*vifter desperat med armene*

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. oktober 2010

twinboys

LotteN skriver:

Lærke og jeg har brugt formidagen i mødregruppe - alt tid så hyggeligt. Havde taget cyklen, så vi havnede i stormvejr på vej hjem
Så har vi så brugt halvnaden time på at få hend ti lat sove til middag (hun SKULLE sove, da hun heller ikke sov igår) og ja, endelig og langt om længe gik hun om kuld i sin egen seng med moren liggende tæt op og ned af hende - bestemt lille pige..

Og ellers så synes jeg bare vejret er noget SÅ trist - jeg gider ingenting i det her kedelige og kolde vejr - tror jeg rejser til Australien og nyder sommeren

Jeg vil med på ferie...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2010

LotteN

twinboys skriver:

Jeg vil med på ferie...

super - hvornår flyver vi

Anmeld

2. oktober 2010

Tina2

DK skriver:

Vi har været nede i byen og ordne et par småindkøb og fødselsdagsgaver osv. OMG der var mange mennesker!!

Mikkel skal kl 16 køre til en "gammel venne-fest" hvor alle de "gode gamle" venner er inviteret, UDEN kærester. Så alle dem han hang ud med da han var 18, af både piger og fyre, skal altså feste i aften. Han får det sikkert fantastisk, og jeg prøver aaaalt hvad jeg kan på ikke at være for gravid-neurotisk og bare være så glad på hans vegne over den sjove aften det bliver for ham

Men tilgengæld skal jeg så spise den sidste halvdel af den bradepande-chokoladekage vi bagte i går, og så modtages gode tips til film jeg kan se på min alene aften med glæde!! Det må rigtig gerne være noget i stil med "The lake House", "the Duchess" eller "the young Victoria" eller noget i den dur?

Lige nu sidder jeg bare solidt plantet i sofaen, med ondt i benene og bækkenet, fordi jeg har været på bytur her til formiddag, he he... Christ hvor er jeg usel, he he... 

Uhhh og jeg savner slet ikke sommeren, fordi jeg har købt verdens fineste nye blå uldfrakke der er så lækker og pæn, selv hen over Bimmer-maven

Knus og god weekend til alle, fra Ditte, nu uge 25!!!

Jaaah, vi vil se jakken!!!!!

Anmeld

2. oktober 2010

twinboys

LotteN skriver:

super - hvornår flyver vi

imorgen...

øv har først fri i uge 51 og frem til januar...

Anmeld

2. oktober 2010

oo

altså...sådan en god efterårsruskestorm har nu sin charme, men jeg må indrømme at jeg MEGET bedre kan lide de gyldne, solrige efterårsdage hvor skoven står som i brand og vinden lige er kold nok til at kunne mærkes i kinderne.

idag er noget sølle, må jeg indrømme, jeg har haft sindssygt ondt i underlivet siden jeg vågnede og så var der HUNDEkoldt i hytten da vi stod op, så Søren har fyret som en gal siden imorges - hvilket har resulteret i meget meget varm hytte og katten og jeg har ligget og døset på sofaen det meste af dagen.

og nu har jeg bare frygtelig lyst til kage.....

Anmeld

2. oktober 2010

mortilflere

twinboys skriver:

Mangler plads hvorfor???

og til hvad???

Majbritt

Vi mangler til gæster til at sove , min mor er her tit en uge af gangen , hun sover i julie ´s værelse , fordi hun er sød til at sove i den ene gang eller køkken alt efter om Alberte holder fest

og Albertes stole osv fylder godt hendes barnevogn står i stuen og den fylder , den har et ligge mål på 130 cm

Anmeld

2. oktober 2010

Svei

twinboys skriver:

*vifter desperat med armene* Du må ikke gå!!! *klamrer mig til dine ben* Du må ikke gååååååååå!" Jeg kan ikke undvære solen... Så kom tilbage´....og varme kom også tilbage....*

Dagen idag er en regnfuld efterårsdag. De truende, grå skyer hænger lavt og tømmer sikkert sine vandfyldte blærer ud over vores by idag... Temperaturen er landet på det ubestemmelige, typiske danske efterårsniveau, midt mellem køligt og rigtig koldt. Alting føles koldt og klamt. Enkelte steder har jeg allerede tændt levende lys og brændeovnen er tændt... Nyder dens varme og knitrende lyde af brænde...

Er det ikke rigtigt at det bare er sådan et vejr i dag hvor man får lyst til at drikke varm kakao med flødeskum og spise lune hjemmebagte boller ? ...

Hvad skal i lave idag????

Majbritt der savner solen

Ordne hus...og jeg elsker efteråret og i det hele taget årstidernes skiften, sommer er ikke den bedste årstid for mig...

Anmeld

2. oktober 2010

Maria.

Vi har været i Zoologisk Have.. Da vi kom hjem bagte jeg fletbrød og lavede varm kakao, og Magnus bestemte at vi skulle se Madagasgar.. Super hyggelig dag.. I morgen skal jeg til Grib Skov og ride på Islændere.. Glæder mig helt vildt!!

Anmeld

3. oktober 2010

Pena

Ahh jeg sov længe, stod op en times tid hvor jeg fik morgenmad og sys så lige jeg ville ha en lur. Så jeg vågnede MEGET udhvilet og fik lyst til at gå en lang tur med hunni. Der er altså noget fedt ved at gå tur i rusk og regn.

Vi fandt en ny rute på en markvej, og pludselig kommer Anton med et brøøøøl. Shit han havde snuset til et elhegn. Nøj jeg var lige ved at tude. Han var simpelthen så lille og sølle bagefter, så han blev lige nusset og krammet inden vi gik videre.

Bagefter gjorde jeg køkkenskabe rene. Noget der bare har ventet på mig i flere mdr. Dejligt at få gjort.

Nu multitasker jeg med tv og baby.dk, noget jeg er blevet ret go til. For dælen man bliver afhængig af den her side.

Ja og så sidder jeg og overvejer om jeg kan slibe min nye killings tunge. Den er så kælen og sød, så den slikker mig konstant på næsen og hagen. Det gør sgu lidt naller efterhånden. (men det er jo hyggeligt)

Anmeld

3. oktober 2010

grinny

Mig og kæresten har hentet vores nye familiemedlem, et dejligt langhåret marsvin, og hun er bare såååå søøøøøød. 

Og så har vi hygget med lækker mad og bingo banko sammen med familien 

Og nu sidder jeg og overvejer at gå ud og lave mig en dejlig kop te, selvom det er blevet lidt sent

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.