Kan i se to streger?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. oktober 2010

Anonym trådstarter

tulleeh skriver:

nej nemlig.. men kan være vi begge er heldige !!!!!

jeg tænker.. den forekommer jo kun hvis der er HCG tilstede <3

Ja, en streg er vel en streg - men man kan alligevel aldrig være sikker 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2010

Dansker I Holland

Anonym skriver:

årh, tusind tak for dit indlæg! 

Ja, tager en test om en lille uges tid, og håber på mens holder sig væk! 

Jamen det var da så lidt da Vil jo gerne have flere små bebser til verden jo Og jeg er sikker på at du nok skal få din drømmebaby Er det dit første barn ?

Knus sussie 33+6

Anmeld

3. oktober 2010

tulleeh

Anonym skriver:

Ja, en streg er vel en streg - men man kan alligevel aldrig være sikker 

nej ikke hvis man aflæser den senere end hvad der står i folderen. hvis den blir aflæst korret er den

Anmeld

3. oktober 2010

Anonym trådstarter

thilde-tusindfryd skriver:

Jeg kan godt se en meget, meget svag teststreg. Men det kan godt snyde og være testen, når den ikke er mere tydelig. Så prøv lige om et par dage igen :-)

Tak for svar! Jeg prøver igen om et par dage 

Anmeld

3. oktober 2010

Anonym trådstarter

qp skriver:

Mine 2 var lige så tydelige som din ene på alle de 5 tester jeg tog i sin tid og jeg har da også tidligere troet jeg var gravid hvor man kunne ane en streg nr 2 hvor jeg så ikke har været det - men det er jo såååh forskelligt fra person til person

Tag en ny test om et pr dage og så håber jeg der er 2 tydelige streger

Tak  håber virkelig den er der!

Anmeld

3. oktober 2010

Anonym trådstarter

NR3ønskebarn skriver:

Jamen det var da så lidt da Vil jo gerne have flere små bebser til verden jo Og jeg er sikker på at du nok skal få din drømmebaby Er det dit første barn ?

Knus sussie 33+6

Jeps, både kærestens og mit 

Var lige nød til at vække ham og fortælle at jeg altså tror den er der, men så mumlede han bare et eller andet og faldt i søvn igen  altså de mænd 

Tillykke med graviditeten forresten  Ved du hvad det bliver?

Anmeld

3. oktober 2010

Dansker I Holland

Anonym skriver:

Jeps, både kærestens og mit 

Var lige nød til at vække ham og fortælle at jeg altså tror den er der, men så mumlede han bare et eller andet og faldt i søvn igen  altså de mænd 

Tillykke med graviditeten forresten  Ved du hvad det bliver?

Ok jamen tillykke med jeres første barn så Dette her er dog kærestens første barn Har to piger fra et tidligere forhold, så det er min nummer 3 Og mange tak for tillykke Vi ved desværre ikke hvad det bliver, da lillefisen valgte IKKE at sprede sine ben til MD scanningen ggg... Så hende som scannede mig sagde bare at hun synes det lignede en lille dame.. ggg.. nu får vi se

Anmeld

3. oktober 2010

Anonym trådstarter

NR3ønskebarn skriver:

Ok jamen tillykke med jeres første barn så Dette her er dog kærestens første barn Har to piger fra et tidligere forhold, så det er min nummer 3 Og mange tak for tillykke Vi ved desværre ikke hvad det bliver, da lillefisen valgte IKKE at sprede sine ben til MD scanningen ggg... Så hende som scannede mig sagde bare at hun synes det lignede en lille dame.. ggg.. nu får vi se

Selvom det er tredje gang må det stadig være en fantastisk oplevelse 

Ih, hvor bliver det spændende så! Hvornår er du sat til?

Anmeld

3. oktober 2010

Dansker I Holland

Anonym skriver:

Selvom det er tredje gang må det stadig være en fantastisk oplevelse 

Ih, hvor bliver det spændende så! Hvornår er du sat til?

Ja det er det helt klart osse da Smiler... Jamen jeg er sat til den 15 november Så jeg har ikke så langt igen.. THANK GOD!! ggg.. Det er GODT nok ved at være pænt tungt synes jeg Men det er sq ventetiden værd, kan jeg love dig for

Anmeld

3. oktober 2010

Anonym trådstarter

NR3ønskebarn skriver:

Ja det er det helt klart osse da Smiler... Jamen jeg er sat til den 15 november Så jeg har ikke så langt igen.. THANK GOD!! ggg.. Det er GODT nok ved at være pænt tungt synes jeg Men det er sq ventetiden værd, kan jeg love dig for

Tiden går stærkt! Lige pludselig er h*n ude! 

Årh, glæder mig allerede (Hvis jeg er gravid)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.