Anbefal en tatovør

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. oktober 2010

wamse

twinboys skriver:

ok super hvad gav du for din

De tager 1000 i timen og min tog 1½ time, så jeg gav 1500 kr

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2010

lilleløven

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

De her er vildt dygtige!

http://www.brightsidetattoo.com/

Kan varmt anbefale Bright side tattoo! Amina er vildt dygtig!

Anmeld

2. oktober 2010

K.Rehder

Riksen skriver:

Hej!

Nu har jeg ikke selv nogle tatoveringer, men min kæreste har og er glad for dem, han har fået lavet hos City Piercing og Tattoo på Nørre Farimagsgade 61.

De er dygtige og fair i forhold til priser.

Jeg har også fået lavet en af mine hos City-piercing og tattoo og kan kun anbefale det! Han er super dygtig Kender også nogle andre der har fået lavet hos ham.

Held og lykke med det.

Anmeld

2. oktober 2010

twinboys

wamse skriver:

De tager 1000 i timen og min tog 1½ time, så jeg gav 1500 kr

ok tak smukke

Anmeld

2. oktober 2010

Meliora

Loa skriver:

Nu har jeg så endelig besluttet at ville få lavet noget i forbindelse med min skønne datter, men jeg aner ikke hvor jeg skal få det lavet henne. Min første tatto blev lavet i nyhavn (ikke lige der jeg skal hen igen) og min anden tatto blev lavet i Thailand, så er der ikke nogen der kan anbefale en dygtig og gerne lidt erfaren tatovør i købehavn eller udkantsområderne?

http://www.tatto-liz.dk/

Begge min tusser har jeg fået lavet hos Tatto-liz, af hendes mandlige tattovør Anom (ved ikke om han stadig er der) men de er i hvert fald alle dygtige derinde, og hun har nogle meget høje hygiejne standarder og samtidig høj etik og moral, omkring hvad og hvem hun tatoverer. Derudover overholder hun også de juridiske regler, hvilket der efterhånden er mange tatoværer der IKKE gør.

Tjek hendes website, der kan man læse en masse om hende:-)

Anmeld

2. oktober 2010

A.

http://artofink.dk/viewpage.php?page_id=1

han er bare super dygtigt

og så tattostudiet i horsens er også rigtigt god

Anmeld

2. oktober 2010

katti24

en rigtig go tattovør er "Miks tattoo", den ligger på istegade og ham der ejer den hedder Bjørn. Her er altid mange kunder og her har jeg os selv fået min tattoo lavet, og skal helt sikkert derind igen når den næste skal laves... Fik min lavet af en pige der hedder Sally

Anmeld

2. oktober 2010

Frøken Sørensen

Loa skriver:

Nu har jeg så endelig besluttet at ville få lavet noget i forbindelse med min skønne datter, men jeg aner ikke hvor jeg skal få det lavet henne. Min første tatto blev lavet i nyhavn (ikke lige der jeg skal hen igen) og min anden tatto blev lavet i Thailand, så er der ikke nogen der kan anbefale en dygtig og gerne lidt erfaren tatovør i købehavn eller udkantsområderne?

Jeg ville normalt anbefale ColorBlind inde i KBH. Men vi var derinde sidst og kunne kun få tid hos praktikanten og skulle så betale det samme som hvis det havde været hos en af de andre som jo har gjort det i mange år. Men der er bare så lang ventetid ved de andre. Og tror da på at praktikanten er dygtig, men vil simpelthen ikke betale dyre domme hos hende når jeg kan gå til en som har tatoveret i mange år og så betale det samme.

Så vil anbefale Sailors Grave og det ligger på Østersøgade inde i Kbh. Og så skal du enten få en tid hos Dadan eller ejeren(kan ikke lige huske hans navn. Dadan snakker kun engelsk. Men er super dygtig. Ejeren snakker både dansk og engelsk.

Dadan har arbejdet i Colorblind og det er ham min kæreste og jeg har fået vores ved. Og jeg skal klart tilbage og har lavet flere hos ham

Anmeld

2. oktober 2010

Jakob'sMor

Et stykke fra Kbh, men www.everlastingtatoo.dk

Anmeld

2. oktober 2010

Jakob'sMor

BetinaMikkel skriver:

Et stykke fra Kbh, men www.everlastingtatoo.dk

Ups everlastingtatoo.dk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.