tulleeh skriver:
hm okey ;i
men jeg har lige været udefor en spontan nemlig. :s
d. 2 juli, så er lidt bange for om det rest eller graviditet:s
men blev fulgt op på en scanning dengag, og fik grønt lys.
men. BP er jeg også blevet fulgt op på af egen vilje. og ved blot at d. 16 september lå den på 1. hvilket min læge ikke forstod. men det med at teste har jeg kunne lige siden d. 2 juli ):
men aldrig fulgt tidsrummet for aflæsning. så måske derfor jeg hele tiden fik svage streger uanset hvad. men idag fulgte jeg testen korret med de 10 min. den højst måtte aflæses efter og der forekom en svag streg. så endten må mit hcg aldrig ha nået 1 men at jeg nu danner HCG ellers fatter jeg ikke? for idag fulgte jeg vejledningen fuldstændigt. så tænker en scanning ville være en afklaring.
Altså jeg tror desværre ikke du kan gøre dig forhåbninger om en henvisning til scanning når nu du fik grønt lys ved scanningen efter din abort..
Men ring til lægen og snak med ham/hende, de kan jo tage en blodprøve som med sikkerhed kan vise om dit HCG er på vej op igen, og om du dermed er gravid...
Men var jeg dig, så ventede jeg liige nogle dage endnu og testede igen efter anvisningerne og er der stadig en svag eller en mere tydelig streg, så fat i lægen... 
Og siger lægen så at den er god nok, så ville jeg da overveje en trygheds-/tidlig scanning, om end andet bare for at skabe tryghed ovenpå din abort.. 
Held og lykke med det hele.. 
Anmeld