Billedspam - Jonte til babysvømning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. oktober 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

HAHAHAHAHAHHAHAAHAH DU ER SÅÅÅÅÅ DEJLIG

Jo jo... de er jo mega store, vejer 8.6 og 8.7 og 69 lange  Hvad med Jonte? Sys sgu personligt, at det er en super skæg alder de har nu. Ligemeget hvad vi siger, så laver de nye udtryk og griner ad os. og JEG sys de begynder at kunne mere og mere... altså Jannick sys jo stadig det går viiiildt langsomt. Men han troede jo så også at de skulle kunne kravle som 3 måneders - hahaha!!! "det kan naboen sgu'da" (hun er så også 7 måneder) MÆND!!!!!! Vil du stadig være min ven selvom jeg kommer på tv i badetøj og skælder dig ud over at jeg ser tyk ud på fjernsyn?

Hahahahaha, skal du på TV? Jeg vil lige vente og se tiden an, jeg beslutter mig når jeg har set HVOR hammerfantastisk du ser ud!!!

Han lyder saftsusme skæg, din Jannick, og jeg kan sagtens kende det med udtrykkende... Der går sjældent mere end et par dage uden at han lærer en ny lyd og gentager den HELE tiden. I sidste uge var det et helt stille hviskende "haaaaaahhhh" og sidste weekend var det at "smak" med læberne (som jeg til min dødsdag vil insistere på er et flyvekys til hans moar!!) og i dag stak han pludselig i et skingert hvin - "Aaiiiiiiiiiiiiiii!" (helt oppe i Celine Dion-højder) og det har han så hygget sig med at finpudse hele dagen

Men han ruller stadig ingen steder. Vi var til kiropraktor med ham fordi han var skæv i ryggen og hun kunne sagtens forstå at han var lidt sløv motorisk, for han var helt låst i ryggen. Nu skal han have 2-3 behandlinger, og så skulle problemet være løst, så nu er jeg SÅ spændt på om han så bare brager derudaf med motorikken... Det er nemlig som om han virkelig anstrenger sig og VIL, men den dumme ryg hæmmer ham og så bliver han megafrustreret og arrig...

Men igen - hvad er det for noget TV?

Luuuv!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2010

DK

Ejjj nogle fine billeder!! Han er altså ber en lækkerbisken!! Hvor ser han bare glad og tilfreds ud! Sejt at han er stunt-baby! Det er helt forståeligt at i er pave stolte!!!

Anmeld

2. oktober 2010

Vingummien

Rosa skriver:

Vores skønne lille vandhund blev endelig foreviget i det våde element efter sidste uges tekniske uheld (aka min mor)...

Så her er lige lidt lækkert (hvis man ser bort fra forældrene, som bestemt ikke er i bikiniform/farve endnu Det er simpelthen så brandhyggeligt at plaske rundt sammen og han kan både dykke og alt muligt nu, og bliver ikke det mindste bange. Og så bruger instruktørerne ham gerne som stuntbaby fordi han er så tryg ved vand - så vi er (fuldstændigt uproportionelt) stolte

Knus herfra

Rosa og Jonte

Hvor er han bare super skøn

Anmeld

2. oktober 2010

Mira0911

Ser ud til at I har hygget jer... :) Gode billeder...

Anmeld

2. oktober 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
DK skriver:

Ejjj nogle fine billeder!! Han er altså ber en lækkerbisken!! Hvor ser han bare glad og tilfreds ud! Sejt at han er stunt-baby! Det er helt forståeligt at i er pave stolte!!!

Tak smukke - du får lige dem her med så, og tusind tak for sidst, du gjorde min dag helt fantastisk!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

2. oktober 2010

Malene84

Rosa skriver:

Hahahahaha, skal du på TV? Jeg vil lige vente og se tiden an, jeg beslutter mig når jeg har set HVOR hammerfantastisk du ser ud!!!

Han lyder saftsusme skæg, din Jannick, og jeg kan sagtens kende det med udtrykkende... Der går sjældent mere end et par dage uden at han lærer en ny lyd og gentager den HELE tiden. I sidste uge var det et helt stille hviskende "haaaaaahhhh" og sidste weekend var det at "smak" med læberne (som jeg til min dødsdag vil insistere på er et flyvekys til hans moar!!) og i dag stak han pludselig i et skingert hvin - "Aaiiiiiiiiiiiiiii!" (helt oppe i Celine Dion-højder) og det har han så hygget sig med at finpudse hele dagen

Men han ruller stadig ingen steder. Vi var til kiropraktor med ham fordi han var skæv i ryggen og hun kunne sagtens forstå at han var lidt sløv motorisk, for han var helt låst i ryggen. Nu skal han have 2-3 behandlinger, og så skulle problemet være løst, så nu er jeg SÅ spændt på om han så bare brager derudaf med motorikken... Det er nemlig som om han virkelig anstrenger sig og VIL, men den dumme ryg hæmmer ham og så bliver han megafrustreret og arrig...

Men igen - hvad er det for noget TV?

Luuuv!

åååhhh men du læser da slet ikke mine indslag  kunne være du egentlig bare skulle slette mig - slet ingen interesse!!! hahaha... det er så grineren... jeg er blevet kontaktet 3 gange af sand tv. De har set vores hjemmeside og vil passe perfekt til deres nye dokumentar om tvillinger på tv2 (kan ikke engang skrive det uden at skrige af griiiiin)!!! Jeg kradser af, jeg skal mindst tabe 20 kilo inden skal filme (og de vil gerne filme barnedåben - er det på nogen måde muligt, at tabe 20 kilo på 8 dage  aahmeen altså, jeg kommer til at være den nye Amalie. Hvad fanden skal jeg sige?! Jannick skal nok klare den og sikkert fremstå som sådan en far der bare giver de unge piger dug i trussen og savlende skum i mundvigene OG SÅ SIDDER BARE SÅDAN EN TYK-DUM-GANG-AMALIE-BLONDINE ved hans side. LOL.

jeg er sikker på at Jonte er ved at øve luftkys!! Han lyder sgu da herre dygtig. Villads er vores lille springged... han triller rundt til begge sider, men ruller endnu ikke rundt (tror han er for tyk). Han leger fint med legetøj - tager ud efter alt - selv ting på tv  Tristan er derimod lidt passiv... har det bedst på ryggen og blikket i loftet eller på kassen (læs tv'et). Han gider ikke rigtig tage legetøjet og ruller INGEN STEDER!!!  blir da egentlig lidt bekymret nu.... Hmm... måske man skulle undersøge det. Jeg tænker bare, det kommer nok... men men men... det kan  man jo ikke blive ved med at undskylde det med. hehe

Anmeld

3. oktober 2010

Risen

Rosa skriver:

Tricket er at du lige puster dem i ansigtet inden, så lukker de pr refleks munden og holder vejret Prøv selv på land først

Uh jamen det må prøves. Har sådan haft lyst til at gøre det, men har bare ikke af nerver til at gøre det endnu .. Men giver du bare slip nede under vandet eller ?  

Anmeld

3. oktober 2010

smokin

Sikke en skøn dreng! Og ja du er godt nok fed og ulækker... bliver da helt dårlig!

KH

Hende som vejer dobbelt så meget som dig MINDST! Og åbenbart er endnu mere fed og ulækker.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.