hej alle ´stikkere´

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. oktober 2010

otlitrom

Lisbeth1985 skriver:

Hos os er det manden, der samler sprøjten og mig der stikker.. Jeg kan slet ikke klare at skulle "lege" med at sætte nåle på, suge noget op fra glas, osv. Men det er manden heldigvis pro til Han kan til gengæld ikke klare tanken om at skulle stikke i mig, men det har jeg indtil videre klaret selv uden de store problemer Vi har indført, at vi så vidt muligt laver noget hyggeligt efter stikkeriet, så vi hurtigt kommer på andre tanker igen - og det virker!!  Lisbeth

Trækker I op fra hætteglas eller ampul?? Hvad får du af hormon?

Jeg bliver lidt nysgerrig Jeg fik gonal-f, og det er en forpakket pen, ligesom insuliln. Og det var lidt kedeligt for en kommende sygeplejerske, hihi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2010

otlitrom

BubbieBear skriver:

Jeg skal tage ÆLsprøjten i aften - er spændt på hvordan det kommer til at gå

Jeg har dog aldrig været så "god" til at ramme at det er løbe ned af benet

Hvordan gik det med ÆLsprøjten? Gjorde den ondt? Det er den eneste der har generet mig. Lidt ligesom en hvepsestik!

Anmeld

3. oktober 2010

BubbieBear

kitty skriver:

Hvordan gik det med ÆLsprøjten? Gjorde den ondt? Det er den eneste der har generet mig. Lidt ligesom en hvepsestik!

Det gik fint Det gjorde ikke ondt som sådan.. Det sved måske lidt da jeg skulle sprøjte væsken ind.

Anmeld

3. oktober 2010

Lisbeth1985

kitty skriver:

Trækker I op fra hætteglas eller ampul?? Hvad får du af hormon?

Jeg bliver lidt nysgerrig Jeg fik gonal-f, og det er en forpakket pen, ligesom insuliln. Og det var lidt kedeligt for en kommende sygeplejerske, hihi

Jeg får gonal-f, som hos os er 2 hætteglas med pulver, der skal blandes med 1 hætteglas med væske - måske er der forskel på den dosis vi får? Jeg kunne ellers godt tænke mig noget,der var "lavet" på forhånd:-) Og så får jeg pregnyl, som er ampuler..

Anmeld

3. oktober 2010

otlitrom

Lisbeth1985 skriver:

Jeg får gonal-f, som hos os er 2 hætteglas med pulver, der skal blandes med 1 hætteglas med væske - måske er der forskel på den dosis vi får? Jeg kunne ellers godt tænke mig noget,der var "lavet" på forhånd:-) Og så får jeg pregnyl, som er ampuler..

Hold da op. Det lyder som du skal blande dig en større cocktail Jeg fik 112½ IE, først i en pen med 900 IE og derefter en pan med 450 IE. Pakket med nåle, og med kanylebox. Jeg er vist sluppet ganske let

Pregnyl kender jeg ikke noget til...

Tak for svaret, så fik jeg stillet min nysgerrighed

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.