Er det mig der er åndssvag??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.053 visninger
19 svar
0 synes godt om
28. juli 2008

Becks

Jeg har lige snakket med min kollega, som siger jeg er åndssvag og overdrevet...
Det drejer sig om min bedste veninde gennem 6½ år, som for 4 måneder siden fødte den dejligste dreng. Hun havde fra start af bestemt at jeg skulle hedde Tante Trut og være gudmor (L)
Min veninde har en sygdom der hedder Rygmarvsbrok og havde egentlig ikke regnet med at blive gravid, men så i August 2007 viste testen positiv, og jeg var rigtig glad på hendes vegne...
Den dag den viste positiv gik jeg hjem og skrev alle mine tanker ned, hvad vi havde lavet den osv. Det blev ligesom en vane og jeg var med til alle scanninger (Hun blev fuldt ekstra pga sin sygdom) Og der gik jeg også hjem og skrev mine følelser ned osv. Det har jeg så gjort lige siden, nu er det så en gang om måneden, hvor jeg skriver ned hvordan han vokser, hvad han laver og gør. Jeg har så tænkt mig at blive ved i nogle år og så lave det hele om til en scrap bog med alt det jeg har skrevet og så sætte billeder ind... jeg har en lille tanke om at give hende den når han bliver 18, så hun rigtig kan tænke tilbage og se billeder fra de 18 år der er gået.

Men det sys min kollega er overdrevet og at hun slet ikke vil sætte pris på denne gave. Men hvad siger I mødre? Er jeg åndssvag og overdrevet?

Jeg elsker virkelig min veninde og hendes guldklump og vil gøre alt for dem

Knus fra en forhåbentlig god veninde/tante og gudmor (H)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2008

Nadi

Nej jeg synes da det er sin kollega der er åndssvag! Ja undskyld mig, men jeg synes det er en enorm sød tanke og gave. Jeg ved da ihvertfald hvor rørt jeg bliver når mine venner/veninder laver personlige gave til min søn.
Da han blev døbt fik han en personlig bog fra x-press it af to af sine faddere og jeg fik da helt tåre i øjnene over at de havde brugt tid på sådan noget! Og det tror jeg da enhver anden mor også ville blive lykkelig over. Ellers er man da godt dum!

Jeg synes så dog det er et stort projekt du har gang i og jeg ville ikke kunne fuldføre det. Men synes det er sejt hvis du kan!

God arbejdslyst :)

-Nadia

Anmeld

28. juli 2008

Bastian

Jeg synes det er noget af det sødeste jeg længe har hørt om. Det er en fantastisk gave at få, helt uden sammenligning. Din kollega er da bare misundelig!

Anmeld

28. juli 2008

finkedinke

Jeg kan se på din profil at du ikke har børn. Når man har børn er det utroligt svært at få/tage sig tid til at skrive alle de ting ned du gør. Jeg ville elske at få sådan en gave fra en nær ven/veninde.
Dog må du huske at hvis hun skulle gå hen og få 6 børn skal du gøre det samme til dem alle:)
Folk er forskelige o gdet kan jo være din kollega ikke ville værdsætte sådan en gestus. Men det er dig der kender din veninde bedst, jeg går ikke ud fra at du ville begynde projektet hvis du ikke mente din veninde var interesseret.
Bliv du bare ved med skrivningen.

Berith

Anmeld

28. juli 2008

Honningblomst

Bastian skriver:

Jeg synes det er noget af det sødeste jeg længe har hørt om. Det er en fantastisk gave at få, helt uden sammenligning. Din kollega er da bare misundelig!

ENIG!!!!!

Anmeld

28. juli 2008

Stumpen

Du er bestemt ikke åndssvag.. Hvem der bare havde en veninde som viste så åbenlyst at hun er glad for mig, men specielt også for mit barn, når hun/du laver så meget ud af det..

Glem kollegaen!!!!
(H)

Anmeld

28. juli 2008

fam.4xc

Hvor er du da en vidunderlig veninde!!!! (H)

Anmeld

28. juli 2008

Becks

fam.4xc skriver:

Hvor er du da en vidunderlig veninde!!!! (H)

Tak :$

Knus (H)

Anmeld

28. juli 2008

Christinahr

Som der er sagt, fantastisk gave

Anmeld

28. juli 2008

Becks

TUSINDE tak for jeres svar, nu kan jeg igen lave den med opløftet pande (H)

Knus (H)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.