Har det bare rigtig dårligt.. Er bare SÅ ked af det..
For at prøve at gøre det forholdsvis kort...
Jeg har selv haft en livsfarlig sygdom, som ligesom satte livet i perspektiv da jeg overvandt den...
Efterfølgende det, ikke at kunne få børn, gør også et eller andet ved én...
Min morfar døde for 4 år siden af lungecancer, som gjorde alt indeni ham døde, og organerne før ham selv...
2år siden fik jeg en blodprop i benet, fik mig til at sætte pris på rigtig mange ting, man ellers ikke sætter pris på... Blev rigtig skræmt...
Min mormor fik en hjerneblødning til jul 2009, og sidder nu i kørestol, og er lam i den ene side....
IDAG - står jeg og gør mig klar til at skal til en fødselsdag, og min mor ringer...... Min mormors søster (som også har fungeret som en mormor for mig) er faldet om derhjemme, bevidstløs, og fløjet med helikopter til sygehuset..
Jeg aflyser straks fødselsdagen (Som fødselaren virker noget sur over - men prøver at lyde forstående med en irriteret stemme).. Jeg kører ned til min mormor, fordi der ingen grund er til vi står 40 mennesker og venter på svar fra undersøgelser...
Får af vide nogle timer senere, at det er en meget svær hjerneblødning, og hun har været i respirator, som nu er koblet fra, men hun trækker vejret selv... Og at hun nok ikke overlever natten... Vi er godt klar over hvad det betyder, eftersom de samtidig har spurgt om organdonation...

Samtidig håber jeg ikke hun kommer til at overleve, og blive en grønsag, så hellere få fred.. hendes mand ville aldrig kunne leve med at hun skulle ende sådan.. Det har taget hårdt på dem, da min mormor blev så syg ..
Nu er hun kun liggende med monitor på hjertet, og hendes mand ligger i en seng ved siden af, vi skal derud som det første imorgen tidlig...
ØV, havde bare brug for at komme ud med det.. Syntes livet er noget værre lort, uretfærdigt, og kan bare slet ikke rumme mere efterhånden..
Sørg for at fortæl dem du elsker at du elsker dem, og lad være med at vent til imorgen...
Pixi
Anmeld