Loa skriver:
Nu har jeg så endelig besluttet at ville få lavet noget i forbindelse med min skønne datter, men jeg aner ikke hvor jeg skal få det lavet henne. Min første tatto blev lavet i nyhavn (ikke lige der jeg skal hen igen)
og min anden tatto blev lavet i Thailand, så er der ikke nogen der kan anbefale en dygtig og gerne lidt erfaren tatovør i købehavn eller udkantsområderne? 
Jeg ville normalt anbefale ColorBlind inde i KBH. Men vi var derinde sidst og kunne kun få tid hos praktikanten og skulle så betale det samme som hvis det havde været hos en af de andre som jo har gjort det i mange år. Men der er bare så lang ventetid ved de andre. Og tror da på at praktikanten er dygtig, men vil simpelthen ikke betale dyre domme hos hende når jeg kan gå til en som har tatoveret i mange år og så betale det samme.
Så vil anbefale Sailors Grave og det ligger på Østersøgade inde i Kbh. Og så skal du enten få en tid hos Dadan eller ejeren(kan ikke lige huske hans navn. Dadan snakker kun engelsk. Men er super dygtig. Ejeren snakker både dansk og engelsk.
Dadan har arbejdet i Colorblind og det er ham min kæreste og jeg har fået vores ved. Og jeg skal klart tilbage og har lavet flere hos ham
Anmeld