Udvendig eller indvendig scanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.122 visninger
22 svar
0 synes godt om
2. oktober 2010

camillakrath

Hej tøser,

skal scannes på mandag hos bang og hinge i Ålborg, og er 8 + 2 den dag.

Er der nogen der ved om de scanner udvendigt eller indvendigt? Min kæreste kan ikke få fri, så vi har lige fundet ud af at få min svigerinde med, så nu synes jeg egentlig det ville være meget rart at vide inden.

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2010

Maja88

ved mig valgte hun bare at trykke lidt hårdere så hun kunne undgå at scanne indvendigt og hun fandt fint bebser.

Anmeld

2. oktober 2010

afrobabies

camillakrath skriver:

Hej tøser,

skal scannes på mandag hos bang og hinge i Ålborg, og er 8 + 2 den dag.

Er der nogen der ved om de scanner udvendigt eller indvendigt? Min kæreste kan ikke få fri, så vi har lige fundet ud af at få min svigerinde med, så nu synes jeg egentlig det ville være meget rart at vide inden.

Knus

Jeg har også prøvet at blive scannet da jeg var så langt henne. Der var det indvendigt, de kan vist ikke rigtig se barnet udvendigt fra så tidligt i forløbet

Anmeld

2. oktober 2010

camillakrath

Har jeg nemlig også hørt. Og jeg er egentlig også ligeglad - vil bare gerne ha det bedste resultat

Men kom lige pludselig i tanke om at jeg ikke er så forfærdelig tæt knyttet til min svigerinde, så måske er det lidt sært?

Anmeld

2. oktober 2010

morethanperfect

Jeg ville så lige sige , at jeg syns det er rart og ha en med .. Hun kommer jo til at stå oppe ved dit hovede

Anmeld

2. oktober 2010

camillakrath

Ja, det har du selvfølgelig ret i

Ved bare slet ikke hvordan det foregår? Lidt som underlivsundersøgelse?

Og så har jeg bare stadig en angst, fordi der er sket så mange trælse ting under mine underlivsundersøgelser

Anmeld

2. oktober 2010

afrobabies

camillakrath skriver:

Har jeg nemlig også hørt. Og jeg er egentlig også ligeglad - vil bare gerne ha det bedste resultat

Men kom lige pludselig i tanke om at jeg ikke er så forfærdelig tæt knyttet til min svigerinde, så måske er det lidt sært?

Jeg havde ikke nogen med, da jeg blev scannet indvendigt, det gjorde ikke mig noget...

Anmeld

2. oktober 2010

morethanperfect

camillakrath skriver:

Ja, det har du selvfølgelig ret i

Ved bare slet ikke hvordan det foregår? Lidt som underlivsundersøgelse?

Og så har jeg bare stadig en angst, fordi der er sket så mange trælse ting under mine underlivsundersøgelser

Det er ikke ligesom underlivsundersøgelse .. Men det er ikke særlig rart og blive scannet indenvendig .. Men er sikker på alt nok skal gå , og det blir da dejligt at se den lille

Anmeld

2. oktober 2010

afrobabies

morethanperfect skriver:

Det er ikke ligesom underlivsundersøgelse .. Men det er ikke særlig rart og blive scannet indenvendig .. Men er sikker på alt nok skal gå , og det blir da dejligt at se den lille

Jeg synes nu ikke at jeg følte vildt ubehag ved at blive scannet indvendigt...

Anmeld

2. oktober 2010

camillakrath

Jeg kan ikke rigtig bestemme mig, for hvad jeg skal.

Men jeg glæder mig også bare så meget, og håber sådan at den er fin og smuk som den skal være.

Har heldigvis hverken haft smerter eller blødning, så håber at alt er perfekt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.