Babys hovede ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.033 visninger
14 svar
0 synes godt om
3. oktober 2010

morethanperfect

Hejsa ..

Min baby har ligget fast siden uge 30 , og er begyndt og tænke på hovedformen når han kommer ud ? .. Han må da nærmest blive mast når han ligger så lang nede ? Ved godt det lyder dumt , men blir nød til at ha svar på det ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2010

Valle81

morethanperfect skriver:

Hejsa ..

Min baby har ligget fast siden uge 30 , og er begyndt og tænke på hovedformen når han kommer ud ? .. Han må da nærmest blive mast når han ligger så lang nede ? Ved godt det lyder dumt , men blir nød til at ha svar på det ?

He he:0)

Hvor er du sød:0)

Asta stod også med hovedet ned af og godt fast i bækkenet i maaaaaaaaaaangle uge før fødslen:0)

Hun så fin ud mht hovedet - lille og rundt og ingen deformiteter:0)

Vi var dog til kraniosakral terapi med hende da hun græd rigtig meget - og inden jeg nærmest have afleveret Asta til damen siger hun: Sig mig har hun stået fast med hovedet i bækken længe?? a sagde jeg - det tænkte jeg nok - hun havde simpelthen fået lidt skæv nakke som gav smerter.

Så det fik vi rettet op på:0)

Bare lidt bonus info:0)

Anmeld

3. oktober 2010

CiSo

Nogle babyer kan godt have et sjovt formet hoved når de kommer ud, fordi de har stået hårdt eller længe i bækkenet.. Men det retter sig hurtigt efter de er kommet ud.

Anmeld

3. oktober 2010

morethanperfect

Valle81 skriver:

Asta stod også med hovedet ned af og godt fast i bækkenet i maaaaaaaaaaangle uge før fødslen:0)

Vi var dog til kraniosakral terapi med hende da hun græd rigtig meget - og inden jeg nærmest have afleveret Asta til damen siger hun: Sig mig har hun stået fast med hovedet i bækken længe?? a sagde jeg - det tænkte jeg nok - hun havde simpelthen fået lidt skæv nakke som gav smerter.

Heh .. Okay mange tak .. 

Okay det er meget rart og vide hvis han nu skulle græde meget .. Tusind tak 

Anmeld

3. oktober 2010

morethanperfect

sophieamalia skriver:

Nogle babyer kan godt have et sjovt formet hoved når de kommer ud, fordi de har stået hårdt eller længe i bækkenet.. Men det retter sig hurtigt efter de er kommet ud.

Okay .. Godt nok .. Har bare tænkt over det længe nu .. Heh ..

Anmeld

3. oktober 2010

Valle81

morethanperfect skriver:

Heh .. Okay mange tak .. 

Okay det er meget rart og vide hvis han nu skulle græde meget .. Tusind tak 

Det var så lidt:0)

Jeg troede jo det var mavsen:0) Men det var det ikke:0)

Knus

Anmeld

3. oktober 2010

morethanperfect

Valle81 skriver:

Det var så lidt:0)

Jeg troede jo det var mavsen:0) Men det var det ikke:0)

Knus

Det også svært og finde ud af hvis det er nakken ... 

Men nu ved jeg at det kan ske og er jeg faktisk meget glad for 

Anmeld

3. oktober 2010

JacobsMoar

Valle81 skriver:

Lige et lille sidespring, men for kraniosakralterapi.. Har været der en gang pga. begyndende bækkenløsning og hun fiksede det.. Har en tid igen imorgen, for det er da også ret godt for resten af kroppen..

Har også en aftale med hende når jeg engang har født, så ville hun gerne lige kigge en gang på junior så vi ikke skal til at døje med en meget ked baby, pga. noget som egentlig kunne være fikset..

Nå, det var lige et sidespring.. Men dejligt at høre om andre med gode erfaringer

Anmeld

3. oktober 2010

morethanperfect

Bromberg skriver:

Lige et lille sidespring, men for kraniosakralterapi.. Har været der en gang pga. begyndende bækkenløsning og hun fiksede det.. Har en tid igen imorgen, for det er da også ret godt for resten af kroppen..

Har også en aftale med hende når jeg engang har født, så ville hun gerne lige kigge en gang på junior så vi ikke skal til at døje med en meget ked baby, pga. noget som egentlig kunne være fikset..

Nå, det var lige et sidespring.. Men dejligt at høre om andre med gode erfaringer

Heh .. 

Anmeld

3. oktober 2010

Nadia&Daniel

Skal til Jordemoder den 14 okt. (daniel og min's 2 års dag) -  gerne finger for at vores guldklump's hovede er på rette vej.. Sidst var det en stjernekigger..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.