Billedspam - Jonte til babysvømning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. oktober 2010

dorthemus

Ihhh dejlige billeder  Runa er også en rigtig vandhund...sidste gang til babysvøm havde jeg dykkerbriller på så jeg ku se hende dykke under vand

Der er bare ikke noget som babyer og vand

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2010

Risen

dorthemus skriver:

Ihhh dejlige billeder  Runa er også en rigtig vandhund...sidste gang til babysvøm havde jeg dykkerbriller på så jeg ku se hende dykke under vand

Der er bare ikke noget som babyer og vand

Uhh tager du hende under vandet? - Jeg vil så gerne men hver gang er jeg møg bange for der sker noget .. Book Book Book 

Anmeld

2. oktober 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Risen skriver:

Uhh tager du hende under vandet? - Jeg vil så gerne men hver gang er jeg møg bange for der sker noget .. Book Book Book 

Tricket er at du lige puster dem i ansigtet inden, så lukker de pr refleks munden og holder vejret Prøv selv på land først

Anmeld

2. oktober 2010

dorthemus

Risen skriver:

Jeg har lært tricket af svømmelæreren....man skal holde sit barn under armene foran sig, så puster man i vandoverfladen så de bliver opmærksomme, derefter tæller man højt 1 2 3..når man når til 3 så løfter man dem op og så ned under overfladen i en glidende bevægelse, op igen og stå på mors mave og siger DYGTIG og så en krammer  

Anmeld

2. oktober 2010

dorthemus

Rosa skriver:

Tricket er at du lige puster dem i ansigtet inden, så lukker de pr refleks munden og holder vejret Prøv selv på land først

Hos os puster vi i vandoverfladen...men det er nok samme princip  Første gang var ektremt grænseoverskridende for mig

Anmeld

2. oktober 2010

Loa

Hvor er det fedt det billede med vandekande vandet på hans fødder

Anmeld

2. oktober 2010

K&S

Ih, hvor ser det bare SUPER hyggeligt ud  jeg kan næsten ikke vente til vi selv skal i svømmeren med lillemanden...!

Anmeld

2. oktober 2010

Malene84

Rosa skriver:

Vores skønne lille vandhund blev endelig foreviget i det våde element efter sidste uges tekniske uheld (aka min mor)...

Så her er lige lidt lækkert (hvis man ser bort fra forældrene, som bestemt ikke er i bikiniform/farve endnu Det er simpelthen så brandhyggeligt at plaske rundt sammen og han kan både dykke og alt muligt nu, og bliver ikke det mindste bange. Og så bruger instruktørerne ham gerne som stuntbaby fordi han er så tryg ved vand - så vi er (fuldstændigt uproportionelt) stolte

Knus herfra

Rosa og Jonte

hva så frk.-skelet-men-sletter-alt-der-LIGNER-de-ser-bedre-ud  hva så smuksak, du ser sgu da liiiige lidt for godt ud i badegear!!! Jaaa... jeg ville jo så aldrig kunne lægge billeder ud af svømmebilleder. hahaha (er oppe på 7 kilo nu - åååhhh guuuud)!!!

skønt at se og læse at han nyder det så meget - vi elsker også at være af sted. skønt at de sover så dejligt bagefter!!! Hvor blir han altså bare stor jeres dejlige Jonte  uuuhhhh snart 5 måneder - HVAD SKER DER MED VORES "SMÅ" BABYER??? er I af sted hver uge? Vi har talt om det nu, siden vi var der sidst (2 måneder siden) - at vi også snart skulle gøre det igen

Anmeld

2. oktober 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

hva så frk.-skelet-men-sletter-alt-der-LIGNER-de-ser-bedre-ud  hva så smuksak, du ser sgu da liiiige lidt for godt ud i badegear!!! Jaaa... jeg ville jo så aldrig kunne lægge billeder ud af svømmebilleder. hahaha (er oppe på 7 kilo nu - åååhhh guuuud)!!!

skønt at se og læse at han nyder det så meget - vi elsker også at være af sted. skønt at de sover så dejligt bagefter!!! Hvor blir han altså bare stor jeres dejlige Jonte  uuuhhhh snart 5 måneder - HVAD SKER DER MED VORES "SMÅ" BABYER??? er I af sted hver uge? Vi har talt om det nu, siden vi var der sidst (2 måneder siden) - at vi også snart skulle gøre det igen

Hey miss-ser-lidt-for-lækker-ud-men-har-ikke-fanget-at-vand-bryder-lyset-så-man-ser-strammere-ud-under-vand-end-man-faktisk-er-og-ikke-vil-indse-den-urimeligt-klædelige-fordeling-af-de-7-kilo--derfor-stadig-står-til-sletning

Ja hvad sker der lige for det??? De er jo KÆMPESTORE lige pludselig!!!Ja, vi er afsted hver lørdag - den absolut bedste dag i ugen! Og han elsker det bare! Han er så god, både i brusebadet omgivet af skrigende unger og snakkende mødre, og i vandet hvor han bare hygger sig helt vildt og bliver bedre og bedre til at dykke hver eneste gang!

Hvad med twinserne - hvor store er de nu?

Knus og kram

Anmeld

2. oktober 2010

Malene84

Rosa skriver:

Hey miss-ser-lidt-for-lækker-ud-men-har-ikke-fanget-at-vand-bryder-lyset-så-man-ser-strammere-ud-under-vand-end-man-faktisk-er-og-ikke-vil-indse-den-urimeligt-klædelige-fordeling-af-de-7-kilo--derfor-stadig-står-til-sletning

Ja hvad sker der lige for det??? De er jo KÆMPESTORE lige pludselig!!!Ja, vi er afsted hver lørdag - den absolut bedste dag i ugen! Og han elsker det bare! Han er så god, både i brusebadet omgivet af skrigende unger og snakkende mødre, og i vandet hvor han bare hygger sig helt vildt og bliver bedre og bedre til at dykke hver eneste gang!

Hvad med twinserne - hvor store er de nu?

Knus og kram

HAHAHAHAHAHHAHAAHAH DU ER SÅÅÅÅÅ DEJLIG

Jo jo... de er jo mega store, vejer 8.6 og 8.7 og 69 lange  Hvad med Jonte? Sys sgu personligt, at det er en super skæg alder de har nu. Ligemeget hvad vi siger, så laver de nye udtryk og griner ad os. og JEG sys de begynder at kunne mere og mere... altså Jannick sys jo stadig det går viiiildt langsomt. Men han troede jo så også at de skulle kunne kravle som 3 måneders - hahaha!!! "det kan naboen sgu'da" (hun er så også 7 måneder) MÆND!!!!!! Vil du stadig være min ven selvom jeg kommer på tv i badetøj og skælder dig ud over at jeg ser tyk ud på fjernsyn?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.