Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Med at logge ind på jeres selvbetjeningsside?
Jeg har sat i over en time og prøve og prøvet uden held...
Jeg kan ikke finde noget på deres hjemmeside om at siden skulle være i udu...
Hmm....
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MoarJ skriver: Med at logge ind på jeres selvbetjeningsside? Jeg har sat i over en time og prøve og prøvet uden held... Jeg kan ikke finde noget på deres hjemmeside om at siden skulle være i udu... Hmm....
Jeg kan slet ik komme ind på siden .. Og jeg har auto. optankning det er heller ikke sket endnu .. Hmm
jeg kan godt gå ind på siden, men kan ikke logge ind /:
NatasjaL skriver: jeg kan godt gå ind på siden, men kan ikke logge ind /:
Kan fint komme på siden.. Logge ind kan jeg heller ikke... Hmm... Har et par tlf der er pænt meget i minus...
morethanperfect skriver: Jeg kan slet ik komme ind på siden .. Og jeg har auto. optankning det er heller ikke sket endnu .. Hmm
Synes det er noget underligt at de ikke har skrevet lidt info om det på deres side...
jeg kan fint logge på, men skal ikke have fyldt op endnu (har også auto-optankning)...
MoarJ skriver: Kan fint komme på siden.. Logge ind kan jeg heller ikke... Hmm... Har et par tlf der er pænt meget i minus...
det underligt :s
Nææ, jeg kan da heller ikke logge ind...
Bomst84 skriver: Nææ, jeg kan da heller ikke logge ind...
Phew... Så er det ikke kun mig... ;)
Tina&Martin skriver: jeg kan fint logge på, men skal ikke have fyldt op endnu (har også auto-optankning)...
Måske jeg lige skal prøve at logge på... Hmm....
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128