røræg.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. oktober 2010

louise8723

AnneBJ skriver:

Måske derfor jeg synes det er besværligt på panden.. Ja ja, så blev jeg så klog!

Hehe man lærer noget nyt hver dag

Meen vil dog sige at det faktisk kræver sine evner at lave en perfekt røræg.. så det er ikke så nemt som det ser ud hehe..

Hilsen hende som nu heller ikke kan lave den perfekte endnu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2010

AnneBJ

louise4060 skriver:

Hehe man lærer noget nyt hver dag

Meen vil dog sige at det faktisk kræver sine evner at lave en perfekt røræg.. så det er ikke så nemt som det ser ud hehe..

Hilsen hende som nu heller ikke kan lave den perfekte endnu

Nu er jeg jo nødt til at spørge hvad du laver den af? altså udover æg - blandingsforholdet?

Anmeld

2. oktober 2010

louise8723

AnneBJ skriver:

Nu er jeg jo nødt til at spørge hvad du laver den af? altså udover æg - blandingsforholdet?

Altså basic er jo bare æg og fløde.. Nogle gange putter jeg lidt revet ost i og selvf salt og peber

Hmm med hensyn til blandingsforhold så tager jeg det bare på slum hehe  hmm Ved at vi på min lærerplads tog ca 30 æg og så 3/4 liter fløde.. plus/minus.. Vi følte os mere frem

Anmeld

2. oktober 2010

AnneBJ

louise4060 skriver:

Altså basic er jo bare æg og fløde.. Nogle gange putter jeg lidt revet ost i og selvf salt og peber

Hmm med hensyn til blandingsforhold så tager jeg det bare på slum hehe  hmm Ved at vi på min lærerplads tog ca 30 æg og så 3/4 liter fløde.. plus/minus.. Vi følte os mere frem

Ja okay.. jeg plejer at bruge mælk, men kunne da forestille mig den bliver mere cremet med fløde!
Tak for det

Anmeld

2. oktober 2010

louise8723

AnneBJ skriver:

Ja okay.. jeg plejer at bruge mælk, men kunne da forestille mig den bliver mere cremet med fløde!
Tak for det

så lidt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.