Maluccas uge i kulkælderen+ et ? (Måske mest til Mette+splé

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. oktober 2010

Klumpe-dumpe

bondepigen skriver:

Tror godt du kan få en læge til at ringe til dig... jeg fik i hvert fald både en narkose læge og den tilknyttede læge til at ringe til mig. Men de har jo så travlt, så man ved jo aldrig.

Ja, Emma havde gips på længe, men jeg håber og tror på, at det føltes som om det var sådan det skulle være, da hun ikke var så gammel på det tidspunkt. Det havde nok været en anden snak, hvis det var i dag...

Se mit svar til Mette ovenfor.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2010

anna-jonas

Rose <3 skriver:

Er lige kommet hjem fra skadestuen med hende... Det var helt galt i nat, der havde hun virkelig ONDT.

Vi blev mødt af en rigtig SØD splér, som godt kunne se det her ikke gik længere....

Men ind kommer så ham den KLAPHAT  som mente at der bestemt IKKE var noget galt, da spydende sad som de skulle... (han mente jo også sidst alt sad perfekt, så slet INGEN grund til opr.!!) Han mente at en ny gipsning ville fixe det... Prøvede at forklare ham at det ikke havde en skid med gipsen af gøre... Var det det, ville en panodil jo kunne tage det.

Da  de to splér får gipsen af, ser vi så af de spyd faktisk er lige under huden på undersiden af armen... Hun er helt rød og svumlet op som en meget øm bums (det er IKKE en byld)

Lægen bliver så tilkaldt igen... og ved du hvad hans svar var: Narh jamen det er IKKE noget vi KAN tage os af her på skadestuden og så forlader han sq stuen igen!!!

Splér får det ømme punkt fixet med en masse halløj så det ikke støder mod hvergang hun bevæger armen.... -Og ja de har så bestilt en akuttid på børnekir.-amb. (i morgen eller tirsdag) da de også mener det skal ud NU, inde de går gennem huden, med risiko for infektion deri....

Jeg kan jo så kun konkludere.... Malucca du skal fandme-dytme ikke komme til skade om søndag, da risikoen er FOR stor for at møde ham klaphatten!!!

Okay, Trine................så er det tid til at smøge ærmerne op min pige. Altså, der er jo ved at gå infektion i armen, og det kan Malucca da slet ikke tåle. Hun er jo ved at blive udredt for den der kromosomdefekt, der gør at infektioner er sværere at komme af med, ikke??? Så skal man da ikke lade hende vente, på at der er en læge der GIDER tage sig af det. Be' om at komme til at tale med en bagvagt, som så kan vurdere armen. For crying out loud.....................man lader IKKE en lille pige vente med smerter, bare fordi der er en idiot der ikke mener at det er vagtarbejde.............GRRRRRRR..........!!!!!

Pas nu godt på dronningen, ikke??

Knus Mette

Anmeld

3. oktober 2010

Klumpe-dumpe

Anna-jonas skriver:

Okay, Trine................så er det tid til at smøge ærmerne op min pige. Altså, der er jo ved at gå infektion i armen, og det kan Malucca da slet ikke tåle. Hun er jo ved at blive udredt for den der kromosomdefekt, der gør at infektioner er sværere at komme af med, ikke??? Så skal man da ikke lade hende vente, på at der er en læge der GIDER tage sig af det. Be' om at komme til at tale med en bagvagt, som så kan vurdere armen. For crying out loud.....................man lader IKKE en lille pige vente med smerter, bare fordi der er en idiot der ikke mener at det er vagtarbejde.............GRRRRRRR..........!!!!!

Pas nu godt på dronningen, ikke??

Knus Mette

Han er BAGVAGTEN ham den FÅKING læge!!!!

Ringer som det første i morgen tidlig og SKAL tale med Kristian.... Ellers tropper jeg dælmedutme op på børneamb. med lutten hængede efter mig.

Undre mig over de ikke kalder børnekir. (Altså der må da være en børnekir. der har vagt, for det kan da ikke kun være Lutten der kommer til skade om søndagen)

Anmeld

3. oktober 2010

Bondepigen

Rose <3 skriver:

Han er BAGVAGTEN ham den FÅKING læge!!!!

Ringer som det første i morgen tidlig og SKAL tale med Kristian.... Ellers tropper jeg dælmedutme op på børneamb. med lutten hængede efter mig.

Undre mig over de ikke kalder børnekir. (Altså der må da være en børnekir. der har vagt, for det kan da ikke kun være Lutten der kommer til skade om søndagen)

Årh hvor er det synd. Du SKAL være en "bitch" og få dem til at gøre noget NU. Min niece har haft sådan et spyd/skrue i skulderen som begyndte at bevæge sig ud.. hun kan ikke tåle at man rører hende der...om det ville være sådan under alle omstændigheder ved jeg ikke...

Men Malutten er jo en sart lille en (selv om hun er MEGA SEJ), så er helt enig med Mette. Røvdumme læge altså!!!

