HAHAHAHAHAHHAHAAHAH DU ER SÅÅÅÅÅ DEJLIG 
Jo jo... de er jo mega store, vejer 8.6 og 8.7 og 69 lange
Hvad med Jonte? Sys sgu personligt, at det er en super skæg alder de har nu. Ligemeget hvad vi siger, så laver de nye udtryk og griner ad os. og JEG sys de begynder at kunne mere og mere... altså Jannick sys jo stadig det går viiiildt langsomt. Men han troede jo så også at de skulle kunne kravle som 3 måneders - hahaha!!! "det kan naboen sgu'da" (hun er så også 7 måneder) MÆND!!!!!! Vil du stadig være min ven selvom jeg kommer på tv i badetøj og skælder dig ud over at jeg ser tyk ud på fjernsyn?
Hahahahaha, skal du på TV? Jeg vil lige vente og se tiden an, jeg beslutter mig når jeg har set HVOR hammerfantastisk du ser ud!!! 
Han lyder saftsusme skæg, din Jannick, og jeg kan sagtens kende det med udtrykkende... Der går sjældent mere end et par dage uden at han lærer en ny lyd og gentager den HELE tiden. I sidste uge var det et helt stille hviskende "haaaaaahhhh" og sidste weekend var det at "smak" med læberne (som jeg til min dødsdag vil insistere på er et flyvekys til hans moar!!) og i dag stak han pludselig i et skingert hvin - "Aaiiiiiiiiiiiiiii!" (helt oppe i Celine Dion-højder) og det har han så hygget sig med at finpudse hele dagen 
Men han ruller stadig ingen steder. Vi var til kiropraktor med ham fordi han var skæv i ryggen og hun kunne sagtens forstå at han var lidt sløv motorisk, for han var helt låst i ryggen. Nu skal han have 2-3 behandlinger, og så skulle problemet være løst, så nu er jeg SÅ spændt på om han så bare brager derudaf med motorikken... Det er nemlig som om han virkelig anstrenger sig og VIL, men den dumme ryg hæmmer ham og så bliver han megafrustreret og arrig... 
Men igen - hvad er det for noget TV?
Luuuv!
Anmeld