Hvad havde du på til dit barns dåb/navngivningsfest?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.836 visninger
13 svar
0 synes godt om
2. oktober 2010

MariaJ

Jeg har set lidt på tøj til mig selv til Johannas dåb om to uger, men er vist lidt stilforvirret. Jeg kan ikke helt blive enig med mig selv om hvor fint det skal være, og tænkte jeg måske kunne få lidt inspiration herinde før næste shoppingrunde. 

Vi bliver et forholdsvis lille selskab i uformelle omgivelser, men med dåb i kirken og middag på restaurant. Datteren skal i traditionel dåbskjole. Det er koldt her nu, så skal nok ikke være ALT for luftigt klædt.

Så hvad havde du på til dit barns dåb/navngivning eller bare gode ideer til passende påklædning

Maria

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2010

sarahb

jeg havde dette på til min venindes søns barnedåb.
Jeg er gravid og skulle have noget til maven, Så havde jeg en læder jakke ud over, men da det blev for varmt så tog jeg en tynd cardigan over.
Synes godt man kan have kjole på uden det bliver for fint..
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

2. oktober 2010

NoName

leggins og tunika begge fra esprit...

Anmeld

2. oktober 2010

Koen.

jeg havde stadig skoldkopper, så sq finde noget som dækkede de væreste Se bort fra gaverod og bøvede udtryk

Anmeld

2. oktober 2010

Bellinda89

MariaJ skriver:

Jeg har set lidt på tøj til mig selv til Johannas dåb om to uger, men er vist lidt stilforvirret. Jeg kan ikke helt blive enig med mig selv om hvor fint det skal være, og tænkte jeg måske kunne få lidt inspiration herinde før næste shoppingrunde. 

Vi bliver et forholdsvis lille selskab i uformelle omgivelser, men med dåb i kirken og middag på restaurant. Datteren skal i traditionel dåbskjole. Det er koldt her nu, så skal nok ikke være ALT for luftigt klædt.

Så hvad havde du på til dit barns dåb/navngivning eller bare gode ideer til passende påklædning

Maria

Vi matchede hinanden

Det her havde vi på

Nu kan man ikke se min kjole.

Men den er hvid per perler & så sorte stiletter

Anmeld

2. oktober 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Det her - en pudderrosa vintageunderkjole og en sort kortærmet jakke fra H&M og sorte kinasko:

Anmeld

4. oktober 2010

MariaJ

sarahb skriver:

jeg havde dette på til min venindes søns barnedåb.
Jeg er gravid og skulle have noget til maven, Så havde jeg en læder jakke ud over, men da det blev for varmt så tog jeg en tynd cardigan over.
Synes godt man kan have kjole på uden det bliver for fint..

Ja, det var faktisk en rigtig fin og afslappet kombination. Hmmm... måske jeg skal se lidt efter kjoler i en mere afslappede ende.  

Anmeld

4. oktober 2010

MariaJ

lillespurv20 skriver:

jeg havde stadig skoldkopper, så sq finde noget som dækkede de væreste Se bort fra gaverod og bøvede udtryk

Nej, hvor var du fin. Øv, med skoldkopperne. Håber I alligevel havde en god dag, og du ser jo pænt tildækket ud uden ligefrem at være i burka.

Anmeld

4. oktober 2010

Guldet

Man kan lige ane min kjole..

Anmeld

4. oktober 2010

MariaJ

noname skriver:

leggins og tunika begge fra esprit...

Hvilken slags sko havde du på til det?

Jeg har købt nogle korte støvler, som jeg har tænkt mig at have på til dåben, fordi vi sagtens kan have sne og is på det tidspunkt, men synes leggings o.lign. bliver lige vel hverdagsagtigt med støvler til.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.