*vifter desperat med armene*

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. oktober 2010

ekzunz

Vi er netop kommet hjem efter mange timer i blæsevejret. Lukas har spillet fodboldstævne og fået en fin medalje. Han scorede et enkelt mål, det er vist også rigeligt, for han mener det skal gi 10.000 at score...

Jeg har lige sat el-kedlen over til en kop varm kakao og sat kaffe over til farmand. Og microovnen er ved at lune rester af lasagnen fra igår. Så nu skal der bare puttes i sofaen med varme futter og tæpper.....

Og imorgen bliver det ligeså blæsende - vi skal samle ind til Røde Kors, så det bliver til 3 timers frisk luft. Jeg måtte i år lokke de store drenge med kage og varm kakao for at få dem med....men det er vist også tiltrængt bagefter..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2010

twinboys

Znuzke skriver:

Vi er netop kommet hjem efter mange timer i blæsevejret. Lukas har spillet fodboldstævne og fået en fin medalje. Han scorede et enkelt mål, det er vist også rigeligt, for han mener det skal gi 10.000 at score...

Jeg har lige sat el-kedlen over til en kop varm kakao og sat kaffe over til farmand. Og microovnen er ved at lune rester af lasagnen fra igår. Så nu skal der bare puttes i sofaen med varme futter og tæpper.....

Og imorgen bliver det ligeså blæsende - vi skal samle ind til Røde Kors, så det bliver til 3 timers frisk luft. Jeg måtte i år lokke de store drenge med kage og varm kakao for at få dem med....men det er vist også tiltrængt bagefter..

Skål i varm kakao og hygge...

Anmeld

2. oktober 2010

DK

Vi har været nede i byen og ordne et par småindkøb og fødselsdagsgaver osv. OMG der var mange mennesker!!

Mikkel skal kl 16 køre til en "gammel venne-fest" hvor alle de "gode gamle" venner er inviteret, UDEN kærester. Så alle dem han hang ud med da han var 18, af både piger og fyre, skal altså feste i aften. Han får det sikkert fantastisk, og jeg prøver aaaalt hvad jeg kan på ikke at være for gravid-neurotisk og bare være så glad på hans vegne over den sjove aften det bliver for ham

Men tilgengæld skal jeg så spise den sidste halvdel af den bradepande-chokoladekage vi bagte i går, og så modtages gode tips til film jeg kan se på min alene aften med glæde!! Det må rigtig gerne være noget i stil med "The lake House", "the Duchess" eller "the young Victoria" eller noget i den dur?

Lige nu sidder jeg bare solidt plantet i sofaen, med ondt i benene og bækkenet, fordi jeg har været på bytur her til formiddag, he he... Christ hvor er jeg usel, he he... 

Uhhh og jeg savner slet ikke sommeren, fordi jeg har købt verdens fineste nye blå uldfrakke der er så lækker og pæn, selv hen over Bimmer-maven

Knus og god weekend til alle, fra Ditte, nu uge 25!!!

Anmeld

2. oktober 2010

twinboys

DK skriver:

Vi har været nede i byen og ordne et par småindkøb og fødselsdagsgaver osv. OMG der var mange mennesker!!

Mikkel skal kl 16 køre til en "gammel venne-fest" hvor alle de "gode gamle" venner er inviteret, UDEN kærester. Så alle dem han hang ud med da han var 18, af både piger og fyre, skal altså feste i aften. Han får det sikkert fantastisk, og jeg prøver aaaalt hvad jeg kan på ikke at være for gravid-neurotisk og bare være så glad på hans vegne over den sjove aften det bliver for ham

Men tilgengæld skal jeg så spise den sidste halvdel af den bradepande-chokkoladekage vi bagte i går, og så modtages gode tips til film jeg kan se på min alene aften med glæde!! Det må rigtig gerne være noget i stil med "The lake House", "the Duchess" eller "the young Victoria" eller noget i den dur?

Lige nu sidder jeg bare solidt plantet i sofaen, med ondt i benene og bækkenet, fordi jeg har været på bytur her til formiddag, he he... Christ hvor er jeg usel, he he... 

Uhhh og jeg savner slet ikke sommeren, fordi jeg har købt verdens fineste nye blå uldfrakke der er så lækker og pæn, selv hen over Bimmer-maven

Knus og god weekend til alle, fra Ditte, nu uge 25!!!

Total rå-hygge alene... wauw... og god fest til gemalen...

Lad mig da lige se billede af den fine vinter jakke...

