Jeg har lige snakket med min kollega, som siger jeg er åndssvag og overdrevet...
Det drejer sig om min bedste veninde gennem 6½ år, som for 4 måneder siden fødte den dejligste dreng. Hun havde fra start af bestemt at jeg skulle hedde Tante Trut og være gudmor (L)
Min veninde har en sygdom der hedder Rygmarvsbrok og havde egentlig ikke regnet med at blive gravid, men så i August 2007 viste testen positiv, og jeg var rigtig glad på hendes vegne...
Den dag den viste positiv gik jeg hjem og skrev alle mine tanker ned, hvad vi havde lavet den osv. Det blev ligesom en vane og jeg var med til alle scanninger (Hun blev fuldt ekstra pga sin sygdom) Og der gik jeg også hjem og skrev mine følelser ned osv. Det har jeg så gjort lige siden, nu er det så en gang om måneden, hvor jeg skriver ned hvordan han vokser, hvad han laver og gør. Jeg har så tænkt mig at blive ved i nogle år og så lave det hele om til en scrap bog med alt det jeg har skrevet og så sætte billeder ind... jeg har en lille tanke om at give hende den når han bliver 18, så hun rigtig kan tænke tilbage og se billeder fra de 18 år der er gået.
Men det sys min kollega er overdrevet og at hun slet ikke vil sætte pris på denne gave. Men hvad siger I mødre? Er jeg åndssvag og overdrevet?
Jeg elsker virkelig min veninde og hendes guldklump og vil gøre alt for dem
Knus fra en forhåbentlig god veninde/tante og gudmor (H)
Anmeld