Anbefal en tatovør

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. oktober 2010

CarinaSB

Jeg kan anbefale tattoasmeden Han er super dygtig ...

www.tattosmeden.dk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2010

LenaJohansen

twinboys skriver:

Tak den vil jeg kigge på

De er rigtig dygtige... Dem kan jeg kun anbefale... Hvis man vil ha lavet noget ordenlig, så skal man gå til dem... 

Anmeld

2. oktober 2010

Loa

lilleløven skriver:

Kan varmt anbefale Bright side tattoo! Amina er vildt dygtig!

Mærkeligt spørgsmål måske, men snakker de dansk eller engelsk der?

Anmeld

2. oktober 2010

lilleløven

Loa skriver:

Mærkeligt spørgsmål måske, men snakker de dansk eller engelsk der?

Amina taler dansk, men resten taler vistnok engelsk

Anmeld

2. oktober 2010

Sisley

Loa skriver:

Nu har jeg så endelig besluttet at ville få lavet noget i forbindelse med min skønne datter, men jeg aner ikke hvor jeg skal få det lavet henne. Min første tatto blev lavet i nyhavn (ikke lige der jeg skal hen igen) og min anden tatto blev lavet i Thailand, så er der ikke nogen der kan anbefale en dygtig og gerne lidt erfaren tatovør i købehavn eller udkantsområderne?

Fineline tattoo på Godthåbsvej - både kæresten og jeg er tusset der. Det er en mor og datter der driver det og de skide søde og dygtige. De har begge arbejdet et andet sted i KBh inden de åbnede deres eget - kan ikke huske hvad stedet hedder, men det er et kendt et...

Anmeld

2. oktober 2010

Loa

FruRafn skriver:

http://www.tatto-liz.dk/

Begge min tusser har jeg fået lavet hos Tatto-liz, af hendes mandlige tattovør Anom (ved ikke om han stadig er der) men de er i hvert fald alle dygtige derinde, og hun har nogle meget høje hygiejne standarder og samtidig høj etik og moral, omkring hvad og hvem hun tatoverer. Derudover overholder hun også de juridiske regler, hvilket der efterhånden er mange tatoværer der IKKE gør.

Tjek hendes website, der kan man læse en masse om hende:-)

Wow de virker rigtig interessante og gode derinde, det kunne godt være jeg skulle ind og snakke med dem

Anmeld

2. oktober 2010

Ploffer

Stigma Tattoo i Birkegade på Nørrebro 

Anmeld

3. oktober 2010

Meliora

Loa skriver:

Wow de virker rigtig interessante og gode derinde, det kunne godt være jeg skulle ind og snakke med dem

det kan du roligt gøre:-) Hun er en af danmark allerbedste, og er blandt andet tilknyttet hospitaler, hvor hun laver rekonstruktioner af brystvorter, øjenbryn, dækker ar osv. med tattoos.

Hun kan det hele, og der er også rigtig mange kendte der er tatoveret hos hende (det kan man se i hendes studio)

Anmeld

3. oktober 2010

Sommersko

Tak den vil jeg kigge på

De er super gode hos Skin & Colors i Holstebro. Fik lavet min første tattovering der for snart mange år siden. Og Monique derfra har lavet 3 sommerfugle på siden af maven på mig, og synes resultatet blev så flot.

Derudover er Dorthe derfra ligenu igang med min kærestes arm - lavet i frihånd, og det bliver super fedt.

Skal også have lavet min næste deroppe her i slutningen af måneden - ih jeg glæder mig :-)

Jeg vil ikke anbefale Ruben fra Dichmann tattoo - det han har lavet på min kæreste er ikke det pæneste, og Dorthe fra Holstebro fortalte at de får mange kunder som har siddet hos Ruben og har fortrudt det. Men selve Dichmann er rigtig god, bare laaang ventetid :-)

Anmeld

3. oktober 2010

twinboys

Aya_Papaya skriver:

De er super gode hos Skin & Colors i Holstebro. Fik lavet min første tattovering der for snart mange år siden. Og Monique derfra har lavet 3 sommerfugle på siden af maven på mig, og synes resultatet blev så flot.

Derudover er Dorthe derfra ligenu igang med min kærestes arm - lavet i frihånd, og det bliver super fedt.

Skal også have lavet min næste deroppe her i slutningen af måneden - ih jeg glæder mig :-)

ok tusind tak... må jeg se billeder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.