kvalme og halsbrand

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. oktober 2010

Bellinda89

Jeg døjede osse utrolig meget med halsbrand i slutningen af min graviditet & der købte jeg nogle tabletter der vidst hed Amanox i håndkøb & de hjalp utrolig meget. Havde selvfølgelig forhørt mig med lægen inden jeg købte dem & man må gerne tage dem mens man er gravid

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2010

quar20

Lise 26 skriver:

det er lige præcis sådan jeg har det. det er ligegyldigt om jeg sidder, står eller ligger. det er der konstant. jeg har godt nok hørt om man kan få nogle piller, så vil ned på apoteket i morgen. det her er ikke til at holde til, men det er en trøst at vide, at om 6 uger, plus/minus, så er det slut!  

ja så afsted med dig..!! De hjalp mig virkelig meget plus koen i køleskabet ..

Vi er virkelig mælkedrikkere herhjemme.. Huha..! og uden mælk klarer jeg ikke alle de sure opstød..!! Men med de piller og med mælk så kan jeg klarer at ligge ned en hel nat ..

Ork du er heldig.. Jeg har stadig 8-10 uger endnu..!  I guder jeg syntes der er laaaaaaaang tid til

Anmeld

3. oktober 2010

henh01

Alminox hjælper rigtig meget og så læg jer på venstre side når i sover så lukker i mavesækken og syren kan derfor ikke komme ud af mavesækken og på i spiserøret og i undgår halsbrand

Man får halsbrand under en graviditet fordi alle organer bliver skubbet til og fordi pladsen er træng så mavesækken ikke kan lukke helt sammen. Mange oplever at hvis man ligger på højre side så åbner man mavesækken fordi man giver den "plads".

Anmeld

4. oktober 2010

Lise 26

quar20 skriver:

ja så afsted med dig..!! De hjalp mig virkelig meget plus koen i køleskabet ..

Vi er virkelig mælkedrikkere herhjemme.. Huha..! og uden mælk klarer jeg ikke alle de sure opstød..!! Men med de piller og med mælk så kan jeg klarer at ligge ned en hel nat ..

Ork du er heldig.. Jeg har stadig 8-10 uger endnu..!  I guder jeg syntes der er laaaaaaaang tid til

mit mælkeforbrug er virkelig også steget under min graviditet. ellers overlever jeg da ikke :-)

hvornår er du sat til? jeg er sat til 13. november. Selvom der "kun" er 6 uger tilbage, så synes jeg stadig der er lang tid til. det gør ondt, og det er tungt og træls, så om der så kun var 2 uger tilbage, så vil jeg nok stadig synes der er lang tid til :-)

Anmeld

4. oktober 2010

Lise 26

henh01 skriver:

Alminox hjælper rigtig meget og så læg jer på venstre side når i sover så lukker i mavesækken og syren kan derfor ikke komme ud af mavesækken og på i spiserøret og i undgår halsbrand

Man får halsbrand under en graviditet fordi alle organer bliver skubbet til og fordi pladsen er træng så mavesækken ikke kan lukke helt sammen. Mange oplever at hvis man ligger på højre side så åbner man mavesækken fordi man giver den "plads".

det må jeg da prøve.. jeg synes det virker bedre for mit at ligge på højre side end på venstre.. underligt nok..

Anmeld

4. oktober 2010

quar20

Lise 26 skriver:

mit mælkeforbrug er virkelig også steget under min graviditet. ellers overlever jeg da ikke :-)

hvornår er du sat til? jeg er sat til 13. november. Selvom der "kun" er 6 uger tilbage, så synes jeg stadig der er lang tid til. det gør ondt, og det er tungt og træls, så om der så kun var 2 uger tilbage, så vil jeg nok stadig synes der er lang tid til :-)

haha

Er sat til d. 26 nov. så der er et godt stykke tid endnu..!! DESVÆRRE...!! Ville ønske jeg var længere henne så han kunne komme ud til alle os som venter spændt på ham

Anmeld

4. oktober 2010

Topp

Jeg døjer også meget af halsbrand - og her i huset er LINK GUUUUUD

Anmeld

4. oktober 2010

>>Carina<<

Jeg fik det også til sidst i graviditeten og vågnede flere gange om natten pga halsbrand. Jeg fik nogle tabeletter mod det og det hjalp på mig. Ka ik huske hva de hed men pakken var blå og pillerne hvide. Man sku tygge dem. Jeg hørte også skrønen med at så havde baby meget hår. Min mor led også at meget halsbrand og jeg havde rigtig meget hår. Og sørme om min søn ik også havde meget hår

Anmeld

4. oktober 2010

Lise 26

quar20 skriver:

haha

Er sat til d. 26 nov. så der er et godt stykke tid endnu..!! DESVÆRRE...!! Ville ønske jeg var længere henne så han kunne komme ud til alle os som venter spændt på ham

ja jeg vil også gerne have min søn ud nu!!!  meeeeen han må godt lige vente til uge 37.. så er det i orden :-)

je der er desværre et stykke tid til den 26

Anmeld

4. oktober 2010

Lise 26

Topp skriver:

Jeg døjer også meget af halsbrand - og her i huset er LINK GUUUUUD

link har jeg, og virker desværre ikke på mig..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.