hej alle ´stikkere´

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.280 visninger
14 svar
0 synes godt om
2. oktober 2010

lotte32

Vi har jo været gennem 3 IUI, og der stak jeg selv og det gik fint, jeg var ikke vild med det, men havde heller ikke de store problemer med det.. 

nu er vi så igang med 1.IVF forsøg og de første 4 aftener, stak jeg selv, uden problemer, men de 2 sidste aftener har jeg bare ikke kunnet gøre det, ved ikke hvad det er der gør at jeg blokerer fuldstændigt, men det er endt med at manden måtte træde til og stikke nålen ind i flæsket Håber dog det bliver bedre så jeg selv kan stikke igen..

og så var det jeg kom til at tænke... 

Jer der har været igang eller er igang pt. Stikker i selv eller er det mandens ´job´??

Knus Lotte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2010

BubbieBear

Hjemme hos os er det mig der er "stikkeren"

Det er faktisk først nu her at jeg kan mærke en lille "klap" gå ned når jeg skal stikke mig, men okay jeg har også stukket mig i 14 dage nu

Der var lige et par dage hvor jeg var utrolig god til at ramme en blodåre manden synes det så ret så voldsomt ud med det blå mærke der kom. hehe.

Krydser fingre for jer

Anmeld

2. oktober 2010

otlitrom

Jeg har stukket mig selv hver gang.. Men jeg forstår dig godt! Nogle dage var bare sværere end andre! Min kæreste synes dog det var latterligt at han skulle træde til, da jeg snart er færdig som sygeplejerske Faktisk ville han ikke engang kigge og sagde nej, da jeg spurgte om han ville prøve.. Det var "mit bord"

Jeg synes det er fint din kæreste vil gøre det! Og jeg synes på ingen måde du skal tage det som et nederlag, at du ikke kan selv!! Der er SÅ meget stress omkring det at være i behandling. Så hvis du er tryg ved at han gør det, så synes jeg bare i skal fortsætte sådan. Så er I også mere fælles om projektet - han føler han kan hjælpe - og du får den medicin du har brug for at det lykkes!

Held og lykke!!

Anmeld

2. oktober 2010

lotte32

BubbieBear skriver:

Hjemme hos os er det mig der er "stikkeren"

Det er faktisk først nu her at jeg kan mærke en lille "klap" gå ned når jeg skal stikke mig, men okay jeg har også stukket mig i 14 dage nu

Der var lige et par dage hvor jeg var utrolig god til at ramme en blodåre manden synes det så ret så voldsomt ud med det blå mærke der kom. hehe.

Krydser fingre for jer

Åh ja, de kære blå mærker, min mave ligner efterhånden også et trafikuheld jeg er også ret god til at ramme blodårer, og syntes det ser vildt klamt ud når blodet løber ned af benene

Krydser osse for jer

Knus Lotte

Anmeld

2. oktober 2010

jennas

Hej

Kender godt til det med at ramme en blodåre  ser ikke så pænt ud..men det har heldigvis ingen betydning. Ja..jeg er også "stikkeren" selv..men har da bestemt ikke nydt det! Det skulle jo bare gøres ;o)

Vi har selv lige været igennem (Eller er stadig) en IVF og skal faktisk have lagt 1 æg op her til middag ;o) Utroligt, da de kun fik det ene æg ud af mig i torsdags ;o) Så håber det sætter sig fast denne gang

Lotte hvis din mand ikke har det svært med at stikke og det kan hjælpe dig..så er det jo bare sådan i skal gøre det

Alt muligt held & lykke til jer..puster pøj pøj støv i jeres retning

Anmeld

2. oktober 2010

lotte32

kitty skriver:

Jeg har stukket mig selv hver gang.. Men jeg forstår dig godt! Nogle dage var bare sværere end andre! Min kæreste synes dog det var latterligt at han skulle træde til, da jeg snart er færdig som sygeplejerske Faktisk ville han ikke engang kigge og sagde nej, da jeg spurgte om han ville prøve.. Det var "mit bord"

Jeg synes det er fint din kæreste vil gøre det! Og jeg synes på ingen måde du skal tage det som et nederlag, at du ikke kan selv!! Der er SÅ meget stress omkring det at være i behandling. Så hvis du er tryg ved at han gør det, så synes jeg bare i skal fortsætte sådan. Så er I også mere fælles om projektet - han føler han kan hjælpe - og du får den medicin du har brug for at det lykkes!

Held og lykke!!

Tak, det er nemlig lige præcis den der nederlagsfølelse jeg kæmper med men min mand er heldigvis en skat til at hjælpe det har heletiden været hans `job` at gøre kanylen klar til mig, og rydde op, når det var overstået, og han har heller ikke givet udtryk for at han har noget imod det så tror bare jeg overlader det til ham, indtil jeg evt. selv føler jeg kan igen

Og ja, stress, og jeg syntes det er særligt slemt denne gang, tror det hænger sammen med regeringens lovforslag, Det føles ihvertfald som noget af et pres, at hvis ikke det lykkedes denne gang, så skal vi ud og finde en masse penge til det...

Knus Lotte

Anmeld

2. oktober 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

lotte31 skriver:

Vi har jo været gennem 3 IUI, og der stak jeg selv og det gik fint, jeg var ikke vild med det, men havde heller ikke de store problemer med det.. 

nu er vi så igang med 1.IVF forsøg og de første 4 aftener, stak jeg selv, uden problemer, men de 2 sidste aftener har jeg bare ikke kunnet gøre det, ved ikke hvad det er der gør at jeg blokerer fuldstændigt, men det er endt med at manden måtte træde til og stikke nålen ind i flæsket Håber dog det bliver bedre så jeg selv kan stikke igen..

Jer der har været igang eller er igang pt. Stikker i selv eller er det mandens ´job´??

Knus Lotte

Mig selv

Anmeld

2. oktober 2010

BubbieBear

lotte31 skriver:

Åh ja, de kære blå mærker, min mave ligner efterhånden også et trafikuheld jeg er også ret god til at ramme blodårer, og syntes det ser vildt klamt ud når blodet løber ned af benene

Krydser osse for jer

Knus Lotte

Jeg skal tage ÆLsprøjten i aften - er spændt på hvordan det kommer til at gå

Jeg har dog aldrig været så "god" til at ramme at det er løbe ned af benet

Anmeld

2. oktober 2010

BabyNilas

lotte31 skriver:

Knus Lotte

Jeg har altid været bange for nåle så der var ingen tvivl om at min mand skulle stikke mig, og det klarede han super godt.

Anmeld

2. oktober 2010

Lisbeth1985

Hos os er det manden, der samler sprøjten og mig der stikker.. Jeg kan slet ikke klare at skulle "lege" med at sætte nåle på, suge noget op fra glas, osv. Men det er manden heldigvis pro til Han kan til gengæld ikke klare tanken om at skulle stikke i mig, men det har jeg indtil videre klaret selv uden de store problemer Vi har indført, at vi så vidt muligt laver noget hyggeligt efter stikkeriet, så vi hurtigt kommer på andre tanker igen - og det virker!!  Lisbeth

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.