Telmore kunder har i problemer`?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. oktober 2010

Mira0911

Den skriver dette ved mig:

The server is temporarily unable to service your request due to maintenance downtime or capacity problems. Please try again later.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2010

sandratobias

Jeg kan ikk logge på heller... Kan sagtens komme ind på siden, men så heller ikk længere...

Anmeld

1. oktober 2010

Fiona78

MoarJ skriver:

Den skriver dette ved mig:

The server is temporarily unable to service your request due to maintenance downtime or capacity problems. Please try again later.

Det er meget normalt Det er fordi de erved at lave noget på siden...
Har selv Telmore og har oplevet det et par gange, det varer som regel bare en time eller to inden det virker igen

Anmeld

1. oktober 2010

Dorthe1986

Jeg har været inde og tanke taletid for 1-2 timer siden og der var ikke nogen problemer

Men så at der stod noget med, at der var problemer med blandt andet at få kontakt til kundeservice.....

Anmeld

1. oktober 2010

Mira0911

Dorthe1986 skriver:

Jeg har været inde og tanke taletid for 1-2 timer siden og der var ikke nogen problemer

Men så at der stod noget med, at der var problemer med blandt andet at få kontakt til kundeservice.....

Okey... Jeg har lige været inde og tanke taletid på mobilerne... Men den har ikke opdateret noget om at der er fyldt taletid på... Hmm....

Det er måske og med at til at forsinke opdatering af taletid med de problemer de har derinde idag?

Anmeld

1. oktober 2010

piadas

Jeg blev lige nysgerrig og ville se, om jeg kan logge ind - og det kan jeg godt! Det ser ud som det plejer!?!

Anmeld

1. oktober 2010

Sees

Det handler om at Telmore er overbelastet - ALLE vil tanke op, købe nye telefoner mm. idag, da de har fået løn!

Anmeld

1. oktober 2010

Mira0911

Sees. skriver:

Det handler om at Telmore er overbelastet - ALLE vil tanke op, købe nye telefoner mm. idag, da de har fået løn!

Kunne næsten regne ud det var det... Hmm... Håber saldo bliver opdateret... Sig mig har du Telmore Smukke?

Anmeld

1. oktober 2010

Mira0911

piadas skriver:

Jeg blev lige nysgerrig og ville se, om jeg kan logge ind - og det kan jeg godt! Det ser ud som det plejer!?!

Jeg kan logge ca. 3. gang når jeg prøver...

Anmeld

1. oktober 2010

Sees

MoarJ skriver:

Kunne næsten regne ud det var det... Hmm... Håber saldo bliver opdateret... Sig mig har du Telmore Smukke?

Yep, det kan du lige tro jeg har

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.