ja du har ret. der er bare "noget" med mormødre. noget helt vidunderligt. og anderledes forhold. 
Syntes det er super dejligt han må ligge ved siden af hende i nat, giver mig en kærlig og fantastisk følelse. Romantisk følelse - i tykt og tyndt, medgang og modgang, det er meget gavmildt at sygehuset, og smukt.
Ja det eneste man kan håbe på nu, er en stille og rolig nat hvor hun kan sove stille ind.
Jeg har også altid selv været klippen. Overfor alle. Men tårerne overvinder dog på vej ud af kirken så jeg faldt på gulvet til min mormors begravelse
Faldt over blomsterne fordi jeg ikke kunne se en skid for tårer. kan jeg da så grine lidt af nu.
Komisk..!
Det var også det der væltede korthuset for mig, da vi fik af vide han fik en seng ind ved hendes side, og skulle lige der i nat.. Og samtidig dejligt for ham, at hun ikke er iført alle mulige apparater, end en monitor til hjertet..
Prøvede også at forklare min mormor, at så var det hans tid, og han kunne få lov til at sige alt det til hende han ville.. Syntes det er meget stort af sygehuset som du også skriver, men alt andet ville jo også være umenneskeligt...
jeg stor tudede da jeg læste jeres kommentarer, og så grinte jeg da du skrev det med du faldt i kirken - Din mormor ville garanteret også have grint af dig og rystet på hovedet ! 
Jeg sad og stor tudede i bilen på vej hjem.. (Kørte alene - ikke smart) - Og i et lyskryds, kommer den her bil op på siden af mig, og så var det nogle unge fyre - Hallo hvor de gloede og kunne heller ikke lade være med at grine af mig selv, sidder der ene tøs i en bil og tuder helt vildt, med høj musik, de må have tænkt deres 
Og tak, du kan tro jeg sidder her og græder on/off... Og man kan ikke gøre så meget andet end at håbe på hun får fred.. Selvom jeg egoistisk gerne vil have hun bliver rask, uden mén, hvilket er helt usandsynligt -- De har fortalt hun har spjæt i benene hvilket tyder på hjernen er meget ramt, og at der måske kunne komme bedring imorgen, nogle gange fortager noget af blødningen sig selv.. Men, jeg har bare en fornemmelse, når de samtidig spørger om organdonation 
jeg prøver at se det lyse i, at hendes mand må være der sammen med hende.. Det er så specielt 
Anmeld