Majbritt

Anmeld

2. oktober 2010

Happiness

Uhh... savner også sol og varme!

Jeg er igang med at bage boller, og så skal der laves te og hygges. Og forhåbentlligt komme en god stemning mellem mig og manden (kom til at snerre godt og grundigt af ham hele morgenen og formiddagen)

Og så skal vi lave hjemmelavet pizza til aften. Og hvis jeg gider det, blir det også til en omgang pandekager.... Men så blir manden sendt i fakta efter is

Vi rejser heldigvis til Thailand om under 2 måneder, og så i 3 uger. Så jeg glææædder mig til et glædeligt gensyn med solen

Ha en rigtig dejlig dag.

Anmeld

2. oktober 2010

twinboys

MaybeMe skriver:

Uhh... savner også sol og varme!

Jeg er igang med at bage boller, og så skal der laves te og hygges. Og forhåbentlligt komme en god stemning mellem mig og manden (kom til at snerre godt og grundigt af ham hele morgenen og formiddagen)

Og så skal vi lave hjemmelavet pizza til aften. Og hvis jeg gider det, blir det også til en omgang pandekager.... Men så blir manden sendt i fakta efter is

Vi rejser heldigvis til Thailand om under 2 måneder, og så i 3 uger. Så jeg glææædder mig til et glædeligt gensyn med solen

Ha en rigtig dejlig dag.

Jeg vil med... hvor skal i hen i Thailand??? jeg og gemalen var på bryllupsrejse i Thailand i 2000

Majbritt

Anmeld

2. oktober 2010

Tina2

Skal vist bare lave så lidt som muligt idag.... Her blæser det en stiv pelikan men det regner ikke og har ikke gjort det.....

Thomas har halsbetændelse, Filuca har været syg on og off i 8 dage nu og idag og igår har hun haft rigtig ondt i hovedet så skal nok lige en tur til vagtlægen og evt ha' noget pencillin, så det ikke sætter sig til bihulebtændelse!

Milas har haft lungebetændelse og været hjemme fra BH hele ugen, så nu er han heldigvis frisk igen, men håber Tamica og jeg går fri, jeg GIDER ikke være syg!!!!!!

Rigtig god weekend til jer alle! :-)

Anmeld

2. oktober 2010

twinboys

Tina2 skriver:

Skal vist bare lave så lidt som muligt idag.... Her blæser det en stiv pelikan men det regner ikke og har ikke gjort det.....

Thomas har halsbetændelse, Filuca har været syg on og off i 8 dage nu og idag og igår har hun haft rigtig ondt i hovedet så skal nok lige en tur til vagtlægen og evt ha' noget pencillin, så det ikke sætter sig til bihulebtændelse!

Milas har haft lungebetændelse og været hjemme fra BH hele ugen, så nu er han heldigvis frisk igen, men håber Tamica og jeg går fri, jeg GIDER ikke være syg!!!!!!

Rigtig god weekend til jer alle! :-)

åhhhhhhhh nej da en rigtig gang efterårs syge... øv god bedring til dem der stadig ligger og krydser for at i andre går fri...

Majbritt

Anmeld

2. oktober 2010

Happiness

twinboys skriver:

Jeg vil med... hvor skal i hen i Thailand??? jeg og gemalen var på bryllupsrejse i Thailand i 2000

Majbritt

Vi har før været i Bangkok og Koh samui. Nu snupper vi Phuket, og så tager vi bare på forskellige ture, 1- eller 2 dages ture.

Og et vennepar er der nede samtidigt, men skal bo 1,5 time fra os, men regner med vi lejer en billig bungalow ved dem et par dage.

Vi elsker thailand. Har aldrig følt mig mere velkommen i et land før. Og der er bare så smukt!

Hvor var i henne på bryllupsrejse?

Anmeld

2. oktober 2010

LotteN

Lærke og jeg har brugt formidagen i mødregruppe - alt tid så hyggeligt. Havde taget cyklen, så vi havnede i stormvejr på vej hjem
Så har vi så brugt halvnaden time på at få hend ti lat sove til middag (hun SKULLE sove, da hun heller ikke sov igår) og ja, endelig og langt om længe gik hun om kuld i sin egen seng med moren liggende tæt op og ned af hende - bestemt lille pige..

Og ellers så synes jeg bare vejret er noget SÅ trist - jeg gider ingenting i det her kedelige og kolde vejr - tror jeg rejser til Australien og nyder sommeren

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.