Forede bukser - også på fotomodel (billedspam)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. oktober 2010

Vingummien

Skouboe skriver:

Her er de første 3 par - jeg har flere varianter på bedding (ikke kun andet stof, men også med alm. talje, smock og en 2 andre varianter)

Hvr er de fine, kan det komme indeni alt slags stof?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2010

Skouboe

Tulipan skriver:

Hvr er de fine, kan det komme indeni alt slags stof?

Noget specielt du tænker på? De kan sys i det meste

Du siger bare til hvis du gerne vil have ændret noget - jeg har ikke klippet det endnu

Anmeld

2. oktober 2010

Klumpe-dumpe

Skouboe skriver:

Du siger bare til hvis du gerne vil have ændret noget - jeg har ikke klippet det endnu

Ihhh hvor er de fine... Især dem med ævlerne....

Er de store eller små str.?

(og hvilke pris kommer de ca. til at ligge på?)

Knus.

Ps. hvordan går det med Silja i dag??

Anmeld

2. oktober 2010

Vingummien

Skouboe skriver:

Jamen jeg tænkte på om det ene par evt kunne få det?

Anmeld

2. oktober 2010

Skouboe

Rose <3 skriver:

Knus.

De er normale i størrelsen, men det er "dobbelt størrelser", dvs. 74/80, 80/86 osv.. op til 92/98 (kan dog også laves i 98/104)

De kommer til at koste 275 med almindelig lige talje og ingen applikation og 325 med begge dele.

Jeg giver dog 20% på alt i oktober, så det gør dem lidt billigere

Anmeld

2. oktober 2010

Skouboe

Tulipan skriver:

Jamen jeg tænkte på om det ene par evt kunne få det?

Du skal være opmærksom på at det er en helt anden model, men jeg kan sagtens lave det ene par som disse - hvilket par vil du have ændret?

Størrelserne er lidt anderledes, så istedet for 92, skal du vælge enten 86/92 eller 92/98. De koster så 325 istedet for 250, dvs med rabatten fratrukket ender de på 260.

Vil du have almindelig talje eller rib?

Anmeld

2. oktober 2010

Skouboe

Skouboe skriver:

Du skal være opmærksom på at det er en helt anden model, men jeg kan sagtens lave det ene par som disse - hvilket par vil du have ændret?

Størrelserne er lidt anderledes, så istedet for 92, skal du vælge enten 86/92 eller 92/98. De koster så 325 istedet for 250, dvs med rabatten fratrukket ender de på 260.

Vil du have almindelig talje eller rib?

Og det er noget sludder - lige talje og applikation koster 300 - sorry.

dvs. 240 kr istedet for de 200.

Anmeld

2. oktober 2010

Skouboe

Rose <3 skriver:

Knus.

Glemte helt.. Silja virker til at have det lidt bedre, men alligevel har hun ikke villet sove ordentligt i dag og her til aften var vi ude i endnu et 4 timers puttecirkus.

Jeg gik hende i søvn 2 gange i viklen og Rune 2 gange på armen... men nej.

Hvordan klarer Malutten det?

Anmeld

10. oktober 2010

Klumpe-dumpe

Skouboe skriver:

Glemte helt.. Silja virker til at have det lidt bedre, men alligevel har hun ikke villet sove ordentligt i dag og her til aften var vi ude i endnu et 4 timers puttecirkus.

Jeg gik hende i søvn 2 gange i viklen og Rune 2 gange på armen... men nej.

Hvordan klarer Malutten det?

Hvad er applikation???

-Og hvad koster de sorte? Og kan de blive mindre i taljen som Lutten jo ikke har....

Malucca er blevet helt "normal" igen -Altså så normal som hun nu kan blive med den moder hun har

-Hvad med Silja, går det bedre nu hvor medicinen har fået lov til at virke???

Anmeld

10. oktober 2010

Skouboe

Rose <3 skriver:

Hvad er applikation???

-Og hvad koster de sorte? Og kan de blive mindre i taljen som Lutten jo ikke har....

Malucca er blevet helt "normal" igen -Altså så normal som hun nu kan blive med den moder hun har

-Hvad med Silja, går det bedre nu hvor medicinen har fået lov til at virke???

Applikation er fx hjerterne på knæene. Kan også være et andet motiv, hvis der er noget lutten er vild med, fx kan det være omridset af en kat eller en stjerne eller noget helt 7'ende. En kyssemund falder mig ind af en eller anden mærkelig årsag...

De sorte med hjerter (eller noget andet i den stil) koster 325 - 20%, dvs. 260 + 24 i porto (køber du for over 500 kr betaler jeg porto), og de kan sagtens gøres mindre i taljen, så de også kan passe lille, smukke Lutten

Jeg vil dog anbefale at vi laver ribben i taljen halv højde af hvad den er på Frejas - den er lige i overkanten, og jeg er også begyndt at sy dem mindre, og Lutten ville helt drukne i rib. 10 cm ribkant ville være fint - så kan man folde den ned, eller lade den gå op - begge dele ville være fint.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.