Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Stoltmor21 skriver: Vi matchede hinanden Det her havde vi på Nu kan man ikke se min kjole. Men den er hvid per perler & så sorte stiletter
Vi matchede hinanden
Det her havde vi på
Nu kan man ikke se min kjole.
Men den er hvid per perler & så sorte stiletter
Nej, hvor var I flotte . Meget stilfuldt
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Rosa skriver: Det her - en pudderrosa vintageunderkjole og en sort kortærmet jakke fra H&M og sorte kinasko:
Det her - en pudderrosa vintageunderkjole og en sort kortærmet jakke fra H&M og sorte kinasko:
Lækkert, lækkert outfit. Er egentlig meget til samme stil og farver
Jeg havde sorte cargobukser, nikesko, top med pailleter og så havde svigermor lige strikket en lækker bolero i sandfarvet...
MariaJ skriver: Hvilken slags sko havde du på til det? Jeg har købt nogle korte støvler, som jeg har tænkt mig at have på til dåben, fordi vi sagtens kan have sne og is på det tidspunkt, men synes leggings o.lign. bliver lige vel hverdagsagtigt med støvler til.
Hvilken slags sko havde du på til det?
Jeg har købt nogle korte støvler, som jeg har tænkt mig at have på til dåben, fordi vi sagtens kan have sne og is på det tidspunkt, men synes leggings o.lign. bliver lige vel hverdagsagtigt med støvler til.
øhh tror de kaldes pumps... de var med hæl...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128