Rose <3 skriver:
Hvad er applikation??? 
-Og hvad koster de sorte? Og kan de blive mindre i taljen som Lutten jo ikke har....
Malucca er blevet helt "normal" igen -Altså så normal som hun nu kan blive med den moder hun har 
-Hvad med Silja, går det bedre nu hvor medicinen har fået lov til at virke???
Glemte helt - Silja er MEGET bedre - hun smiler så det er en hel fryd. Vi har stadig putteproblemer om aftenen, men om dagen går det fint (jeg har så også genindført samme skema som Freja brugte, dvs. hun bliver vækket og puttet på bestemte tidspunkter hele dagen).
Om aftenen "snyder" jeg hende ved at putte hende i voksi posen og lægge hende i carporten en times tid, og derefter bære hende op i vuggen, hvor hun bliver "pakket ud", og så sover hun der med den inderste flap fra posen resten af natten.
Hun får stadig sure opstød der gør ondt, men det virker ikke som om hun har så meget halsbrand mere - hun er ihvertfald meget gladere og de sure opstød er også for aftagende. Vi er begyndt at bruge hendes skråstol ret meget - nok også mere end hvad der er optimalt for hendes ryg, men når ikke må ligge fladt, hverken på ryggen eller maven, så ser jeg ikke så meget udvej. Jeg kan ikke have hende i armene hele tiden, selvom hun er skøn og lækker 
Anmeld