Er bare i øv-humør! Og så på en lørdag...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. oktober 2010

CmarianN

tulleeh skriver:

hmm .. lyder underligt.

men en cyklus kan svinge af mange årsager.

prøv evt. at tage p-piller i en periode for at få den på rette kurs.

Jamen så tænker jeg bare, at den måske opfører sig underligt igen når jeg stopper...

Desuden er jeg lige stoppet med p-piller i April - tænker det virker lidt dumt, at starte for et mdr. eller to igen! Nu er pojekt baby jo igang...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2010

tulleeh

CmarianN skriver:

Jamen så tænker jeg bare, at den måske opfører sig underligt igen når jeg stopper...

Desuden er jeg lige stoppet med p-piller i April - tænker det virker lidt dumt, at starte for et mdr. eller to igen! Nu er pojekt baby jo igang...

hvis du lige er stoppet med pillerne kan det sagtens skyldes ændringen i din cyklus. Din krop skal garanteret lige opdage at den ikke længere styres af hormon piller og derfor ikke rigtig kan finde ud af det. Men! fordi at du bløder og den ikke er reglmæssig betyder ikke at du ikke kan have ægløsning. Den er bare ikke til at finde ud af for dig. Men så længe du bare bløder får du også ægløsning. der er ingen der siger det er nemt at blive gravid. Men bare rolig. Tiden kommer til dig! bare kryds fingre;P

andet metode er prøv hold øje med dit udflåd.

Anmeld

2. oktober 2010

Amso

tulleeh skriver:

hmm .. lyder underligt.

men en cyklus kan svinge af mange årsager.

prøv evt. at tage p-piller i en periode for at få den på rette kurs.

Kroppen skal da nok finde ud af at få cyklus'en stabil igen. Det er da ikke noget man skal tage p-piller for. P-piller er for ikke at blive gravid, så vil det da også være dumt at tage dem nu når hun gerne vil være gravid.

Hvis man virkelig ønsker sig noget og tit tænker på det, kan det være derfor kroppen driller en lidt, og det hjælper p-piller altså ikke på.

Anmeld

2. oktober 2010

Amso

tulleeh skriver:

hvis du lige er stoppet med pillerne kan det sagtens skyldes ændringen i din cyklus. Din krop skal garanteret lige opdage at den ikke længere styres af hormon piller og derfor ikke rigtig kan finde ud af det. Men! fordi at du bløder og den ikke er reglmæssig betyder ikke at du ikke kan have ægløsning. Den er bare ikke til at finde ud af for dig. Men så længe du bare bløder får du også ægløsning. der er ingen der siger det er nemt at blive gravid. Men bare rolig. Tiden kommer til dig! bare kryds fingre;P

eller som jeg lige læste mig til, at det ikke er så længe siden CmarianN droppede p-pillerne

Anmeld

2. oktober 2010

tulleeh

Amso skriver:

Kroppen skal da nok finde ud af at få cyklus'en stabil igen. Det er da ikke noget man skal tage p-piller for. P-piller er for ikke at blive gravid, så vil det da også være dumt at tage dem nu når hun gerne vil være gravid.

Hvis man virkelig ønsker sig noget og tit tænker på det, kan det være derfor kroppen driller en lidt, og det hjælper p-piller altså ikke på.

nej det selvfølgelig rigtigt.

men man bruger tit p-piller til at rette op på en cyklus.

havde overset hun lige have været på dem

Anmeld

2. oktober 2010

CmarianN

tulleeh skriver:

Der er ingen tvivl om, at vi hjemme hos os krydser alt hvad der krydses kan  (selvfølgelig ikke mine ben - høhø!)

Anmeld

2. oktober 2010

CmarianN

Amso skriver:

eller som jeg lige læste mig til, at det ikke er så længe siden CmarianN droppede p-pillerne

Nej nemlig, det er ca. 7 mdr siden... Men du ved - det føles jo som evigheder når man ønsker sig noget som man ikke abre lige hurtigt kan spare op til og købe... Her må naturen jo bare gå sin gang og det er ikke belejligt for en utålmodig sjæl

Anmeld

2. oktober 2010

tulleeh

Amso skriver:

nej og det forklare jo selvfølgelig det hele.

Anmeld

2. oktober 2010

tulleeh

CmarianN skriver:

Der er ingen tvivl om, at vi hjemme hos os krydser alt hvad der krydses kan  (selvfølgelig ikke mine ben - høhø!)

humøret er oppe.

så sker der forhåbentligt også meget snart noget for dig.

Anmeld

2. oktober 2010

Amso

tulleeh skriver:

nej og det forklare jo selvfølgelig det hele.

jahr, meget af det i hvert fald.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.