Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
victoria2008 skriver: Jeg synes nu ikke at jeg følte vildt ubehag ved at blive scannet indvendigt...
Jeg synes nu ikke at jeg følte vildt ubehag ved at blive scannet indvendigt...
Okay .. Jeg syns ikke det er særlig rart , men kan godt være fordi jeg kun er blevet scannet indenvendig her sidst i min graviditet pga. komplikationer ..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
camillakrath skriver: Jeg kan ikke rigtig bestemme mig, for hvad jeg skal. Men jeg glæder mig også bare så meget, og håber sådan at den er fin og smuk som den skal være. Har heldigvis hverken haft smerter eller blødning, så håber at alt er perfekt.
Jeg kan ikke rigtig bestemme mig, for hvad jeg skal.
Men jeg glæder mig også bare så meget, og håber sådan at den er fin og smuk som den skal være.
Har heldigvis hverken haft smerter eller blødning, så håber at alt er perfekt.
Hvordan kan det være at du skal scannes så tidligt?
Jeg krydser fingre God scanning
morethanperfect skriver: Okay .. Jeg syns ikke det er særlig rart , men kan godt være fordi jeg kun er blevet scannet indenvendig her sidst i min graviditet pga. komplikationer ..
Det kan godt være... Jeg var 8+ et eller andet henne, så det var jo ikke så langt...
victoria2008 skriver: Det kan godt være... Jeg var 8+ et eller andet henne, så det var jo ikke så langt...
Nej det rigtig
Jeg har selv valgt at betale for sådan en tryghedsscanning, så jeg kan få tidligere svar end 12 uge. Altså på hjertelyd og sådan
Og tusind tak - glæder mig til at komme med positiv tilbagemelding
morethanperfect skriver: Nej det rigtig
Men det lyder da heller ikke behageligt at skulle scannes indvendigt, når man er så langt henne...
camillakrath skriver: Jeg har selv valgt at betale for sådan en tryghedsscanning, så jeg kan få tidligere svar end 12 uge. Altså på hjertelyd og sådan Og tusind tak - glæder mig til at komme med positiv tilbagemelding
Håber alt går vel
victoria2008 skriver: Men det lyder da heller ikke behageligt at skulle scannes indvendigt, når man er så langt henne...
Det er det heller ikke .. Og så er det eneste man kan se , toppen af babys hovede .. Og der var hår på .. Hehe .. Men nej , ikke vildt rart
Tusind tak
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128