Er bare i øv-humør! Og så på en lørdag...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.333 visninger
27 svar
0 synes godt om
2. oktober 2010

CmarianN

Hey girls!

Vil ikke noget specielt med dette indlæg.... det bare....

Jeg er rigtig meget træt af mig selv og min krop

Jeg er IGEN gået over tid, på nuværende tidspunkt 6 dage - men tester negativ.

I Juli gik jeg 23 dage over tid (og testede selvfølgelig negativ)(det var ren tortur).

Jeg sidder og ser indlæg med piger der tester positiv, ser mavebillder, osv. osv. ÅH JEG VILLE ØNSKE DET VAR MIIIG!

PIV!

Jeg føler fanme min krop svigter mig og det går mig på. Alt går mig vidst på ligenu...

Undskyld for det sure opstød, men tak fordi du læste med!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2010

afrobabies

CmarianN skriver:

Hey girls!

I Juli gik jeg 23 dage over tid (og testede selvfølgelig negativ)(det var ren tortur).

Jeg sidder og ser indlæg med piger der tester positiv, ser mavebillder, osv. osv. ÅH JEG VILLE ØNSKE DET VAR MIIIG!

PIV!

Jeg føler fanme min krop svigter mig og det går mig på. Alt går mig vidst på ligenu...

Jeg kan godt forstå at det er rigtig irriterende for dig, men du må prøve at slappe af og måske tænke på noget andet... Menstruations cyklussen kan godt blive påvirket af stress og for mange tanker...

Anmeld

2. oktober 2010

FrkT

Åhhh hvor jeg dog kender de følelser du sidder med. Og det er hamrende svært at være glad på andres vegne, når man sådan ville ønske det var én selv.

til dig, fordi jeg ved hvor pisse elendigt det er at være dig lige nu..... og det skal NOK blive din tur

Anmeld

2. oktober 2010

Amso

du skal ikke undskylde for det sure opstød, vi har alle brug for at komme af med frustation engang i mellem. Kan godt forstå du bliver skuffet når du flere gange går over tid ant være gravid.

Mon ikke det måske er fordi du tænker for meget over det?, så kan kroppen godt lege "kisspuss" med en.  Desværre.

for at du snart bliver gravid..

Anmeld

2. oktober 2010

B&J

Hey girls!

PIV!

Kæmpe krammer

Håber snart det bliver jeres tur forstår slet ikke hvor hårdt det må være af vente når mit gik så stærk ville ønske alle dem der ønsker sig et barn bare kunne blive gravide det fortjener i virkelig når man bare kæmper...

håber virkelig en lille spir snart er på vej til jer eller er inde i din mave

Anmeld

2. oktober 2010

tulleeh

kan sagtens følge dig..

kender du evt. ikke dagene på din ægløsning?

Anmeld

2. oktober 2010

CmarianN

Se nu får man så mange søde svar - så sidder jeg fanme og tuder!!!!

Tag mig sammen  Tak for opbakningen piger

Anmeld

2. oktober 2010

CmarianN

tulleeh skriver:

kan sagtens følge dig..

kender du evt. ikke dagene på din ægløsning?

Det gjorde jeg engang, men efter min cyklus svigtede mig i Juli kan jeg ikek hitte ud af det  Tidligere lå den 14 dage efter min mens start....

Anmeld

2. oktober 2010

Lisbeth1985

Åhh, hvor jeg kender følelsen. Men det skal nok blive vores tur SNART!! Og når de søde bebser kommer, har det været hele ventetiden værd Mange knus og kram fra Lisbeth

Anmeld

2. oktober 2010

tulleeh

CmarianN skriver:

Det gjorde jeg engang, men efter min cyklus svigtede mig i Juli kan jeg ikek hitte ud af det  Tidligere lå den 14 dage efter min mens start....

hmm .. lyder underligt.

men en cyklus kan svinge af mange årsager.

prøv evt. at tage p-piller i en periode for at få den på rette kurs.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.