Forede bukser - også på fotomodel (billedspam)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. oktober 2010

Skouboe

Rose <3 skriver:

Hvad er applikation???

-Og hvad koster de sorte? Og kan de blive mindre i taljen som Lutten jo ikke har....

Malucca er blevet helt "normal" igen -Altså så normal som hun nu kan blive med den moder hun har

-Hvad med Silja, går det bedre nu hvor medicinen har fået lov til at virke???

Glemte helt - Silja er MEGET bedre - hun smiler så det er en hel fryd. Vi har stadig putteproblemer om aftenen, men om dagen går det fint (jeg har så også genindført samme skema som Freja brugte, dvs. hun bliver vækket og puttet på bestemte tidspunkter hele dagen).

Om aftenen "snyder" jeg hende ved at putte hende i voksi posen og lægge hende i carporten en times tid, og derefter bære hende op i vuggen, hvor hun bliver "pakket ud", og så sover hun der med den inderste flap fra posen resten af natten.

Hun får stadig sure opstød der gør ondt, men det virker ikke som om hun har så meget halsbrand mere - hun er ihvertfald meget gladere og de sure opstød er også for aftagende. Vi er begyndt at bruge hendes skråstol ret meget - nok også mere end hvad der er optimalt for hendes ryg, men når ikke må ligge fladt, hverken på ryggen eller maven, så ser jeg ikke så meget udvej. Jeg kan ikke have hende i armene hele tiden, selvom hun er skøn og lækker

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2010

Klumpe-dumpe

Skouboe skriver:

Applikation er fx hjerterne på knæene. Kan også være et andet motiv, hvis der er noget lutten er vild med, fx kan det være omridset af en kat eller en stjerne eller noget helt 7'ende. En kyssemund falder mig ind af en eller anden mærkelig årsag...

De sorte med hjerter (eller noget andet i den stil) koster 325 - 20%, dvs. 260 + 24 i porto (køber du for over 500 kr betaler jeg porto), og de kan sagtens gøres mindre i taljen, så de også kan passe lille, smukke Lutten

Jeg vil dog anbefale at vi laver ribben i taljen halv højde af hvad den er på Frejas - den er lige i overkanten, og jeg er også begyndt at sy dem mindre, og Lutten ville helt drukne i rib. 10 cm ribkant ville være fint - så kan man folde den ned, eller lade den gå op - begge dele ville være fint.

Uha I see :D

Jamen jeg vil gerne bestille et par sorte, applikationen bestemmer du....

De der Ævle-bukser der.... Når de er i bomuld, så er de ikke special tykke vel? altså tænker lidt om de kan bruges nu uden strømpebukser under....

Måler lige Malucca om maven i morgen... og en ½ rib lyder perfekt. -Hvis jeg også måler hendes skridtlængde (hedder det ikke det når man måler på indersiden af benet??) Kan du måske hjælpe med hvilke str. hun skal ha´. Lige nu bruger hun alt mellem 68 til 80, så tænker det måske skal være 80/86, så hun også kan brugen dem hen over vinteren....

Anmeld

10. oktober 2010

Klumpe-dumpe

Skouboe skriver:

Glemte helt - Silja er MEGET bedre - hun smiler så det er en hel fryd. Vi har stadig putteproblemer om aftenen, men om dagen går det fint (jeg har så også genindført samme skema som Freja brugte, dvs. hun bliver vækket og puttet på bestemte tidspunkter hele dagen).

Om aftenen "snyder" jeg hende ved at putte hende i voksi posen og lægge hende i carporten en times tid, og derefter bære hende op i vuggen, hvor hun bliver "pakket ud", og så sover hun der med den inderste flap fra posen resten af natten.

Hun får stadig sure opstød der gør ondt, men det virker ikke som om hun har så meget halsbrand mere - hun er ihvertfald meget gladere og de sure opstød er også for aftagende. Vi er begyndt at bruge hendes skråstol ret meget - nok også mere end hvad der er optimalt for hendes ryg, men når ikke må ligge fladt, hverken på ryggen eller maven, så ser jeg ikke så meget udvej. Jeg kan ikke have hende i armene hele tiden, selvom hun er skøn og lækker

Åh hvor lyder det bare godt, at det er gået så meget fremad med den lille sveske.... :D

Nej forstår godt skråstolen bliver flittigt brugt, altså du skal jo også ha tid til at sy til os ;)

Anmeld

10. oktober 2010

Skouboe

Rose <3 skriver:

Uha I see

Jamen jeg vil gerne bestille et par sorte, applikationen bestemmer du....

De der Ævle-bukser der.... Når de er i bomuld, så er de ikke special tykke vel? altså tænker lidt om de kan bruges nu uden strømpebukser under....

Måler lige Malucca om maven i morgen... og en ½ rib lyder perfekt. -Hvis jeg også måler hendes skridtlængde (hedder det ikke det når man måler på indersiden af benet??) Kan du måske hjælpe med hvilke str. hun skal ha´. Lige nu bruger hun alt mellem 68 til 80, så tænker det måske skal være 80/86, så hun også kan brugen dem hen over vinteren....

Smid mig lige en PB med præcist det du gerne vil have Og du må gerne smide indvendig skridtlængde med. Jeg vil nok mene at en 80/86 var den bedste størrelse. Når hun har sko på, må de gerne være lidt lange, og så kan hun bruge dem meget længere end en 74/80.

Æblebukserne med foer kan sagtens bruges nu uden strømpebukser under. Hvis de er uden foer, ville jeg nok vælge et par tynde strømpebukser/uldgamacher under.

Freja er ihvertfald nu begyndt at have uldgamacher de bukser, der ikke er forede når hun skal i VS. Herhjemme er det ikke så nødvendigt endnu, men vi har heller ikke 10 unger vi skal sørge for er varmt pakket ind.

Anmeld

10. oktober 2010

Skouboe

Rose <3 skriver:

Åh hvor lyder det bare godt, at det er gået så meget fremad med den lille sveske....

Nej forstår godt skråstolen bliver flittigt brugt, altså du skal jo også ha tid til at sy til os

Det er jo det jeg skal

Anmeld

10. oktober 2010

Klumpe-dumpe

Skouboe skriver:

Smid mig lige en PB med præcist det du gerne vil have Og du må gerne smide indvendig skridtlængde med. Jeg vil nok mene at en 80/86 var den bedste størrelse. Når hun har sko på, må de gerne være lidt lange, og så kan hun bruge dem meget længere end en 74/80.

Æblebukserne med foer kan sagtens bruges nu uden strømpebukser under. Hvis de er uden foer, ville jeg nok vælge et par tynde strømpebukser/uldgamacher under.

Freja er ihvertfald nu begyndt at have uldgamacher de bukser, der ikke er forede når hun skal i VS. Herhjemme er det ikke så nødvendigt endnu, men vi har heller ikke 10 unger vi skal sørge for er varmt pakket ind.

Super det gør jeg i morgen når vi kommer hjem :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.