Fårk den sidste uge har simpelthen trukket tænder ud...
Malucca har været monster pyldret (Rigtig dårlig respiration, snot i lange bander og en hoste der har fået hende til at kaste op X antal gange dagligt)
Men det væreste har simpelthen været den DUMME arm, den sidste uge har den generet hende SÅ meget, at hun 8 ud af 10 timer har små-grædt og taget sig til armen, og kikket med smertefulde øjne og sagt: Muuuur AVVVV ARM. -Og om natte har jeg været ved hende 10-15 gange, og sidde/ligget med hende på maven....
Jeg fik godt nok afvide at det begynde at gøre ondt, når det var helet, så kunne de spyd begynde at stramme og mure. _og ja det er hvad jeg tror det gør- For ved kontrol (1 uge efter opr.) sad det hele fint.
Jeg kan næste ikke hænge sammen mere af træthed, da jeg jo også skal passe mit job.
Nåh men så vil jeg bare lige spørge. Når lægen siger 4 uger, er det så 4 uger talt fra fredag til fredag, eller tæller man fra dato til dato???
Jeg tænker lidt om det vil være meget pyldret/TRÆT moder-agtigt, at ringe på amb. på mandag og høre om de ikke godt vil tage de spyd ud sidst i næste uge (Fredag er det 4 uger siden opr) ellers har hun først tid den 12 okt. og det er jo faktisk 4 dage ekstra fra opr. Men passe med dato (opr. den 10 sept)
Håber I fatter en bjæle af hvad jeg mener.... Og I vil komme med et svar...
Knus mig som hopper under dynen nu til en power-nap på et par time...
Anmeld