tak for svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.