så kan man føle sig SNYDT for frieri ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. oktober 2010

SiLiMiMa

mariaogmarcus skriver:

ha ha ha nej jeg har at garntere set mega skuffet ud fniiiiis

og tænk sig at det for mænd er så svært med den del men sige man skal være mor til hans næste barn no prob. flooooot

DET er da også 100 gange vigtigere .....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2010

3xM

isabellamor skriver:

han var sikkert tæt på at spørge og så fik han kolde fødder... KYLLING.. min kæreste tør sgu heller ikke den slags... men han gider vist heller ikke giftes.. så jeg regner ikke med noget..  men ihhhh hvor ville jeg blive glad hvis han en dag spurgte mig.. selvom jeg frygter at få hjertestop den dag han spør' .

tjahhhh han har da godtnok opført sig som en lille glad hundehvalp de sidste par dage, meeeen tror bare han befinder sig godt i rollen som rigtig alfamand griner ...

håber og ber til jeg bare ikke når de 30 inden jeg skal være så heldig...

Anmeld

1. oktober 2010

3xM

Heise skriver:

DET er da også 100 gange vigtigere .....

bestemt

Anmeld

1. oktober 2010

Isabella_mor

mariaogmarcus skriver:

tjahhhh han har da godtnok opført sig som en lille glad hundehvalp de sidste par dage, meeeen tror bare han befinder sig godt i rollen som rigtig alfamand griner ...

håber og ber til jeg bare ikke når de 30 inden jeg skal være så heldig...

det kan da være at han pønser på noget... det tror jeg... især hvis han fnidrer rundt.. hahah der er da helt sikkert noget i gærde..

Anmeld

1. oktober 2010

3xM

isabellamor skriver:

det kan da være at han pønser på noget... det tror jeg... især hvis han fnidrer rundt.. hahah der er da helt sikkert noget i gærde..

njeeej kunne håbe, men må nok erkende min fornemmelse er der kan gå lææææænge endnu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.