Anmeld

4. oktober 2010

Ni-ko-li-ne

Rose <3 skriver:

Fårk den sidste uge har simpelthen trukket tænder ud...

Malucca har været monster pyldret (Rigtig dårlig respiration, snot i lange bander og en hoste der har fået hende til at kaste op X antal gange dagligt)

Men det væreste har simpelthen været den DUMME arm, den sidste uge har den generet hende SÅ meget, at hun 8 ud af 10 timer har små-grædt og taget sig til armen, og kikket med smertefulde øjne og sagt: Muuuur AVVVV ARM. -Og om natte har jeg været ved hende 10-15 gange, og sidde/ligget med hende på maven....

Jeg fik godt nok afvide at det begynde at gøre ondt, når det var helet, så kunne de spyd begynde at stramme og mure. _og ja det er hvad jeg tror det gør- For ved kontrol (1 uge efter opr.) sad det hele fint.

Jeg kan næste ikke hænge sammen mere af træthed, da jeg jo også skal passe mit job.

Nåh men så vil jeg bare lige spørge. Når lægen siger 4 uger, er det så 4 uger talt fra fredag til fredag, eller tæller man fra dato til dato???

Jeg tænker lidt om det vil være meget pyldret/TRÆT moder-agtigt, at ringe på amb. på mandag og høre om de ikke godt vil tage de spyd ud sidst i næste uge (Fredag er det 4 uger siden opr) ellers har hun først tid den 12 okt. og det er jo faktisk 4 dage ekstra fra opr. Men passe med dato (opr. den 10 sept)

Håber I fatter en bjæle af hvad jeg mener.... Og I vil komme med et svar...

Knus mig som hopper under dynen nu til en power-nap på et par time...

ej hvor det lyder træls det hele Trine!!!

kan sgu godt forstå hvis i er noget kvæstede... og stakkels Malut, med armen der gør ondt... Og man kan bare ikke gøre en dyt...

jeg håber de vil tage hende til kontrol og få afsluttet det med den arm... øv altså...

sender jer mange store knus og musser

Anmeld

4. oktober 2010

Klumpe-dumpe

Ni-ko-li-ne skriver:

ej hvor det lyder træls det hele Trine!!!

kan sgu godt forstå hvis i er noget kvæstede... og stakkels Malut, med armen der gør ondt... Og man kan bare ikke gøre en dyt...

jeg håber de vil tage hende til kontrol og få afsluttet det med den arm... øv altså...

sender jer mange store knus og musser

De havde så ikke liiiige fået besked på børnekir.-amb hun skal ha´en akut-tid, meeeen så trådte mutter-bitch lige i karakter, så i morgen kl. 09:10!!

Anmeld

5. oktober 2010

Klumpe-dumpe

Anna-jonas skriver:

Altså Trine..............."gøre små ondt, når det begynder at vokse sammen"...............det lyder til at det gør mere end små ondt. Synes du skal ringe på mandag og få en kontroltid først i næste uge, da Malutten ikke skal gå og have så ondt som du beskriver. Må du give hende en børnepanodil til natten??? For så er det vist rimeligt, ikke?? Både for din søvns skyld og Malucca's.

Har hun været afsted i DP, mens hun har haft det sådan??

Håber at du får en lur, der kan give lidt overskud.

Knus Mette

Så blev Lutte 5 kg. lettere

Isenkræmmet og gipsen blev pillet ud og kom af...

Hun var SÅ dygtig, hun græd kun da hun ikke måtte sidde på ham den nice doktor-mand mere og mysse på ham

Da vi så sidder i venteværelset (som er i forhallen) kom han ud, med en fiiiin gas ballon. Et rødt hjerte, som han gav Malucca... Hun siger mange DARRRK og slår om oven i hovedet med den

Så nu håber jeg vi snart får sovet i det lille hjem

Anmeld

5. oktober 2010

Klumpe-dumpe

bondepigen skriver:

Årh hvor er det synd. Du SKAL være en "bitch" og få dem til at gøre noget NU. Min niece har haft sådan et spyd/skrue i skulderen som begyndte at bevæge sig ud.. hun kan ikke tåle at man rører hende der...om det ville være sådan under alle omstændigheder ved jeg ikke...

Men Malutten er jo en sart lille en (selv om hun er MEGA SEJ), så er helt enig med Mette. Røvdumme læge altså!!!

Hun var SÅ dygtig, hun græd kun da hun ikke måtte sidde på ham den nice doktor-mand mere og mysse på ham

Da vi så sidder i venteværelset (som er i forhallen) kom han ud, med en fiiiin gas ballon. Et rødt hjerte, som han gav Malucca... Hun siger mange DARRRK og slår om oven i hovedet med den

Anmeld

5. oktober 2010

Bondepigen

Rose <3 skriver:

Hahaha, hvor er hun kær.

Hvor er det skønt det er kommet af!!! Håber ikke hun får mén af det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.