Kan i se to streger?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. oktober 2010

Dansker I Holland

Anonym skriver:

Tiden går stærkt! Lige pludselig er h*n ude! 

Årh, glæder mig allerede (Hvis jeg er gravid)

Jamen det skal du osse bare gøre Altså glæde dig Hvis du evt ikke kan vente, så KAN du altid tage til lægen og bede om en blodprøve, for den kan ikke lyve Den kan i hvert fald give dig sikkert svar Har du fået nogle symptomer endnu ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2010

Dansker I Holland

Anonym skriver:

Tiden går stærkt! Lige pludselig er h*n ude! 

Årh, glæder mig allerede (Hvis jeg er gravid)

Jeg vil gå i seng nu Er mega træt Du skriver bare hvis der er noget

Knus Sussie 33+6

Anmeld

3. oktober 2010

Anonym trådstarter

NR3ønskebarn skriver:

Jamen det skal du osse bare gøre Altså glæde dig Hvis du evt ikke kan vente, så KAN du altid tage til lægen og bede om en blodprøve, for den kan ikke lyve Den kan i hvert fald give dig sikkert svar Har du fået nogle symptomer endnu ?

Jeg blev nød til at gå i seng igår, var simeplthen blevet for træt 

Nej ikke rigtigt, eller jo lidt. Er rigtigt træt for tiden, kan slet ikke komme op om morgenen, og når jeg kommer hjem fra arbejde er jeg fuldstændig færdig igen.

Har haft lidt niv og jag i underlivet, og en slags murren.

Og så har jeg haft sådan en mærkelig fornemmelse, tror ikke det er halsbrand, men når jeg bukker mig, eller har hovedet nedaf, er det som om at der er "åben forbindelse" lige ned til mavesækken - hvis du forstår  Sådan som sure opstød, men bare konstant og ikke som opstød?  Håber det gav mening.

Anmeld

3. oktober 2010

Dansker I Holland

Anonym skriver:

Jeg blev nød til at gå i seng igår, var simeplthen blevet for træt 

Nej ikke rigtigt, eller jo lidt. Er rigtigt træt for tiden, kan slet ikke komme op om morgenen, og når jeg kommer hjem fra arbejde er jeg fuldstændig færdig igen.

Har haft lidt niv og jag i underlivet, og en slags murren.

Og så har jeg haft sådan en mærkelig fornemmelse, tror ikke det er halsbrand, men når jeg bukker mig, eller har hovedet nedaf, er det som om at der er "åben forbindelse" lige ned til mavesækken - hvis du forstår  Sådan som sure opstød, men bare konstant og ikke som opstød?  Håber det gav mening.

Hehe det gav skam mening Smiler.. Kender det godt, har selv det samme Jeg gik osse i seng kort efter.. Var smadder træt Så idag skal jeg rydde op i lejligheden Bliver skønt Får sundhedsplejerske på fredag, så det skal nok blive hyggeligt

Sussie 33+6

Anmeld

3. oktober 2010

twinboys

Jeps men hvis jeg var dig ville jeg tage en test om nogle dage igen, så bliver den nok forhåbnetlig mere tydelig...

Majbritt

Anmeld

3. oktober 2010

Anonym trådstarter

NR3ønskebarn skriver:

Hehe det gav skam mening Smiler.. Kender det godt, har selv det samme Jeg gik osse i seng kort efter.. Var smadder træt Så idag skal jeg rydde op i lejligheden Bliver skønt Får sundhedsplejerske på fredag, så det skal nok blive hyggeligt

Sussie 33+6

Ej hvor hyggeligt!  Bare som sådan et "før baby kommer" besøg eller?

Anmeld

3. oktober 2010

Maise86

Jeg kan sagtens se en streg nr. 2, godt nok ikke så tydeligt men den er der :-)

Et forsigtigt tillykke herfra :-)

Har i forsøgt længe?

Anmeld

3. oktober 2010

Anonym trådstarter

Maise86 skriver:

Jeg kan sagtens se en streg nr. 2, godt nok ikke så tydeligt men den er der :-)

Et forsigtigt tillykke herfra :-)

Har i forsøgt længe?

Årh, så er det ikke kun mig 

Stoppede med p-piller d. 1 August, men vi beskyttede os med kondom til d. 15 August så p-pillerne kom ud af kroppen inden vi rigtigt gik i gang, så 1½ måned 

Anmeld

3. oktober 2010

Pige2009

Anonym skriver:

Jeg kan bare slet ikke sove, så snuppede lige en test  (forventer mens i morgen)

Kan I også se to streger, eller er jeg bare overtræt?

Jeg ser to! Tillykke!

Anmeld

3. oktober 2010

Dansker I Holland

Anonym skriver:

Ej hvor hyggeligt!  Bare som sådan et "før baby kommer" besøg eller?

Ja det tror jeg bliver hyggeligt Hun ringede og ville høre om jeg havde tid den dag, fordi hun ville kigge forbi og høre hvordan jeg har det Så det skal nok blive dejligt at få snakket med hende Smiler

Sussie 33+6

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.