Vi har været nede i byen og ordne et par småindkøb og fødselsdagsgaver osv. OMG der var mange mennesker!!
Mikkel skal kl 16 køre til en "gammel venne-fest" hvor alle de "gode gamle" venner er inviteret, UDEN kærester. Så alle dem han hang ud med da han var 18, af både piger og fyre, skal altså feste i aften. Han får det sikkert fantastisk, og jeg prøver aaaalt hvad jeg kan på ikke at være for gravid-neurotisk og bare være så glad på hans vegne over den sjove aften det bliver for ham 
Men tilgengæld skal jeg så spise den sidste halvdel af den bradepande-chokoladekage vi bagte i går, og så modtages gode tips til film jeg kan se på min alene aften med glæde!! Det må rigtig gerne være noget i stil med "The lake House", "the Duchess" eller "the young Victoria" eller noget i den dur?
Lige nu sidder jeg bare solidt plantet i sofaen, med ondt i benene og bækkenet, fordi jeg har været på bytur her til formiddag, he he... Christ hvor er jeg usel, he he...
Uhhh og jeg savner slet ikke sommeren, fordi jeg har købt verdens fineste nye blå uldfrakke der er så lækker og pæn, selv hen over Bimmer-maven
Knus og god weekend til alle, fra Ditte, nu uge 25!!!
Anmeld