kvalme og halsbrand

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.106 visninger
21 svar
0 synes godt om
3. oktober 2010

Lise 26

jeg har i dern senereste tid haft en del kvalme og mega meget halsbrand, og det er kommet dertil, at jeg ikke sover om natten. jeg er oppe mange gange for at drikke mælk og tager en link engang imellem, men synes ikke det virker.

ved godt at begge ting er en del af graviditeten, men er det normailt at det tiltager hen imod slutningen at graviditetn?

er i uge 34+1

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2010

afrobabies

Lise 26 skriver:

jeg har i dern senereste tid haft en del kvalme og mega meget halsbrand, og det er kommet dertil, at jeg ikke sover om natten. jeg er oppe mange gange for at drikke mælk og tager en link engang imellem, men synes ikke det virker.

ved godt at begge ting er en del af graviditeten, men er det normailt at det tiltager hen imod slutningen at graviditetn?

er i uge 34+1

Der er en skrøne om at hvis man har rigtig meget halsbrand, så får man et barn med meget hår på hovedet

Anmeld

3. oktober 2010

Lise 26

det har jeg heller ikke skrevet noget om, men mange tak. godt at vide

Anmeld

3. oktober 2010

afrobabies

Lise 26 skriver:

det har jeg heller ikke skrevet noget om, men mange tak. godt at vide

Men kroppen er vel bare sin egen herre i en graviditet, så alt kan vel ske på alle mulige tidspunkter....

Anmeld

3. oktober 2010

6800

jeg døjer med det samme om natten for tiden, hos mig hjælper det, hvis jeg drikker et glas mælk og spiser 2 stykker knækbød uden noget på, det suger noget at mavesyren...og så tager jeg en ekstra pude i brug...

Så jeg tager altid lige en madpakke med i seng, med et par stykker knækbrød

Anmeld

3. oktober 2010

Silas&Mille

Er godt nok 'kun' 26+4, men jeg har også enormt meget halsbrand for tiden. Lidt i perioder, men når det er der er det rigtig slemt, som om det sidder helt oppe på tungen 

Også om natten... det er bare så træls at vågne med sådan en følelse i munden/halsen.

Jeg har endnu ikke fundet noget der kan få det til at forsvinde, udover bare tålmodighed...

Jeg tror nu også det er meget normalt at det kan dukke op sidst i graviditeten. Så jeg ved hvordan du har det 

Anmeld

3. oktober 2010

Low

Jeg har læst at det er meget normalt fordi baby fylder så meget i maven at mavesækken bliver trykket  og sparket til

Anmeld

3. oktober 2010

quar20

Jeg døjer også RIGTIG RIGTIG meget med halsbrand og kvalme..

Kvalmen kan jeg ikke gøre noget som helst ved, men halsbrand/de sure opstød der fik jeg på et tidspunkt nogle piller mod det på apoteket.. Kan slet ikke huske hvad de hedder men det kan altså lade sig gøre at få nogle piller imod det som hjælper lidt..!!

Jeg kunne slet ikke sove, ligge, sidde, spise eller drikke noget uden jeg var ved at gå til af sure opstød og halsbrand..!!

Anmeld

3. oktober 2010

*A*

Jeg kan kun tilslutte mig... Halsbrand, kvalme og sure opstød døjer jeg med dagligt

Anmeld

3. oktober 2010

Lise 26

quar20 skriver:

Jeg døjer også RIGTIG RIGTIG meget med halsbrand og kvalme..

Kvalmen kan jeg ikke gøre noget som helst ved, men halsbrand/de sure opstød der fik jeg på et tidspunkt nogle piller mod det på apoteket.. Kan slet ikke huske hvad de hedder men det kan altså lade sig gøre at få nogle piller imod det som hjælper lidt..!!

Jeg kunne slet ikke sove, ligge, sidde, spise eller drikke noget uden jeg var ved at gå til af sure opstød og halsbrand..!!

det er lige præcis sådan jeg har det. det er ligegyldigt om jeg sidder, står eller ligger. det er der konstant. jeg har godt nok hørt om man kan få nogle piller, så vil ned på apoteket i morgen. det her er ikke til at holde til, men det er en trøst at vide, at om 6 uger, plus/minus, så er det slut!  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.